ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Βράβευση της Etihad Airways με 5 αστέρια από Skytrax

Η βαθμολογία προκύπτει από έλεγχο τριών μηνών μέσω της προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών

Δελτίο Τύπου

Η Etihad Airways απέσπασε την 5-αστέρων αξιολόγηση του θεσμού Skytrax, το πολυπόθητο πρότυπο ποιότητας στην αεροπορική βιομηχανία, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω τη θέση της ως ηγέτης στην καινοτομία, την εμπειρία των επισκεπτών, την εξυπηρέτηση και τη φιλοξενία.

Η βαθμολογία προκύπτει από έναν εξαντλητικό έλεγχο τριών μηνών μέσω της παγκόσμιας προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας, από συμβούλους σε θέματα έρευνας με έδρα το Λονδίνο. Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στην Ακαδημία Καινοτομίας της Etihad Airways στο Άμπου Ντάμπι.

Η αξιολόγηση “Skytrax Certified 5-Star” στις αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιείται για την πιστοποίηση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και απονέμεται σε εταιρείες του κλάδου που πετυχαίνουν τη συνολικά υψηλότερη απόδοση ως προς την ποιότητα, την αναγνώριση της αριστείας στις αγορές προϊόντων και τις front-line υπηρεσίες προσωπικού καθ’ όλη τη «διαδρομή» του επιβάτη. Οι αεροπορικές εταιρείες αξιολογούνται με κριτήρια για όλες τις καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων των καθισμάτων, των διαδικασιών ασφαλείας, των συστημάτων ψυχαγωγίας εν πτήσει, την καθαριότητα της καμπίνας, τις ανέσεις, το catering, τις αφορολόγητες πωλήσεις και τα υλικά που μοιράζονται στους επισκέπτες για ανάγνωση.

Ο Peter Baumgartner, Chief Executive Officer της Etihad Airways, δήλωσε: «Αυτή η βαθμολογία και διάκριση επιβραβεύει τη δεκαετή προσπάθεια και σκληρή μας δουλειά για συνεχή καινοτομία - ορόσημο για το ταξίδι της Etihad Airways. Είμαστε μια εταιρεία που “αμφισβητεί” τους κανόνες των αεροπορικών ταξιδιών αντλώντας έμπνευση από τις καλύτερες εγκαταστάσεις φιλοξενίας σε όλο τον κόσμο. Σήμερα αναγνωριζόμαστε ως η αεροπορική εταιρεία, η οποία επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που ταξιδεύουμε, το κάνει με στυλ και ταλέντο. Αυτό δεν θα μπορούσε να είχε επιτευχθεί χωρίς το πάθος και τη δέσμευση των ανθρώπων μας - από το προσωπικό αεροδρομίου που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, το πλήρωμα θαλάμου επιβατών κατά την πτήση, αλλά και χάρη σε εκείνους που εργάζονται ‘πίσω από τα παρασκήνια’ στο Άμπου Ντάμπι και σε όλο τον κόσμο - όλοι ακούραστοι παρέχουν τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες της βιομηχανίας».

Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης, ξεχώρισε η κορυφαία ποιότητα του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας, σημειώνοντας την υπερηφάνεια τους για την εταιρεία και τα προϊόντα της. Οι ερευνητές σημείωσαν επίσης το επίπεδο προσοχής που δείχνει η Etihad Airways στις λεπτομέρειες αναφορικά με τις υπηρεσίες της που λίγοι είναι σε θέση να επιτύχουν - συνδυάζοντας την πειθαρχία με τον αυθορμητισμό και το πραγματικό της ενδιαφέρον για την ευημερία των πελατών.

Ο Edward Plaisted, Chief Executive Officer της Skytrax, ανέφερε: «Η Etihad Airways συνεχίζει να είναι ο κορυφαίος παίκτης στον τομέα των εμπορικών ταξιδιών. Η επίτευξη της 5 αστέρων βαθμολογίας είναι η απόδειξη της αφοσίωσης της αεροπορικής εταιρείας στην καινοτομία, την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και την άνεση. Αξίζει να σημειώσουμε την προσοχή της Etihad Airways στις λεπτομέρειες και τη σχολαστική της προσέγγιση στο σχεδιασμό, η οποία μας έφερε - μεταξύ άλλων μοναδικών προϊόντων – στη θέση αυτή, μέσω των επαναστατικών καμπινών του Airbus A380 και Boeing 787 της αεροπορικής εταιρείας, οι οποίες είναι σαφώς οι καλύτερες στην κατηγορία τους».

Το πλήρωμα εδάφους και αέρος της Etihad Airways αντικατοπτρίζει την εστίαση της εταιρείας στη φροντίδα και τη φιλοξενία, επηρεαζόμενη από την ισχυρή αραβική κληρονομιά της. Η αεροπορική εταιρεία απασχολεί Butlers, εκπαιδευμένους στο Savoy του Λονδίνου, που παρέχουν την απόλυτη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες που διαμένουν στη The Residence, τη σουίτα τριών δωματίων της αεροπορικής εταιρείας που υπάρχει στο A380 του στόλου της, ειδικό σεφ εν πτήσει για την Πρώτη Θέση, που δημιουργεί τις καλύτερες γαστρονομικές εμπειρίες, εκπαιδευμένους Διευθυντές Τροφίμων και Ποτών για τη Διακεκριμένη Θέση και εκπαιδευμένες στο Norland College «Ιπτάμενες νταντάδες», που βοηθούν τις οικογένειες σε όλες τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Η Etihad Airways έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία Skytrax για τα προϊόντα της Πρώτης και Διακεκριμένη της Θέσης, λαμβάνοντας πρόσφατα στα ετήσια Skytrax World Airline Βραβεία που ανακοινώθηκαν τον Ιούλιο του 2016 στο Farnborough Airshow, το πολυπόθητο βραβεία για την καλύτερη Πρώτη Θέση αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο, καλύτερο On Board Catering Πρώτης Θέσης στον κόσμο, και καλύτερα καθίσματα Πρώτης Θέσης στον κόσμο για το Διαμέρισμα Πρώτης Θέσης του A380.

Οι ερευνητές του θεσμού Skytrax επαίνεσαν την ποιότητα του φαγητού εν πτήσει της Etihad Airways, χαρακτηρίζοντάς την ως κορυφαία σε παγκόσμιο επίπεδο, επαινώντας την αεροπορική εταιρεία για το μενού γευσιγνωσίας πολλών πιάτων που σερβίρει στην Πρώτη Θέση. Ο εν πτήσει σεφ της Πρώτης Θέσης ετοιμάζει μια εξατομικευμένη εμπειρία φαγητού χρησιμοποιώντας ένα ειδικό κελάρι με φρέσκα υλικά. Οι επισκέπτες της Πρώτης και Διακεκριμένης Θέσης μπορούν να δειπνήσουν όποια στιγμή το επιθυμούν, διαλέγοντας ανάμεσα σε ένα φανταστικό μενού, πολύ προσεκτικά σχεδιασμένο, είτε a la carte ή το μενού «δειπνήστε ανά πάσα στιγμή».

Οι νέες καμπίνες της αεροπορικής εταιρείας κρίθηκαν με ιδιαίτερη προσοχή για τα πολυτελή διαμερίσματα Πρώτης Θέσης του Airbus A380, για τις σουίτες Πρώτης Θέσης του Boeing 787, και τα νέα studios για επιχειρηματίες ταξιδιώτες, καθώς και για τα smart καθίσματα της Οικονομικής Θέσης και στους δύο τύπους αεροσκαφών. Οι βραβευμένες καμπίνες έχουν θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για το χώρο, την άνεση και την προστασία της ιδιωτικής ζωής.

Οι ερευνητές επίσης πολύ εντυπωσιασμένοι από το νέο προϊόν Οικονομικής Θέσης, τονίζουν τις πρόσφατες καινοτομίες και βελτιώσεις που έκανε η εταιρεία, όπως τη δυνατότητα επέκτασης του «σταθερού πτερυγίου» στο δερμάτινο προσκέφαλο, τη θέση power-point, την εγκατάσταση USB σε βολική τοποθεσία μπροστά από τον επισκέπτη, και την οθόνη αφής για βίντεο σε κάθε κάθισμα σε όλα τα αεροσκάφη Airbus A380 και Boeing 787.

Στο έδαφος, η Etihad Airways λειτουργεί μια συλλογή από 15 σαλόνια αναμονής σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των σαλονιών της στο Άμπου Ντάμπι (νέο ειδικά διαμορφωμένο σαλόνι Πρώτης Θέσης και spa στο Terminal 3, Premium Lounges στα Terminals 1 και 3, ένα Premium Lounge στο χώρο Preclearance για τις πτήσεις προς ΗΠΑ, και το Premium Lounge Αφίξεων), στη Φρανκφούρτη, στο Λονδίνο, στο Μάντσεστερ, στο Δουβλίνο, στο Παρίσι, στην Ουάσιγκτον, στη Νέα Υόρκη JFK, στο Σίδνεϋ, στη Μελβούρνη και στο Λος Άντζελες.

Τα σαλόνια είναι περισσότερο παρόμοια με εκείνα που συναντά κανείς σε κορυφαία ξενοδοχεία και ιδιωτικά clubs, και παρέχουν ένα ήρεμο περιβάλλον στο οποίο οι επισκέπτες μπορούν να χαλαρώσουν, να αναζωογονηθούν, να ψυχαγωγηθούν και να απολαύσουν τις λεπτές γευστικές εμπειρίες και υπηρεσίες φιλοξενίας για τις οποίες η αεροπορική εταιρεία είναι γνωστή.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση