ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 09:02
 

Δύο εκατομμύρια ευρώ, το rebranding στον τουρισμό

Προκηρύχθηκαν οι προσφορές από το Υφυπουργείο Τουρισμού

Newsroom K

Η Κύπρος θα συστηθεί ξανά με νέο πρόσωπο στον τουριστικό κόσμο το 2020. Αυτός είναι ο στόχος του διαγωνισμού για το rebranding της Κύπρου. Την προηγούμενη εβδομάδα το Υφυπουργείο Τουρισμού προχώρησε στην προκήρυξη προσφορών για την δημιουργία νέου εμπορικού σήματος για τον κυπριακό τουρισμό, το οποίο θα αντικαταστήσει το Love Cyprus. Το ύψος της προσφοράς ανέρχεται στα δύο εκατ., ευρώ, ενώ ποσό ύψους 500 χιλιάδες αποτελούν την εκτιμώμενη αξία των υπηρεσιών για την διαδικασία της διαπραγμάτευσης. Σημειώνεται ότι το ποσό αυτό δεν περιλαμβάνεται στον διαγωνισμό. Το νέο σήμα θα πρέπει να παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2020.

Η αλλαγή του εμπορικού σήματος περιλαμβάνεται στη νέα  στρατηγική για τον τουρισμό και πρόκειται για ένα από σειρά βημάτων για την επίτευξη των στόχων της. Σε αυτούς περιλαμβάνεται η αύξηση των τουριστικών αφίξεων, πέραν των πέντε εκατομμυρίων μέχρι το 2030, και των εσόδων του τουρισμού, ώστε να  ξεπεράσουν τα επτά δισ., ευρώ. Ζητούμενο επίσης, να αυξηθούν κατά 40% οι τουριστικές αφίξεις τους χαμηλούς τουριστικά μήνες Ιανουαρίου- Μαρτίου και Νοεμβρίου- Δεκεμβρίου, καθώς και να αυξηθεί η συνεισφορά του κλάδου του τουρισμού επί του ΑΕΠ στο 25%.

Στόχευση ανά ομάδα τουρισμού

Το Υφυπουργείο Τουρισμού έχει ανακοινώσει την πρόθεση του για στόχευση σε συγκεκριμένες ομάδα τουριστών και νέων αγορών. Σε αυτό το πλαίσιο κινείται ήδη για προσέλκυση ομάδων ηλικίας πέραν των 50 ετών στις αγορές της Γερμανίας, Γαλλίας, Ολλανδίας, Ιρλανδίας, Αυστρίας και Βελγίου. Θέλει επίσης να αυξήσει τους τουρίστες άνω των 65 ετών από τις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, της Σουηδίας, της Νορβηγίας, της Φινλανδίας και της Δανίας. Επίσης, επικεντρώνεται στην προσέλκυση τουριστών για μικρής διάρκειας διαμονή από αγορές μικρής απόστασης (90 λεπτών αεροπορικώς). Τέτοιες αγορές θεωρούνται το Ισραήλ, η Αίγυπτος, ο Λίβανος, η Ελλάδα, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ιορδανία.  Στους στόχους περιλαμβάνονται και οι αγορές των Ηνωμένων Πολιτειών, της Κίνας, της Ιαπωνίας, της Ινδίας και της Κορέας.

Το σχεδιασμό του νέου προφίλ για το branding της Κύπρου και εφαρμογή του σε όλες τις δραστηριότητες marketing του Υφυπουργείου Τουρισμού. Το νέο εμπορικό σήμα πρέπει να παραδοθεί μέχρι τον Ιανουάριο του 2020.

Τη δημιουργία και προετοιμασία όλων των απαραίτητων δημιουργικών υλικών για την υλοποίηση του νέου εμπορικού σήματος, καθώς και σχεδιασμό και παραγωγή του δημιουργικού υλικού για όλες τις διαφημιστικές και εμπορικές δραστηριότητες της Αναθέτουσας Αρχής.
Την εξεύρεση ευρηματικών διαφημιστικών υπηρεσιών για το σχεδιασμό και την προετοιμασία όλων των απαραίτητων πληροφοριών για την οικοδόμηση του νέου brand καθώς και το σχεδιασμό και δημιουργία όλων των υλικών για διαφημιστικούς και προωθητικούς σκοπούς.

Επέκταση σε νέες αγορές και ενίσχυση υφιστάμενων

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία το 2018, 1,3 εκατομμύρια τουρίστες από το σύνολο των τεσσάρων εκατομμυρίων ήταν Βρετανοί, οι 189 χιλιάδες από την Γερμανία, 280 χιλιάδες από τις σκανδιναβικές χώρες. Στις 850 χιλιάδες ήταν οι Ρώσοι τουρίστες, στις 70 χιλιάδες οι τουρίστες από την Ουκρανία, 233 χιλιάδες από το Ισραήλ. Από τις χώρες του κόλπου, οι τουρίστες που έφτασαν στην Κύπρο ανήλθαν στις 120 χιλιάδες. Ο στόχος σύμφωνα με τον ΠΑΣΥΞΕ είναι σε πέντε χρόνια η αύξηση των αφίξεων από αυτές τις αγορές, αλλά και η επέκταση σε νέες, όπως η Κίνα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Και εγένετο Νέο Κύμα

«"Νέο Κύμα" με παλαιά ...τρωκτικά!!!»
Ai Em  |  10:16

Τα μυστήρια της συνάντησης του Τραμπ με τον Ερντογάν

«Δύο άθλιοι διοικούν τώρα τον κόσμο. »
ΑΚΑ  |  21:13

Επιτέθηκαν σε εθνοφρουρούς σε φυλάκιο της Ε.Φ στον Παχύαμμο

«Είναι φως φανάρι ότι η παρουσία παράνομων μεταναστών στην Κύπρο δεν είναι αναγκαία. Τα καταφέρνουμε ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  14:41

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

KPMG Enterprise European Family Business Barometer 2019: Έτοιμες να παραδώσουν τα ηνία στην επόμενη γενιά οι ευρωπαϊκές οικογενειακές επιχειρήσεις

KPMG Enterprise European Family Business Barometer 2019: Έτοιμες να παραδώσουν τα ηνία στην επόμενη γενιά οι ευρωπαϊκές οικογενειακές επιχειρήσεις

Το 35% πιστεύει ότι η βασική προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) πρέπει να είναι η ολοκλήρωση της ενιαίας ευρωπαϊκής ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
X