ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Άνοιγμα Louis Cruises μέσω της Celestyal σε Κινέζο επενδυτή

Σε προχωρημένο στάδιο οι συζητήσεις με κινεζικό όμιλο για πώληση ποσοστού της εταιρίας

Kathimerini.gr

Σε προχωρημένες συζητήσεις με κινεζικό ιδιωτικό όμιλο συμμετοχών για την πώληση ποσοστού της Celestyal Cruises βρίσκονται οι μέτοχοι της εταιρίας κρουαζιέρας Louis Plc KAI DVB Bank.

Τις διαπραγματεύσεις αυτές επιβεβαιώνουν στην «Κ» αρμοδίως πηγές της Celestyal, σημειώνοντας πως αυτές γίνονται στο πλαίσιο της αναζήτησης σστρατηγικού επενδυτη που θα συμμετέχει στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρίας, το οποίο περιλαμβάνει την ναυπήγηση καινούργιων πλοίων. «Αυτή την στιγμή μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο», αναφέρει η εταιρία που δεσμεύεται από ρήτρες εμπιστευτικότητας και δεν μπορεί να αποκαλύψει την ταυτότητα του επενδυτή.

Η κινεζική εταιρία δεν σχετίζεται με κανένα τρόπο πέραν της εθνικότητας της με το Cosco, που κατέχει το 51% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΠ.
Πηγές με γνώση του περιγράμματος της συμφωνίας που συζητείται αναφέρουν στην «Κ» πως οι δύο βασικοί μέτοχοι, ο κυπριακός όμιλος Louis που κατέχει το 51% και η γερμανική τράπεζα DVB, που κατέχει το υπόλοιπο 49%, αναμένεται να συμμετάσχουν στη συμφωνία.

Η Celestyal Cruises διαχειρίζεται πέντε μεσαίου μεγέθους κρουαζιερόπλοια. Το 2016 μετέφερε 117.000 επιβάτες που έκαναν συνολικά 660 χιλιάδες επισκέψεις σε ελληνικούς προορισμούς, ενώ τα πλοία της πραγματοποίησαν 821 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια. Υπολογίζεται πως η Celestyal καλύπτει το 70% του home porting στην Ελλάδα.

Στόχος του Πεκίνου

Η διείσδυση στην ελληνική αγορά κρουαζιέρας αποτελεί δεδηλωμένο στόχο του Πεκίνου. Ο πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα Ζου Ξιαολί έχει τονίσει σε δηλώσεις του στην «Κ» ότι η Ελλάδα αποτελούσε πάντα αγαπημένο ευρωπαϊκό προορισμό για τους Κινέζους, οι αφίξεις των οποίων τα τελευταία χρόνια αυξάνονται με διψήφια ποσοστά.

Η κρουαζιέρα είναι σχετικά καινούργια στην Κίνα, αλλά η Μεσόγειος και οι γύρω περιοχές θεωρούνται ήδη ιδιαίτερα ελκυστικές. Η Cosco σχεδιάζει να επεκτείνει τις επενδύσεις στην κρουαζιέρα στο λιμάνι του Πειραιά. Την ίδια ώρα, ορισμένες κινεζικές αεροπορικές προσανατολίζονται να ξεκινήσουν απευθείας πτήσεις. Όλα αυτά θα συντελέσουν σε μια καλή προετοιμασία για τον τουρισμό κρουαζιέρας, χρησιμοποιώντας το λιμάνι του Πειραιά ως βάση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση