ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Το Facebook φέρνει ευφορία στην Wall Street

Η ομάδα κοινωνικής δικτύωσης, όμως, προειδοποιεί ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα επιβραδυνθεί

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

H εξεύρεση νέων υπερθετικών βαθμών για να περιγραφούν οι οικονομικές επιδόσεις του Facebook, γίνεται όλο και πιο δύσκολη με κάθε τρίμηνο, σχετικά με άρθρο της FT.

Τέσσερα χρόνια πριν, κατά τη στιγμή της αρχικής δημόσιας προσφοράς της, η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης είχε λιγότερα έσοδα από την Yahoo, και ο ρυθμός ανάπτυξής της επιβραδύνθηκε κατά περίπου 30%,  καθώς η άνοδος των smartphones απείλησε τις δραστηριότητες του διαφημιστικού της τμήματος.

Η έκταση του μετασχηματισμού ήταν σαφής με τα κέρδη του δευτέρου τριμήνου που κυκλοφόρησαν αργά την Τετάρτη. Τα τριμηνιαία έσοδα του Facebook έχουν αυξηθεί περισσότερο από 500% από την εποχή της έκδοσης της μετοχής, στα 6,4 δισ. δολάρια - επισκίασαν τα 1,4 δισ. στα καθαρά έσοδα που είχαν Yahoo και το Twitter μεταξύ τους κατά την ίδια περίοδο.

Ο ρυθμός ανάπτυξης του Facebook που είναι στα 59% κατά την τελευταία περίοδο, ήταν κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από τις εκτιμήσεις της Wall Street.

Ο David Wehner, επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών του Facebook, φάνηκε να θέλει να απαλύνει μερική από την ευφορία της Wall Street. Ακόμη και καθώς το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυξήθηκε κατά 6%, επεκτείνοντας το ράλι που έχει προσθέσει περίπου 70 δισ. δολάρια για την χρηματιστηριακή αξία του τρέχοντος έτους, ο κ Wehner προειδοποίησε ότι ο ρυθμός ανάπτυξης του Facebook θα μειωθεί καθώς το 2016 εξελίσσεται.

Αλλά για τώρα, καθώς οι διαφημιστές στην αναζήτηση τους για πελάτες κινητής τηλεφωνίας συρρέουν στο Facebook, είναι εύκολο να πιστέψει κανείς ότι ο ουρανός είναι το όριο.

Ο αριθμός των αναζητήσεων που πραγματοποιούνται στο Facebook κάθε μέρα, για παράδειγμα, έχει φτάσει σε 2 δισ., αυξάνοντας την προοπτική μιας νέας πηγής εσόδων από διαφημίσεις αναζήτησης. Αυτό θα δώσει έναν τρόπο για να προσελκύσει περισσότερες μικρές επιχειρήσεις, που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισης της Google, είπε ο κ Wieser.

Ο Mark Zuckerberg, ο διευθύνων σύμβουλος, είπε ότι το Facebook δεν ήταν ακόμη έτοιμο να προχωρήσει σε αυτή τη νέα αγορά. Ωστόσο, πρόσθεσε ότι είχε ήδη δει κάποια ισχυρά πλεονεκτήματα της αναζήτησης για την υπηρεσία του, όπως το να ψάχνει κανείς για το περιεχόμενο των μέσων ενημέρωσης, επισημαίνοντας ότι θα μπορούσε να γίνει μεγάλη εμπορική ευκαιρία.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X