ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Η Verizon πουλάει AOL και Yahoo έναντι 5 δισ. δολ.

Σε συμφωνία για την πώληση του 90% του μιντιακού ομίλου της στην Apollo Global Management, κατέληξε η εταιρεία

Kathimerini.gr

Σε συμφωνία για την πώληση του 90% του μιντιακού ομίλου της στην Apollo Global Management, έναντι 5 δισ. δολ., κατέληξε η Verizon Communications. Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του Bloomberg, με την κίνηση αυτή ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός θα απομακρύνει από το χαρτοφυλάκιό του σημαντικά brand του Διαδικτύου όπως η AOL και η Yahoo. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η νέα εταιρεία, υπό τον έλεγχο της Apollo Global, θα μετονομαστεί σε Yahoo. Ο διευθύνων σύμβουλος Γκούρου Γκοουράπαν θα παραμείνει διευθύνων σύμβουλος του μιντιακού ομίλου, ενώ η Verizon θα διατηρήσει το 10% που κατέχει στην εταιρεία.

Σύμφωνα με το Bloomberg, με την πώληση του μιντιακού ομίλου, η Verizon θα απεμπλακεί από τον κλάδο της online διαφήμισης και των μίντια, δεδομένου ότι πέρυσι αποφάσισε να πουλήσει τη HuffPost στην BuzzFeed, ενώ ένα χρόνο νωρίτερα, το 2019, είχε πουλήσει διάσημες πλατφόρμες όπως το Tumblr. Η απεμπλοκή της από τον χώρο των μίντια και της online διαφήμισης συνδέεται άρρηκτα με την πρόθεση του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού να δώσει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία ενός δικτύου πολλών δισ. που θα προωθεί αναβαθμισμένες 5G υπηρεσίες. Oι επενδύσεις που είχε υλοποιήσει η Verizon στον κλάδο της online διαφήμισης δεν ευδοκίμησαν, όπως σχολιάζει το πρακτορείο Bloomberg.

H εταιρεία είχε εξαγοράσει το 2015 την AOL έναντι 4,4 δισ. δολ., ενώ το 2017 προχώρησε στην εξαγορά των διαδικτυακών υπηρεσιών της Yahoo έναντι 4,5 δισ. δολ. Ωστόσο, το 2018, αφότου ο Χανς Βέστμπεργκ ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου, η εταιρεία ενέγραψε ζημίες άνω των 4 δισ. δολ., που αντιπροσωπεύουν περίπου το μισό της αξίας των συγκεκριμένων υπηρεσιών, μετονομάζοντας τον μιντιακό της όμιλο σε Verizon Media. Η εταιρεία έχει στο χαρτοφυλάκιό της πλήθος δημοφιλών brands, όπως τα TechCrunch, Ryot κ.ά., ενώ το πρώτο τρίμηνο τα έσοδά της ανήλθαν σε 1,9 δισ. δολ., σημειώνοντας άνοδο 12% σε σύγκριση με τη χρονιά που προηγήθηκε.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση