ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Ευελπιστεί για δεύτερη ευκαιρία η Cobalt

Η εξεύρεση νέου επενδυτή ενδεχομένως να οδηγήσει σε επαναλειτουργία την Cobalt Air, είπε ο Γρηγόρης Διάκος

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ευελπιστεί για δεύτερη ευκαιρία στην Cobalt ο Πρόεδρος της εταιρείας Γρηγόρης Διάκος, αφήνοντας ανοιχτό παράθυρο για να συνεχίσει η λειτουργία της.

Εξερχόμενος από τα Κεντρικά γραφεία της Cobalt Air στη Λάρνακα, ο κ. Διάκος ανέφερε ότι μετά την απόφαση του επενδυτή να σταματήσει και να αναστείλει την χρηματοδότηση στο παρόν στάδιο, προσπάθησε η εταιρεία να εξασφαλίσει νέα κεφάλαια, χωρίς όμως να γίνει εφικτό. Ανέφερε πως σεβόμενο το Διοικητικό Συμβούλιο τη νομοθεσία και την ασφάλεια του επιβατικού κοινού, λήφθηκε η απόφαση για την αναστολή του πτητικού προγράμματος, των εμπορικών δραστηριοτήτων και κατ' επέκταση το κλείσιμο της εταιρείας.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε, θα είχε συνάντηση με την Αρχή Αδειοδότησης του Υπουργείου Μεταφορών, για να ληφθεί και η μελλοντική απόφαση. Είπε πως η προσπάθεια της εταιρείας είναι να γίνει αναστολή της άδειας και να δοθεί κάποιο χρονικό περιθώριο εξεύρεσης νέων επενδυτών. Συμπλήρωσε πως αν ακυρωθούν όλες οι άδειες που έχει η εταιρεία τότε δεν θα υπάρξει κανένα επενδυτικό ενδιαφέρον πλέον. Πρέπει να δοθεί κάποιο χρονικό διάστημα και να δώσουμε το δικαίωμα σε κάποιους σοβαρούς επενδυτές να μελετήσουν με την ησυχία τους τα οικονομικά δεδομένα και τις προοπτικές ώστε να αποφασίσουν, συμπλήρωσε.

Θέμα της Αρχής

Αναφορικά με μια ενδεχόμενη επαναλειτουργία της Cobalt Air, ο κ. Διάκος σημείωσε πως υπάρχει η διαδικασία που προβλέπει η Αρχή Αδειοδότησης των Αεροπορικών Εταιρειών. Θα πρέπει να προχωρήσει η εταιρεία στην Αρχή για να αποδείξει ότι υπάρχουν τα απαιτούμενα κεφάλαια για τη λειτουργία της εταιρείας και μετά θα είναι θέμα της Αρχής ώστε πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να δώσει την άδεια επαναλειτουργίας.

Αναφορικά με την εξυπηρέτηση των επιβατών που είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με την εταιρεία σήμερα και τις επόμενες ημέρες, ο κ. Διάκος είπε πως «εμείς προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε τους επιβάτες ειδοποιώντας τους να μην μεταβαίνουν στο αεροδρόμιο και να περιμένουν. Απ’ ότι αντιλαμβάνομαι, το Υπουργείο Μεταφορών έχει λάβει κάποιες πρωτοβουλίες, ενώ όσον αφορά τους επιβάτες που προγραμμάτισαν να ταξιδέψουν μετά από μια εβδομάδα, είπε πως απ’ ότι έχει ενημερωθεί «η Τράπεζα Κύπρου έχει εκδώσει οδηγίες για τους πελάτες της των εμπορικών καρτών που έχουν κλείσει εισιτήρια για τη διαδικασία να πάρουν πίσω τα χρήματα τους. Το ίδιο μπορούν να κάνουν και άλλοι επιβάτες που έχουν κλείσει εισιτήρια με άλλες Τράπεζες».

Σε ερώτηση πότε ενημερώθηκε το προσωπικό για το κλείσιμο της εταιρείας, ο κ. Διάκος απάντησε πως «πήραμε την απόφαση γύρω στις 6 χθες το απόγευμα, το προσωπικό στα γραφεία ενημερώθηκε περίπου την ίδια ώρα, ενώ ο κόσμος που πετούσε, για λόγους ασφάλειας, ενημερώθηκε κατά την άφιξη του αεροσκάφους. Ηταν για μας πολύ σημαντικό να γίνει μια σωστή διαδικασία να επιστρέψουν τα αεροπλάνα με ασφάλεια στο αεροδρόμιο και στη συνέχεια να κάνουμε τη δημόσια ανακοίνωση, η οποία και έγινε χθες στις 12 τα μεσάνυχτα. Είχαμε ενημερώσει για όλες τις προσπάθειες μας όλα τα αρμόδια όργανα. Κάναμε κάποιες προσπάθειες με τον υφιστάμενο επενδυτή για να κερδίσουμε κάποιο χρονικό διάστημα, ωστόσο καμιά προσπάθεια δεν απέδωσε και έτσι καταλήξαμε στην απόφαση που φτάσαμε».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση