ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Πτώση 1,9% στα έσοδα από πωλήσεις για την Coca-Cola HBC

Η διοίκηση του ομίλου αναμένει βελτίωση πωλήσεων και εσόδων μέχρι τέλος του έτους

Kathimerini.gr

Με μείωση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 1,9% σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2015 έκλεισε το τρίτο τρίμηνο του 2016 για την Coca-Cola HBC, ενώ ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 1%. Πάντως, η διοίκηση του ομίλου, σχολιάζοντας τα αποτέλεσμα του γ΄ τρίμηνου με τους οικονομικούς αναλυτές, εκτιμά ότι συνολικά το έτος θα κλείσει με αύξηση των περιθωρίων κέρδους, ενώ για το τέταρτο τρίμηνο αναμένει βελτίωση του όγκου πωλήσεων και των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο.

Στις ανεπτυγμένες αγορές ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε το γ΄ τρίμηνο του 2016 σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2015 κατά 2,5%, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3,6%. Στις ανεπτυγμένες αγορές συγκαταλέγεται και η Ελλάδα, όπου ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών. Η εν λόγω κατηγορία, μάλιστα, σημείωσε το δωδέκατο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης.

Αλλωστε, οι διαρκείς θετικές επιδόσεις της κατηγορίας του εμφιαλωμένου νερού αποτελούν και έναν από τους λόγους για τους οποίους η Coca-Cola HBC επιθυμεί να αποκτήσει την εταιρεία εμφιάλωσης νερού «Σουρωτή». Τα σήματα Coce Zero, Schweppes και Μonster σημείωσαν καλές επιδόσεις, παρά τη συνολική μείωση του όγκου πωλήσεων που καταγράφηκε στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών. Πάντως, όπως σημειώνει ο όμιλος στην Ελλάδα, «οι μακροοικονομικές συνθήκες και το εμπορικό περιβάλλον εξακολουθούν να παρουσιάζουν δυσκολίες».

Στις αναπτυσσόμενες αγορές ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 4,2%, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,3%. Η πλειονότητα των χωρών που κατατάσσονται στις αναπτυσσόμενες αγορές κατέγραψε πτώση του όγκου πωλήσεων, λόγω της μεγάλης αύξησης που είχε καταγραφεί πέρυσι ως αποτέλεσμα της υψηλής ζήτησης στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών.

Στις αναδυόμενες αγορές, τέλος, ο ρυθμός αύξησης του όγκου πωλήσεων βελτιώθηκε κατά 1,3% το γ΄ τρίμηνο του 2016 σε σύγκριση με το γ΄ τρίμηνο του 2015, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις υποχώρησαν οριακά, κατά 0,1%.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X