ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

«Επώνυμα» παράπονα για την Aegean

Σταύρος Μαλάς και Αλεξάνδρα Ατταλίδου κατήγγειλαν με αναρτήσεις τους στο Twitter την εταιρία

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν επιβάτες αεροσκάφους που εκτελούσε πτήση Στρασβούργου - Αθήνας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, σημειώθηκε μετά από βλάβη στο αεροσκάφος. 

Λόγω της βλάβης προκλήθηκε πολύωρη καθυστέρηση, καθώς ενώ επρόκειτο να αναχωρήσει στις 13:40, τελικά έφτασε στις 23:08 στην Αθήνα. Ωστόσο τα πραγματικά προβλήματα ήταν ότι όταν οι επιβάτες έφτασαν με έξι ώρες καθυστέρηση στον προορισμό τους, μαζί τους δεν έφτασαν οι αποσκευές, ενώ πρόβλημα δημιουργήθηκε επίσης με τους επιβάτες οι οποίοι λόγω της καθυστέρησης που σημειώθηκε, έχασαν την πτήση με ανταπόκριση.

Μεταξύ των επιβατών η εκπρόσωπος Τύπου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Κύπρο Αλεξάνδρα Ατταλίδου και ο Σταύρος Μαλάς, προχώρησαν με αναρτήσεις τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγγέλλοντας τον τρόπο χειρισμού της κατάστασης από την εταιρία.

Για έλλειψη προετοιμασίας χειρισμού επιβατών που έχουν χάσει τις πτήσεις τους με ανταπόκριση κάνει λόγο η κα Ατταλίδου. Όπως αναφέρει στην ανάρτηση της στο Twitter, η εταιρία προώθησε τις αποσκευές επιβατών με πτήση της επόμενης μέρας.

Από την πλευρά του ο κ. Μαλάς κάνει λόγο για τριτοκοσμική διαχείριση από πλευράς Aegean Airlines και καταγγέλλει ότι δεν υπήρξε συντονισμός και προετοιμασία των επιβατών. "Πλήρης αποτυχία και μεγάλη ταλαιπωρία", αναφέρει χαρακτηριστικά.

Πάντως η εταιρία δεν έχει προχωρήσει σε δημόσια ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση