Kathimerini.com.cy
Μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν επιβάτες αεροσκάφους που εκτελούσε πτήση Στρασβούργου - Αθήνας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, σημειώθηκε μετά από βλάβη στο αεροσκάφος.
Λόγω της βλάβης προκλήθηκε πολύωρη καθυστέρηση, καθώς ενώ επρόκειτο να αναχωρήσει στις 13:40, τελικά έφτασε στις 23:08 στην Αθήνα. Ωστόσο τα πραγματικά προβλήματα ήταν ότι όταν οι επιβάτες έφτασαν με έξι ώρες καθυστέρηση στον προορισμό τους, μαζί τους δεν έφτασαν οι αποσκευές, ενώ πρόβλημα δημιουργήθηκε επίσης με τους επιβάτες οι οποίοι λόγω της καθυστέρησης που σημειώθηκε, έχασαν την πτήση με ανταπόκριση.
Μεταξύ των επιβατών η εκπρόσωπος Τύπου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Κύπρο Αλεξάνδρα Ατταλίδου και ο Σταύρος Μαλάς, προχώρησαν με αναρτήσεις τους σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταγγέλλοντας τον τρόπο χειρισμού της κατάστασης από την εταιρία.
Τριτοκοσμικη διαχείριση από πλευράς @aegeanairlines μετά από βλάβη αεροσκάφους από Στρασβούργο. Κανένας συντονισμός και καμιά προετοιμασία εξυπηρέτησης των επιβατών. Πλήρης αποτυχία και μεγάλη ταλαιπωρεία.
— Stavros Malas (@StavrosMalasCY) May 31, 2018
Για έλλειψη προετοιμασίας χειρισμού επιβατών που έχουν χάσει τις πτήσεις τους με ανταπόκριση κάνει λόγο η κα Ατταλίδου. Όπως αναφέρει στην ανάρτηση της στο Twitter, η εταιρία προώθησε τις αποσκευές επιβατών με πτήση της επόμενης μέρας.
6 hours of delay on flight from Strasbourg to Athens and @aegeanairlines is totally unprepared to handle passengers who lost their connection. They forwarded baggage to tomorrow’s flights thinking that we need nothing. It’s a mess, and customer handling sucks! #airplanedelays pic.twitter.com/WEljJiyrjA
— Alexandra ATTALIDES (@AAttalides) May 31, 2018
Από την πλευρά του ο κ. Μαλάς κάνει λόγο για τριτοκοσμική διαχείριση από πλευράς Aegean Airlines και καταγγέλλει ότι δεν υπήρξε συντονισμός και προετοιμασία των επιβατών. "Πλήρης αποτυχία και μεγάλη ταλαιπωρία", αναφέρει χαρακτηριστικά.
Πάντως η εταιρία δεν έχει προχωρήσει σε δημόσια ανακοίνωση σχετικά με το θέμα.