ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αύξηση πωλήσεων 3,4% για Coca-Cola HBC το γ΄ 3μηνο

Ο όμιλος χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα για την περίοδο αυτή «εξαιρετικά»

Kathimerini.gr

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ

Με σημαντική αύξηση όγκου και αξίας πωλήσεων έκλεισε το τρίτο τρίμηνο του 2017 για την Coca-Cola AG, με τον ίδιο τον όμιλο να χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα για την περίοδο αυτή «εξαιρετικά». Ειδικά στην ελληνική αγορά σημειώθηκε ύστερα από πολύ καιρό υψηλή μονοψήφια αύξηση του όγκου πωλήσεων, επίδοση η οποία αποδίδεται κυρίως στην ενίσχυση του τουρισμού.

Πιο συγκεκριμένα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2017 ο όγκος πωλήσεων του ομίλου αυξήθηκε κατά 3,4%, στα 591 εκατ. κιβώτια από 571,6 εκατ. κιβώτια το τρίτο τρίμηνο του 2016. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις διαμορφώθηκαν κατά το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σε 1,82 δισ. ευρώ έναντι 1,74 δισ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, καταγράφοντας αύξηση 5%. Το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2017 τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 5,03 δισ. ευρώ έναντι 4,78 δισ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2016, παρουσιάζοντας αύξηση 5,4%.

Επιδόσεις

Οι επιδόσεις του ομίλου σε κάθε μία από τις τρεις κατηγορίες αγορών όπου δραστηριοποιείται έχουν ως εξής: α) Στις ανεπτυγμένες αγορές ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,2%, κυρίως λόγω της συνδρομής των χωρών της Νότιας Ευρώπης και την καλοκαιρία. β) Στις αναπτυσσόμενες αγορές ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 5,1%, με ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στην Ουγγαρία και την Τσεχική Δημοκρατία και σταθεροποίηση στην Πολωνία. γ) Στις αναδυόμενες αγορές, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,5%, με ισχυρή ανάπτυξη να καταγράφεται σε Ρουμανία, Σερβία και Ουκρανία. Ο όγκος πωλήσεων στη Ρωσία παρέμεινε σταθερός, ενώ στη Νιγηρία υποχώρησε μετά τις σημαντικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων του ομίλου.

Εκτός από την αυξημένη εισροή τουριστών, ώθηση στην ελληνική αγορά φαίνεται ότι δίνει και η τοποθέτηση από τον περασμένο Μάρτιο του προϊόντος Coca-Cola με στέβια. Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται ότι στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών με λίγες θερμίδες καταγράφηκε αύξηση στην Ελλάδα, υποστηριζόμενη από την κυκλοφορία του παραπάνω προϊόντος. Ερωτηθείς σχετικά, κατά τη διάρκεια του σχολιασμού των αποτελεσμάτων με τους οικονομικούς αναλυτές, ο κ. Μιχάλης Ημελλος, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής του ομίλου, δήλωσε: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την τοποθέτηση του προϊόντος αυτού. Αν και ακόμη είναι νωρίς, οι ενδείξεις είναι πολύ ενθαρρυντικές».

Ο ίδιος επίσης ανακοίνωσε ότι τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες αγορές όπου έχει δραστηριότητα η Coca-Cola HBC AG θα κυκλοφορήσει το 2018 το τσάι Fuze Tea, καθώς διεκόπη η συνεργασία που είχε η The Coca-Cola Company με τη Nestle για το κρύο τσάι Nestea. Ο κ. Ημελλος εκτίμησε ότι το Fuze Tea έχει σημαντικά πλεονεκτήματα, καθώς φέρει πολλές καινοτομίες, και εκτίμησε ότι η ανάπτυξή του έως το 2020 θα είναι ταχεία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X