ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Είμαστε σε θέση να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας απ΄ όπου εργαζόμαστε

Συνέντευξη της Κυριακής Λουκά από την Ogilvy Cyprus στην Οικονομική Καθημερινή

Της Ειρήνης Χριστοφόρου


 

Κυριακή Λουκά - Ogilvy Cyprus


 

Προχωρήσαμε με γοργά βήματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και είμαστε σε θέση να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας από όπου και εάν εργαζόμαστε, αναφέρει στο ΔΕΚΑ στα ΔΕΚΑ η Κυριακή Λουκά, της Ogilvy Cyprus. Επισημαίνει ότι μαζί με τους πελάτες της η εταιρεία ανέπτυξε μηχανισμούς άμυνας ενάντια στην πανδημία και κατάφερε να ανταποκριθεί πλήρως στις νέες συνθήκες. Διατυπώνει, μεταξύ άλλων, την άποψη πως το Netflix ήρθε για να μείνει και μαζί του φέρνει καινοτομίες στον χώρο της διαφήμισης.


1. Πόσο δύσκολο είναι να κρατήσεις «ζεστούς» τους διαφημιζόμενους στην πανδημία για να συνεχίσουν να επικοινωνούν τα μηνύματά τους;

Η αλήθεια είναι πως η δουλειά μας δεν φημίζεται για την ευκολία της. Αυτό που καταφέραμε μαζί με τους πελάτες μας είναι να αναπτύξουμε «μηχανισμούς άμυνας» ενάντια στην πανδημία. Είμαστε περήφανοι που η ομάδα μας κατάφερε να ανταποκριθεί σε μια τέτοια συνθήκη και είδαμε τους πελάτες μας να συνεχίζουν κανονικά τις δραστηριότητές τους.

2. Οι επιδοτήσεις των επιχειρήσεων από την κυβέρνηση πιστεύετε ότι έπιασαν τόπο; Αν ναι σε ποιο βαθμό;

Παρόλο που τα τελευταία δυο χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για όλους μας, εμείς καταφέραμε να συνεχίσουμε κανονικά την πορεία μας, στο να προσφέρουμε ακόμα πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας. Σίγουρα οι επιδοτήσεις της Κυβέρνησης μάς βοήθησαν σε μεγάλο βαθμό να πετύχουμε τα πιο πάνω.

3. Υπάρχει καταναλωτικό απόθεμα λόγω της πανδημίας;

Υπάρχει μεγάλο καταναλωτικό απόθεμα λόγω του εγκλεισμού και των αυστηρών περιοριστικών μέτρων. Η αβεβαιότητα που υπάρχει ακόμη σχετικά με την πανδημία είναι φυσιολογική και ο κόσμος συνεχίζει να είναι διστακτικός και προσεκτικός όσον αφορά τα έξοδά του.


4. Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι θα κατευθυνθεί η κατανάλωση στην μετά την πανδημία εποχή;

Κρίνοντας από τη δική μας ψυχολογία, εύλογα συμπεραίνουμε πως θα στραφούμε σαν καταναλωτικό κοινό προς όλα αυτά που μας έλειψαν το τελευταίο διάστημα. Αναμένουμε την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα, ο οποίος επηρεάζει την οικονομία της xώρας μας σε τεράστιο βαθμό. Ο κατασκευαστικός τομέας θα ξαναζωντανέψει με την αγορά και ενοικίαση ακινήτων και οι επενδύσεις στον τομέα της τεχνολογίας θα αυξηθούν.

5. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις ή και τα διαφημιστικά δίκτυα με τα οποία συνεργάζεστε πώς αντιμετώπισαν αυτή την πρωτόγνωρη κατάσταση;

Οι συνεργάτες μας προσαρμόστηκαν ταχύτατα σε αυτή τη συνθήκη και βρέθηκαν να εξυπηρετούν τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και των πελατών τους αντίστοιχα σε μεγάλο βαθμό. Ειδικά οι πολυεθνικές επιχειρήσεις έχουν προετοιμάσει από καιρό το έδαφος για τις συνθήκες πλήρους τηλεργασίας, κάτι που λειτούργησε άριστα αυτή την περίοδο. Το δίκτυο της Ogilvy παγκοσμίως και ειδικότερα το know-how της ομάδας στην Ελλάδα μάς «έδειξε το δρόμο» και τις κατευθυντήριες γραμμές, ώστε να προχωρήσουμε και εμείς με γοργά βήματα στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας που στοχεύουμε να ολοκληρώσουμε. Η ομάδα της Ogilvy Κύπρου είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της από όπου και εάν εργαζόμαστε.

6. Κατά την άποψή σας ποιοι ήταν οι κερδισμένοι της κρίσης; Ποια συμβουλή θα τους δίνατε;


Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας παρατηρήσαμε αύξηση τζίρου στις υπεραγορές, μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις των φαρμακοβιομηχανιών και στις εταιρείες τεχνολογίας και ψηφιακών πωλήσεων. Είναι η καταναλωτική τάση που ακολουθήσαμε όλοι εκ των πραγμάτων λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών.
Στην Κύπρο παρατηρήσαμε πως έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμη όσον αφορά τις Online πωλήσεις σε όλους τους προαναφερθέντες κλάδους. Ας επικεντρωθούμε όλοι σε αυτόν ακριβώς τον τομέα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, και βέβαια, στη διαφήμιση! Αυτή είναι και η συμβουλή μας προς τους πελάτες μας αλλά και η στρατηγική που χαράσσουμε προκειμένου να προσφέρουν τις πιο καινοτόμες λύσεις στον τομέα της ψηφιοποίησης.

7. Ως προς τη διαχείριση αυτής της παγκόσμιας νέας τάξης πραγμάτων, τι γεύση σας αφήνει το κράτος μας αλλά και οι πολίτες του;

Θεωρώ πως ο κρατικός μηχανισμός ανταπεξήλθε σε μεγάλο βαθμό εάν και αποδείχθηκε ότι έχουμε μεγάλη πορεία να διανύσουμε ειδικά όσον αφορά το Σύστημα Υγείας και τον ψηφιακό ανασχηματισμό των υπηρεσιών της Κύπρου. Παρόλα αυτά, έχουμε επιτύχει σπουδαία πρόοδο σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες ιδιαίτερα όσον αφορά το εμβολιαστικό πρόγραμμα και τη σταδιακή έξοδό μας από την κατάσταση πανδημίας.
Όσον αφορά στους πολίτες, είμαι πολύ υπερήφανη για το πόσο εύκολα προσαρμοστήκαμε στα αυστηρά μέτρα και πώς ανταποκριθήκαμε στις συστάσεις των ειδικών.


8. Ποιες συνήθειες ήρθαν για να μείνουν κατά την άποψή σας;

Οι περισσότεροι από εμάς θέσαμε ως προτεραιότητα την υγεία μας και την ασφάλεια των αγαπημένων μας ανθρώπων. Επίσης, ακόμη και οι πλέον διστακτικοί πείστηκαν για τη νέα τάξη πραγμάτων όσον αφορά την τηλεργασία και τον ποιοτικό χρόνο που μας αξίζει στην καθημερινότητά μας. Στραφήκαμε περισσότερο στο σπίτι μας, ασχοληθήκαμε με δραστηριότητες που ίσως μέχρι πρότινος δεν γνωρίζαμε καν πως μπορεί να μας «γεμίζουν» και απενοχοποιηθήκαμε για πρώτη, ίσως, φορά για ο γεγονός ότι μπορεί «να μην είμαστε καλά!» Σήμερα περισσότερο από ποτέ ισχύει το «Its Ok not to be OK».
Ελπίζω οι παραπάνω καλές συνήθειες να μείνουν!

9. Το φαινόμενο «Netflix» τι επίδραση πιστεύετε θα έχει στη διαφημιστική αγορά και με ποιον χρονικό ορίζοντα;

Τον χρονικό ορίζοντα δεν μπορούμε να τον ορίσουμε καθώς η συζήτηση για το κατά πόσο η πλατφόρμα θα εισάγει διαφημίσεις με τον παραδοσιακό τρόπο κρατάει χρόνια. Δεν μπορούμε, όμως, να μην αναγνωρίσουμε στην πλατφόρμα τον πρωτότυπο τρόπο με τον οποίο έχει προχωρήσει σε έμμεσους τρόπους διαφήμισης, όπως είναι η τοποθέτηση προϊόντων και τελευταία η συνεργασία με brands για να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, όπως στην περίπτωση της σειράς Halston και της κυκλοφορίας της σειράς 10 συλλεκτικών ρούχων του σχεδιαστή. Το σίγουρο είναι πως το Netflix ήρθε για να μείνει και μαζί του φέρνει καινοτομίες στον χώρο της διαφήμισης. Κάθετι καινούριο στη διαφημιστική αγορά το υποδεχόμαστε μόνο ως καλό!

ΛΑΚΩΝΙΚΑ

10. Θα σας δίνω δύο λέξεις και θέλω να μου επιλέγετε μία:

1. Digital ή Τηλεόραση;

Digital

2. Netflix ή AppleTv;

AppleTV

3.Ραδιόφωνο ή Spotify;

Ραδιόφωνο

4. Ανάλυση ή είδηση;

Είδηση

5. Desktop ή mobile

Mobile

6. Twitter ή Instragram;

Instagram

7. Facebook ή Youtube;

Facebook

8. Notifications ή email;

Email

9. Zoom ή Teams;

Teams

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση