ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:00
 

Βρέθηκε αγοραστής για το διαμέρισμα της Folli Follie στο Χονγκ Κονγκ

Η Deloitte, στο project falcon, όπως έχει ονομαστεί το αρχικό σχέδιο εξυγίανσης, αποτιμά το ακίνητο μαζί με κάποιες αποθήκες, μεταξύ 15 και 20 εκατ. ευρώ.

Newsroom Κ, Αθήνα

ΗΛΙΑΣ ΜΠΕΛΛΟΣ

Ζήτημα εικοσιτετραώρων φέρεται να είναι η πώληση του διαμερίσματος ιδιοκτησίας του Folli Follie Group στο Χονγκ Κονγκ. Το ακίνητο, που χρησιμοποιούσε τουλάχιστον μέχρι τώρα ως κατοικία η οικογένεια Κουτσολιούτσου, πωλείται προκειμένου η εταιρεία να διασφαλίσει ρευστότητα, καθώς οι ταμειακές της ροές έχουν επιδεινωθεί ιδιαιτέρως. Κάτι αναμενόμενο, ύστερα από τόσους μήνες λειτουργίας σε κατάσταση κρίσης, με τις πιστώσεις προς αυτήν ανύπαρκτες και τους προμηθευτές να απαιτούν συχνά 100% εξόφληση κατά την παραγγελία. Σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές με γνώση της διαδικασίας, έχει υπογραφεί σχετικό προσύμφωνο με επενδυτή, αν και δεν ξεκαθαρίζεται το τίμημα το οποίο έχει συμφωνηθεί.

Πάντως η Deloitte, στο project falcon όπως έχει ονομαστεί το αρχικό σχέδιο εξυγίανσης, αποτιμά το εν λόγω ακίνητο (αλλά μαζί και με κάποιες αποθήκες ιδιοκτησίας της Folli Follie στην υπό κινεζική κυριαρχία πόλη) μεταξύ 15 και 20 εκατ. ευρώ. Παραμένει αδιευκρίνιστο το κατά πόσον η συναλλαγή θα αφορά εξ ολοκλήρου πώληση ή ενεχυρίασή του έναντι χρηματοδότησης, όπως και το εάν τη χρηματοδότηση αυτή θα την παράσχουν συμφέροντα που συνδέονται με τους ομολογιούχους. Οι πιστωτές αυτοί ακόμα αξιολογούν τις επιλογές τους σε σχέση με την προσπάθεια ανάκτησης των απαιτήσεών τους, αλλά παράλληλα παρακολουθούν στενά διά των συμβούλων τους τις κινήσεις αυτές της διοίκησης της Folli Follie Group.

Η τελευταία τους παρέμβαση αφορά την απαίτηση ενδελεχούς ελέγχου της διαδικασίας πώλησης της FF Cosmetics, 100% θυγατρικής του ομίλου Folli Follie Group, η οποία επίσης φέρεται να βρίσκεται στα τελικά της στάδια, με υποψήφιο αγοραστή συμφέροντα που συνδέονται με την οικογένεια Χόντου των ομώνυμων καταστημάτων εμπορίας καλλυντικών. Η FF Cosmetics στον ισολογισμό της για το 2017 εμφανίζει κύκλο εργασιών της τάξης των 11,7 εκατ. ευρώ έναντι 7,7 εκατ. ευρώ το 2016, κέρδη EBITDA 853,1 χιλιάδες ευρώ έναντι 399,5 χιλιάδες και χαμηλό δανεισμό.

Η Folli Follie Group εισήλθε τα τελευταία χρόνια στον κλάδο των καλλυντικών και κατόρθωσε ταχύτατα να αναλάβει την αντιπροσώπευση brands παγκοσμίου φήμης όπως η Dolce & Gabbana και η Shiseido, αλλά και όσων ανήκουν στην COTY (Lancaster, Joop, Chloe). Βέβαια, η δραστηριότητα της Folli Follie Group στα καλλυντικά επεκτείνεται και πέραν των εμπορικών συμφωνιών που έχει συνάψει, δεδομένου ότι έχει λανσάρει και δικό της προϊόν ενώ διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της και ανεξάρτητα brands στον τομέα των αρωματικών.

Εφόσον οι δύο αυτές συναλλαγές προχωρήσουν, η Folli Follie Group αποκτά ανάσα ρευστότητας που μπορεί να της δώσει τον απαραίτητο χρόνο για ακόμα μία προσπάθεια επίτευξης συμφωνίας με τους πιστωτές της. Οι ομολογιούχοι πιστωτές και η διοίκηση της Folli Follie αναμένεται να συναντηθούν τελικά, έπειτα από αρκετές αναβολές, στα μέσα της ερχομένης εβδομάδας.

Ομως, πλέον, εκτιμάται πως οι πιθανότητες συμφωνίας αναδιάρθρωσης με χρηματοδότηση της εταιρείας με πρόσθετα κεφάλαια της τάξης των 40 εκατομμυρίων και άνω από τους ομολογιούχους είναι πολύ περιορισμένες σε σχέση με μερικούς μήνες νωρίτερα, ενώ παράλληλα αξιολογούνται ενδελεχώς σενάρια επιβολής προσωρινής διοίκησης ή ακόμα και πλήρους ρευστοποίησης της εταιρείας, προκειμένου να ανακτηθούν απαιτήσεις της τάξης των 500 εκατομμυρίων ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Και εγένετο Νέο Κύμα

«"Νέο Κύμα" με παλαιά ...τρωκτικά!!!»
Ai Em  |  10:16

Τα μυστήρια της συνάντησης του Τραμπ με τον Ερντογάν

«Δύο άθλιοι διοικούν τώρα τον κόσμο. »
ΑΚΑ  |  21:13

Επιτέθηκαν σε εθνοφρουρούς σε φυλάκιο της Ε.Φ στον Παχύαμμο

«Είναι φως φανάρι ότι η παρουσία παράνομων μεταναστών στην Κύπρο δεν είναι αναγκαία. Τα καταφέρνουμε ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  14:41

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

KPMG Enterprise European Family Business Barometer 2019: Έτοιμες να παραδώσουν τα ηνία στην επόμενη γενιά οι ευρωπαϊκές οικογενειακές επιχειρήσεις

KPMG Enterprise European Family Business Barometer 2019: Έτοιμες να παραδώσουν τα ηνία στην επόμενη γενιά οι ευρωπαϊκές οικογενειακές επιχειρήσεις

Το 35% πιστεύει ότι η βασική προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) πρέπει να είναι η ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
X