ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Δύο βραβεία για την Ελληνική Τράπεζα

Ανακηρύσσεται νικήτρια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στα Βραβεία του Global Finance

Δελτίο Τύπου

Η Ελληνική Τράπεζα ανακηρύσσεται νικήτρια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε δύο κατηγορίες στα Βραβεία World’s Best Digital Banks in Western Europe 2016 του Global Finance, καθιστώντας την καλύτερη Ηλεκτρονική Τράπεζα Ιδιωτών & Επιχειρήσεων στην Κύπρο.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εντύπου, οι νικητές επιλέχθηκαν βάσει «της δύναμης της στρατηγικής για την προσέλκυση και εξυπηρέτηση πελατών ηλεκτρονικής τραπεζικής, της επιτυχίας στο να πείσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα ηλεκτρονικά προϊόντα, της αύξησης χρηστών ηλεκτρονικής τραπεζικής, το εύρος των προϊόντων που προσφέρουν,την ύπαρξη αποδεικτικών στοιχειών για τα οφέλη που έχουν αποκομίσει από πρωτοβουλίες στον συγκεκριμένο τομέα, και του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας της ιστοσελίδας διαδικτύου/κινητού.»

Οι νικητές των βραβείων αξιολογήθηκαν από την Infosys, παγκόσμιο ηγέτη στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, τεχνολογίας κι εξωτερικής ανάθεσης, ενώ η τελική επιλογή για τον πρώτο γύρο των νικητών έγινε από τους συντάκτες τουGlobalFinance.

Σύμφωνα με τον JosephD. Giarraputo, Εκδότη και Διευθυντή Σύνταξης του GlobalFinance, «Οι πιο πετυχημένες τράπεζες ιδιωτών κι εταιρειώντου κόσμου είναι αυτές που έχουν ουσιαστικά μεταμορφωθεί σε ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές τράπεζες και που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη.Οι νικήτριες των φετινών βραβείων είναι οι τράπεζες που αντιλαμβάνονται ότι οι πελάτες, τόσο οι εταιρικοί, όσο και οι ιδιώτες,αναμένουν ότι οι χρηματοπιστωτικοί εταίροι τους θα τους προσφέρουν εύκολη πρόσβαση σε σειρά χρηματοπιστωτικών προϊόντων κι εργαλείων που θα είναι πλήρως ενσωματωμένα στην ευρύτερη ψηφιακή ζωή τους.»

Σχολιάζοντας την επιτυχία της Ελληνικής Τράπεζας, ο κ.BertPijls, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου, δήλωσε: «Οι σημερινοί πελάτες χαρακτηρίζονται από μικρότερη διάρκεια προσοχής, πρέπει να παίρνουν γρήγορες αποφάσεις και στρέφονται προς διάφορες πηγές για κάλυψη των χρηματοπιστωτικών τους αναγκών. Ο μόνος τρόπος για να ικανοποιηθούν αυτές οι νέες απαιτήσεις πελατών είναι μέσω των ψηφιακών μέσων, από την πρόσβαση μέσω διαδικτύου και κινητού, μέχρι τον τρόπο που οι πελάτες επικοινωνούν με ένα κατάστημα και τα εσωτερικά συστήματα που χρησιμοποιεί το προσωπικό.

Πέραν τούτου, οι πελάτες απαιτούν η ψηφιακή πρόσβαση να είναι εύκολη, ενστικτώδης και να γίνεται χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια, και για αυτό το λόγο επικεντρωνόμαστε ιδιαίτερα στην εμπειρία του χρήστη.

Η Ελληνική Τράπεζα είναι πολύ περήφανη που ανακηρύχθηκε νικήτρια σε αυτή την κατηγορία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Είναι μεγάλη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλουμε στον ψηφιακό τομέα, δείχνει ότι είμαστε σε σωστή πορεία και μας ωθεί να συνεχίσουμε να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας μέσω της ψηφιακής καινοτομίας.»

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X