ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Η εμπορική γνώμη των Υπεραγορών για τους Προμηθευτές τους

Την έρευνα εκπόνησε η ΕΥ και η Exceed Consulting

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ολοκληρώθηκε η ιδιαίτερα καινοτόμος Έρευνα Εμπορικής Γνώμης των αλυσίδων Υπεραγορών για τους μεγάλους Προμηθευτές τους,Mirror 2016, η οποία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Κύπρο. Στο μεγάλο αυτό έργο, συνεργάστηκαν η ΕΥ Κύπρου και η Exceed Consulting.

Τα ευρήματα της συγκεκριμένηςέρευνας έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον και βοηθούν σημαντικά τις εταιρίες που συμμετέχουν σε αυτή να εντοπίσουν τα «σημεία βελτίωσης» και να αυξήσουν την αποδοτικότητα τους, αλλά κυρίως τις σχέσεις τους με το λιανεμπόριο.

Στην έρευνα Mirror 2016, ερωτήθηκαν μέσω προσωπικών συνεντεύξεων, Γενικοί Διευθυντές, Εμπορικοί Διευθυντές, Διευθυντές Αγορών, Αγοραστές, Διευθυντές Πωλήσεων/ Marketing, Διευθυντές Οικονομικών Υπηρεσιών, Logistics & IT Managers που έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τους προμηθευτές τους.

Λόγω της σημαντικότητας των αποτελεσμάτων της, της μοναδικότητας της μεθοδολογίας στη διεξαγωγή της, αλλά και της συγκρισιμότητας των σχετικών δεικτών στην αγορά, τα ευρήματα της Mirror 2016 συμπεριλαμβάνονται από πολλές εταιρίες στα KPIs τους (KeyPerformanceIndicators) και λειτουργούν ως βαρόμετρο στις σχέσεις τους με τις μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου.

Στην κορυφή της λίστας των θεμάτων που έχουν προτεραιότητα και μεγαλύτερη σημασία για τις κυπριακές υπεραγορές, είναι η ύπαρξη δυνατών επώνυμων προϊόντων, ενώ ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής η κερδοφορία που τους παρέχουν οι προμηθευτές τους, καθώς και τα προσφερόμενα συστήματα τροφοδοσίας. Οι βαθμολογίες αυτές υποδηλώνουν την έμφαση σε μια όσο το δυνατόν πιο πελατοκεντρική προσέγγιση, αλλά και την ανάγκη που έχουν οι μεγαλύτεροι λιανέμποροι, να διακινούν δυνατά επώνυμα προϊόντα με τα οποία θα μπορούν να αυξάνουν την πιστότητα των πελατών τους. Αυτό ενισχύεται και από τις υψηλές βαθμολογίες που δόθηκαν και στην ανάγκη των αλυσίδων για περισσότερα και καλύτερα προωθητικά πλάνα και ενέργειες, κατά προτίμηση tailormade, από τους προμηθευτές τους.

Τέλος, στα ευρήματα των μεγάλων αλυσίδων έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η διαφορά στην αξιολόγηση και τις απαντήσειςγια αντίστοιχες ερωτήσειςπου δίνονταιαπό τους Top Managers των αλυσίδων, σε σχέση με τους Front Managers, για τον ίδιο προμηθευτή.

Ελαφρώς διαφοροποιημένες, σε σχέση με τις μεγαλύτερες αλυσίδες, είναι οι βαθμολογίες των υπόλοιπων αλυσίδων, καθώς δίνουν συγκριτικά μεγαλύτερη βαρύτητα στη στρατηγική που ακολουθούν οι προμηθευτές τους σε θέματα διανομής και παράλληλων εισαγωγών, καθώς και στην υποστήριξη από τα Τμήματα Πωλήσεων τους. Επιπλέον, το ενδιαφέρον τους επεκτείνεται και στις προωθητικές ενέργειες, απαιτώντας την ίδια αντιμετώπιση με τις μεγάλες αλυσίδες.

Η Έρευνα Εμπορικής Γνώμης των αλυσίδων Υπεραγορών για τους μεγάλους Προμηθευτές τουςαποτελεί μέρος της μεγάλης οικογένειας ερευνών “Exceed’sMirror”, που στόχο έχουν να αξιολογήσουν τις σχέσεις μεταξύ των μεγάλων αλυσίδων και των κυριότερων προμηθευτώντους, παρέχοντας απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα και προτείνοντας τρόπους βελτιστοποίησης των σχέσεων αυτών. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΕΥ σε συνεργασία και πάλι με την ExceedConsulting, έχει σχεδόν ολοκληρώσει το δεύτερο κύμα του κύκλου της Mirror 2016 στην Κύπρο, αυτή τη φορά διερευνώντας τις σχέσεις από την αντίστροφη όψη, το πώς δηλαδή οι προμηθευτές αξιολογούν τις μεγάλες αλυσίδες υπεραγορών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X