ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή

Προωθητική Ενέργεια

Αν θέλατε να στήσετε την επιχείρησή σας το 1980, τότε θα ήταν απαραίτητο να προμηθευτείτε ένα τηλέφωνο και ένα φαξ. Μαζί με το ανθρώπινο δυναμικό, τα δύο αυτά στοιχεία ήταν τα εργαλεία και η βάση για την ανάπτυξη και την επιτυχία της εταιρείας. Αργότερα, δίπλα σε αυτά προστέθηκε και ο υπολογιστής που, αν και με περιορισμένες αρχικά δυνατότητες, μπορούσε να εξυπηρετήσει επαρκώς τις απαιτήσεις της αγοράς.

Από τότε μέχρι σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει άρδην. Οι ρυθμοί και οι ταχύτητες τρέχουν, όπως και οι απαιτήσεις και οι σύγχρονες ανάγκες. Το φαξ αντικαταστάθηκε με το email, το χαρτί με τον υπολογιστή και το περιβάλλον του γραφείου έχει αυτοματοποιηθεί.
Οι εξελίξεις στο περιβάλλον των επιχειρήσεων είναι λίγο πολύ γνωστές και έχουν αφομοιωθεί από τον σύγχρονο μικρομεσαίο επιχειρηματία, που βρίσκεται πια μπροστά στο μεταίχμιο της ψηφιακής εποχής. Στο κατώφλι του ψηφιακού μετασχηματισμού, το προφίλ του εκάστοτε πελάτη αναπόφευκτα αλλάζει. Η αμεσότητα, η διαδραστικότητα, η επικοινωνία, η ευελιξία και η συνεχής αναβάθμιση στις παρεχόμενες υπηρεσίες είναι πια στην πρώτη γραμμή των απαιτήσεών του. Αυτές μεταβάλλονται συνεχώς, ομοίως και τα εργαλεία που χρειάζεται μία επιχείρηση για να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα. Έτσι εισάγονται νέα επιχειρηματικά μοντέλα και πρακτικές οι οποίες ελαχιστοποιούν παράλληλα το κόστος. Η καινοτομία και η αξιοποίηση της τεχνολογίας είναι πια μονόδρομος για κάθε επιχειρηματία. Όμως, για να νιώσει κοντά στον στόχο μία επιχείρηση και να φτάσει μακριά, το κλειδί είναι πάντοτε ένας αξιόπιστος συνεργάτης, ο οποίος είναι εκεί για να ανοίξει τον δρόμο για την επιτυχία.

Οι επιδόσεις των Κυπριακών Επιχειρήσεων

Πέραν της κρατικής πρωτοβουλίας στη νέα ψηφιακή εποχή, είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεται και η ιδιωτική πρωτοβουλία ώστε να κερδηθεί το στοίχημα στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σε αυτό το επίπεδο το βάρος πέφτει στους ώμους των επιχειρήσεων, αν και τα μέχρι στιγμής δεδομένα δεν είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά.

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι επιδόσεις των επιχειρήσεων στις υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας ενσωματώνονται με αργούς ρυθμούς, ενώ η πιο πρόσφατη ευρωπαϊκή έρευνα κατέδειξε ότι ενώ οι κυπριακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά 35%, ηλεκτρονικά τιμολόγια, υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους (Cloud) και ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο.

Απεριόριστες δυνατότητες από το δίκτυο Fiber της Cyta

Και αν στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ανάπτυξή του συγκρατείται επί του παρόντος λόγω του προφίλ του καταναλωτή, στην περίπτωση του υπολογιστικού νέφους (cloud) έχει να κάνει με τις δυνατότητες και τις ταχύτητες του παρεχόμενου δικτύου. Με την εφαρμογή του δικτύου Fiber της Cyta όμως, τα δεδομένα αλλάζουν.

Η Cyta τόλμησε να γυρίσει σελίδα στη νέα εποχή, επενδύοντας 120 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση του παγκύπριου δικτύου οπτικών ινών στην Κύπρο. Δίκτυο το οποίο προσφέρει ταχύτητες ασύλληπτες, μέχρι και 1 Gigabit το δευτερόλεπτο. Τι σημαίνει αυτό; Με απλά λόγια τεράστιοι όγκοι δεδομένων μπορούν να μεταφερθούν με αξιοπιστία και χωρίς διακοπές, ενώ η χρήση του συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη και άλλων νέων τεχνολογιών, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), το Internet of Things, η Εικονική Πραγματικότητα (VR) και το 3D printing.

Το δίκτυο και οι απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει, προστίθενται στο πλήρες φάσμα υπηρεσιών Tηλεφωνίας, Διαδικτύου, Κινητής Τηλεφωνίας υπηρεσιών Cloud , Δικτύωσης & Φιλοξενίας στις επιχειρήσεις. Ως ο κύριος παροχέας του δικτύου οπτικών, η Cyta διαθέτει την τεχνογνωσία και τη δυνατότητα να συντελέσει την τεχνολογική επανάσταση και να σηκώσει στους ώμους της, τη μετάβαση της κυπριακής κοινωνίας στη νέα εποχή. Μια τεχνολογική επανάσταση η οποία δημιουργεί νέα δεδομένα όχι μόνο στην επικοινωνία, αλλά και στην ανάπτυξη της οικονομίας και την ψηφιακή πρόοδο της κοινωνίας.

Σε αυτό το ανταγωνιστικό περιβάλλον της Κυπριακής και όχι μόνο αγοράς, για να μπορεί να επιβιώσει μία επιχείρηση θα πρέπει να έχει βρει τη φόρμουλα για ελαχιστοποίηση του κόστους. Και αυτό είναι, σε μεγάλο βαθμό, ένας από τους ρόλους του αξιόπιστου συνεργάτη της επιχείρησης, ο οποίος μέσα από τα πακέτα λύσεων τα οποία θα προσφέρει, θα επιτυγχάνει από τη μία τη μείωση του αρχικού κόστους της επιχείρησης και από την άλλη να πολλαπλασιάσει τις δυνατότητές της.

Όπως για παράδειγμα τα πακέτα υπηρεσιών της Cyta τα οποία παρέχουν απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας στις επιχειρήσεις ώστε να είναι διαρκώς σε επαφή με πελάτες, εργαζόμενους και προμηθευτές, στην Κύπρο και στο εξωτερικό, ενώ προσφέρουν υψηλές ταχύτητες διαδικτύου που υποστηρίζουν τις εφαρμογές που χρειάζεται μία σύγχρονη επιχείρηση με τη μέγιστη ασφάλεια.

Μαζί με το δίκτυο οπτικών ινών προσφέρεται ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών τηλεφωνίας, διαδικτύου, κινητής τηλεφωνίας, υπηρεσιών cloud και δικτύωσης. Όλα τα παραπάνω συνοδεύονται με το μοντέλο ποιοτικής διεύθυνσης του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος Ποιοτικής Διεύθυνσης EFQM και κατατάχθηκε στην υψηλότερη βαθμίδα των 5 αστεριών, στο επίπεδο «Recognized for Excellence». Επίσης, αποτελεί τον μεγαλύτερο οργανισμό στον ευρύτερο κρατικό τομέα στην Κύπρο που εξασφάλισε πρώτος το πιστοποιητικό ISO 9001:2000.
Είναι σαφές ότι η αξιοπιστία του εκάστοτε συνεργάτη είναι συνυφασμένη με την ποιότητα και την υπευθυνότητα που τον χαρακτηρίζει.

Είναι αυτά τα στοιχεία που χρειάζεται να διαθέτει ένας συνεργάτης ώστε να θεωρείται αξιόπιστος για κάθε επιχείρηση και να την πάει πιο μακριά. Υποδομές, τεχνογνωσία, αξιοπιστία, τεχνολογία, όλα αυτά προσφέρονται σχεδόν στο πιάτο των επιχειρήσεων και το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι, εσείς μέχρι που θέλετε να φτάσετε;

 

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Προωθητική Ενέργεια

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση

X