ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τρ. Κύπρου και Ελληνική επιστρέφουν το αντίτιμο των εισιτηρίων της Cobalt

Θα επιστραφούν τα χρήματα των πελατών για πτήσεις μετά τις 17.10.18, όπου και έκλεισε η εταιρεία

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την παύση των εργασιών της αεροπορικής Cobalt προσπαθούν να δώσουν οι Τράπεζα Κύπρου και Ελληνική Τράπεζα. Σύμφωνα με σημερινή της ανακοινώσεις, όσοι πελάτες αγόρασαν αεροπορικά εισιτήρια της αεροπορικής με οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Κύπρου ή της Ελληνικής και η ημερομηνία της πτήσης τους είναι μεταγενέστερη της 17/10/2018, ή αλλιώς δεν έχουν πραγματοποιηθεί, έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων .

Η διαδικασία έχει ως εξής για την Τράπεζα Κύπρου:

Για υποβολή αιτήματος για αμφισβητούμενη/ες συναλλαγή/ών που πραγματοποιήθηκε/αν με κάρτα της Τράπεζας Κύπρου Δημόσια Εταιρεία ΛΤΔ (Τράπεζα), παρακαλείστε όπως ακολουθήσετε την πιο κάτω διαδικασία:

1. Εκτυπώσετε το έντυπο “Επιστολή Αμφισβητούμενης Συναλλαγής” κάνοντας κλικ εδώ.

2. Συμπληρώσετε το έντυπο με τις πιο κάτω απαιτούμενες πληροφορίες:

  • Ονοματεπώνυμο / Αρ. Κάρτας / Αρ. Κινητού Τηλεφώνου (για ενημέρωση σχετικά με την αμφισβήτησή σας)
  • Αμφισβητούμενη/ες συναλλαγή/ες (όπως παρουσιάζεται/ονται στην κατάσταση λογαριασμού) - (Ημερομηνία / Ποσό / Όνομα Εμπόρου)
  • Υπογραφή Κατόχου Κάρτας και Ημερομηνία

    Απαραίτητη η επισύναψη αντίγραφου αεροπορικού εισιτηρίου

3. Αποστείλετε όλα τα έγγραφα με οποιοδήποτε από τους πιο κάτω τρόπους:

  • Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) στο: chargeback@bankofcyprus.com
  • Με παράδοση σε οποιοδήποτε κατάστημα της Τράπεζας.

Για τα αιτήματα τα οποία παραλαμβάνονται μέσω του email, η Τράπεζα θα σας αποστέλλει αυτόματο μήνυμα επιβεβαίωσης παραλαβής του αιτήματος για αμφισβητούμενη/ες συναλλαγή/ών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με θέματα υποβολής αμφισβητούμενης/ων συναλλαγής/ών, αποταθείτε στις Ερωτήσεις / Απαντήσεις κάνοντας κλικ εδώ

Η διαδικασία έχει ως εξής για την Ελληνική Τράπεζα:

Για όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια απευθείας από την Cobalt χρησιμοποιώντας κάρτα της Ελληνικής Τράπεζας για ταξίδι που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί/πραγματοποιηθεί.

Ενέργειες για την απαίτηση του ποσού:

Συμπληρώστε το ανάλογο έντυπο απαίτησης (HB Transaction Dispute Form) και συγκεκριμένα τα σημεία Α και C2.
Επισυνάψετε την βεβαίωση κράτησης (booking confirmation) που δόθηκε από την Cobalt, όπου φαίνονται όλες οι πληροφορίες της πτήσης, συμπεριλαμβανομένου του κωδικού κράτησης.
Αποστείλετε το έντυπο απαίτησης και την βεβαίωση κράτησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση cardservices.fraud@hellenicbank.com

Για όλους τους πελάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια απευθείας από την Cobalt χρησιμοποιώντας κάρτα της Πρώην Συνεργατικής Κεντρικής Τράπεζας για ταξίδι που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί/πραγματοποιηθεί.

Ενέργειες για την απαίτηση του ποσού:

Συμπληρώστε το ανάλογο έντυπο (Transaction Dispute Form -Πρώην ΣΚΤ) και συγκεκριμένα το πρώτο σημείο με τα στοιχεία του κατόχου κάρτας και το δεύτερο σημείο με τον λόγος της απαίτησης.
Επισυνάψετε την βεβαίωση κράτησης (booking confirmation) που δόθηκε από την Cobalt, όπου φαίνονται όλες οι πληροφορίες της πτήσης, συμπεριλαμβανομένου του κωδικού κράτησης.
Αποστείλετε το έντυπο απαίτησης και την βεβαίωση κράτησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση cardcenter@ccb.coop

Όσοι πελάτες βρίσκεστε ήδη στο εξωτερικό και το ταξίδι επιστροφής σας ήταν με την Cobalt, παρακαλείσθε όπως διευθετήσετε την επιστροφή σας με άλλη αεροπορική εταιρεία και ακολούθως να προχωρήσετε με την απαίτηση όπως περιγράφεται πιο πάνω.

Aν προκύψουν οποιεσδήποτε αλλαγές στην διαδικασία απαιτήσεων, θα αναρτώνται εδώ.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση