ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Oliver Gatzke: Η τεχνολογία μας κάνει καλύτερους

Η ψηφιοποίηση στον τραπεζικό τομέα δεν είναι πλέον επιλογή αλλά επιτακτική ανάγκη

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η ψηφιοποίηση στον τραπεζικό τομέα δεν είναι πλέον επιλογή αλλά επιτακτική ανάγκη. Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον οι τράπεζες προσπαθούν να φροντίσουν τις αυξημένες ανάγκες των πελατών τους, απλοποιώντας και αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρουν. Επενδύοντας συνειδητά στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης, η Ελληνική Τράπεζα έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια όσον αφορά την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, δημιουργώντας την απαραίτητη υποδομή για να καλύψει τις νέες απαιτήσεις.

Με περισσότερους από 500 χιλ. πελάτες, δηλαδή πέραν του μισού πληθυσμού της χώρας, στόχος μας είναι να ξεκλειδώσουμε τις δυνατότητες της πελατειακής μας βάσης και να γίνουμε η βασική τραπεζική τους επιλογή. Για να το κάνουμε αυτό πρέπει να διαφοροποιηθούμε από την αγορά και να προσφέρουμε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση, ανταγωνιστικά προϊόντα και εξατομικευμένες υπηρεσίες. Εργαζόμαστε ώστε να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες μας, να επιταχύνουμε τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και να γίνουμε όσο πιο αποτελεσματικοί και οικονομικοί γίνεται. Στόχος μας είναι να ενσωματώσουμε την τεχνολογία στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων, συνεχίζοντας τη μετάβαση των πελατών στα ψηφιακά κανάλια για τη δική τους ταχύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτησης.

Οι εταιρείες Fintech αυξάνουν τον ανταγωνισμό σε διεθνή επίπεδο, ανεβάζουν τα στάνταρ και τις απαιτήσεις των πελατών. Σε αυτό το εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον πρέπει να παραμείνουμε και ανταγωνιστικοί, φροντίζοντας τις ανάγκες των πελατών μας. Τον τελευταίο χρόνο έχουμε δει μια τεράστια στροφή προς τα ψηφιακά και εναλλακτικά κανάλια. Παγκοσμίως, η τάση είναι η μείωση των φυσικών καταστημάτων και η στροφή των πελατών στα ψηφιακά κανάλια. Αυτό είναι σημαντικό να γίνει και στην Κύπρο όπου έχουμε τα περισσότερα καταστήματα σε αναλογία πληθυσμού σε όλη την Ευρώπη. Πρέπει να περιορίσουμε τη γραφειοκρατία και να βελτιώσουμε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για δανειοδοτήσεις και τα προϊόντα μας χρησιμοποιώντας την τεχνολογία.

Με στόχο την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πελατών της η Ελληνική Τράπεζα προσφέρει απλές και πιο οικονομικές επιλογές, δίνοντας πρώτη τη δυνατότητα στους πελάτες της να εγγραφούν διαδικτυακά στα ψηφιακά της κανάλια χωρίς να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα αλλά και να εκδώσουν χρεωστική κάρτα με ένα τηλεφώνημα στο Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών. Ως αποτέλεσμα, περισσότερο από το 86% όλων των τραπεζικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών καναλιών της Τράπεζα αντί στα υποκαταστήματα.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

Η Ελληνική Τράπεζα ιδρύθηκε το 1976 και εργοδοτεί πέραν των 2.500 υπαλλήλων. Αποτελεί έναν από τους κορυφαίους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς στην Κύπρο, παρέχοντας ένα πλήρες φάσμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών σε επιχειρήσεις και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Με ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια, αυξημένη ρευστότητα, μειωμένο κίνδυνο στον ισολογισμό της και πελατοκεντρική προσέγγιση στηρίζει τη βιώσιμη ανάπτυξη της οικονομίας.

H Ελληνική Τράπεζα επενδύει στην τεχνολογία και όλοι κερδίζουν

Ενα από τα σημαντικότερα εργαλεία στη διάθεση των πελατών της Ελληνικής Τράπεζας είναι το Contact Pay στο αναβαθμισμένο Hellenic Bank Mobile App, το οποίο κάνει τις καθημερινές συναλλαγές με το κινητό τόσο απλές όσο η αποστολή ενός μηνύματος. Πλέον, ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Με νέο φιλικό και ξεκάθαρο σχεδιασμό και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά το νέο Mobile App της Ελληνικής Τράπεζας προσφέρει μια πραγματικά εύκολη τραπεζική εμπειρία.
Η απήχηση της εφαρμογής άλλαξε ριζικά τον τρόπο που συναλλάσσονται οι πελάτες της Τράπεζας. Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 120.000 πελάτες κατέβασαν την εφαρμογή, ενώ τους τελευταίους τρεις μήνες η χρήση της αυξήθηκε κατά 69%. Επιπλέον, η χρήση του Contact Pay επίσης αυξήθηκε κατά 40,4% καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν να κάνουν τις καθημερινές τους τραπεζικές συναλλαγές ακόμα πιο εύκολες.

ΌΛΑ ONLINE

Όλες οι υπηρεσίες του Mobile App είναι διαθέσιμες και μέσω του Hellenic Bank Web Banking, το οποίο επιπρόσθετα προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να μεταφέρουν δωρεάν μέχρι €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN του ή να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δάνειων και ασφαλιστικών προϊόντων κ.ά. Επιπλέον, οι κάτοχοι καρτών Visa και Mastercard της Ελληνικής Τράπεζας, μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές τοποθετώντας το κινητό τους πάνω από ένα τερματικό, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε επαφή με μετρητά, μέσω της εφαρμογής Apple Pay (για iPhone) και Hellenic Bank Wallet (για Android).

Στόχος είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και ο εκσυγχρονισμός των λειτουργιών σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών και των προϊόντων μας. Εργαλεία όπως η ψηφιακή υπογραφή μας βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση και μας επιτρέπουν να προσφέρουμε όλο και περισσότερες υπηρεσίες από τα εναλλακτικά μας κανάλια. Η ηλεκτρονική υπογραφή επιτρέπει στον πελάτη να υπογράφει ηλεκτρονικά τα προσωπικά του έγγραφα, τις συμβάσεις, τις συμφωνίες, τις παραγγελίες και τα έντυπά του, αντικαθιστώντας τη χειρόγραφη υπογραφή του.

Παράλληλα, οι πελάτες μας μπορούν να αξιοποιήσουν την υπηρεσία «Book a meeting» και να ορίσουν διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά, για να εξυπηρετηθούν καλύτερα και γρηγορότερα.

24/7 ΑΤΜ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ

Το ευρύ δίκτυο ΑΤΜ νέας γενιάς της Ελληνικής Τράπεζας καλύπτει πέραν του 83% των χρηματικών συναλλαγών (καταθέσεις, αναλήψεις, μεταφορές, πληρωμές), παρέχοντας εξυπηρέτηση 24/7. Επιπλέον, το 94% των αναλήψεων και το 52% των καταθέσεων πραγματοποιούνται μέσω ΑΤΜ.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι προσπάθειες για την εξοικείωση των πελατών με τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης. Στα Connect Corners οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν από τους Meeters Greeters στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση