ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

ΑΚΕΛ: Τα παιδιά μας επιστρέφουν κάτω από προβληματικές συνθήκες

Ένα χρόνο μετά την πανδημία, το υπουργείο είναι ανέτοιμο χωρίς προγραμματισμό και με τεράστιες αδυναμίες

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

«Τα παιδιά μας επιστρέφουν στα σχολεία τους κάτω από πολύ προβληματικές συνθήκες» λέει το μέλος του Πολιτικού Γραφείου του ΑΚΕΛ Χρίστος Χριστοφίδης, σημειώνοντας πως «οι εξαγγελίες του Υπουργού έμειναν στα λόγια, ο προγραμματισμός ανύπαρκτος, οι συνθήκες δεν βελτιώνονται. Είναι καιρός ο Υπουργός και η κυβέρνηση να αναλάβουν τις ευθύνες τους γιατί την ανεπάρκειά τους την πληρώνουν τα παιδιά μας».

Αυτούσια η ανακοίνωση

Ένα χρόνο μετά την έλευση της πανδημίας στην Κύπρο το Υπουργείο Παιδείας δεν είναι ακόμα έτοιμο. Οι μεγάλες αδυναμίες τις οποίες ζουν καθημερινά εδώ και μήνες χιλιάδες μαθητές, οι γονείς τους, αλλά και οι εκπαιδευτικοί μας συνεχίζουν να υπάρχουν και να υποβαθμίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία. Ο Υπουργός Παιδείας επιδεικνύοντας προχειρότητα, απουσία προγραμματισμού και μερικές φορές παντελή άγνοια επιβαρύνεται με την ευθύνη αυτής της προβληματικής κατάστασης. Ένα χρόνο λοιπόν από την έναρξη της πανδημίας στα σχολεία μας ακόμα:

• Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τις πέντε τάξεις της μέσης εκπαίδευσης που δεν επέστρεψαν σήμερα στα σχολεία και παραμένουν σε αβεβαιότητα, με μία προβληματική εξ αποστάσεως διδασκαλία, όπως αυτή γίνεται.

• Δεν έχουν πάει τα μονά θρανία σε όλα τα σχολεία, ενώ με βάση τα στοιχεία που κατέχουμε δεν έχουν καλυφθεί ούτε καν οι μισές ανάγκες.

• Ενώ έχουν ληφθεί μέτρα για rapid tests για όλους τους εργαζόμενους δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο πρόγραμμα ελέγχου των μαθητών μας.

• Η τεχνολογική αναβάθμιση των σχολείων μας παρέμεινε σύνθημα κενού περιεχομένου. Οι καινούριοι ΗΥ που έχουν φτάσει στα σχολεία μας είναι κυρίως από δωρεές ενώ η υφιστάμενη τεχνολογική κατάσταση των σχολείων μας είναι εμφανώς ανεπαρκής.

• Οι αδυναμίες στην εξ αποστάσεως διδασκαλία που παρουσιάστηκαν λόγω της ανετοιμότητας του υπουργείου έχουν ήδη οδηγήσει σε σοβαρότατες απώλειες διδακτικού χρόνου και δημιουργούν τεράστια ερωτήματα σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

• Η απουσία εξαερισμού στις τάξεις οδηγεί στο να διεξάγεται η εκπαιδευτική διαδικασία με ανοικτά παράθυρα και πόρτες. Ως τώρα είμαστε τυχεροί και οι θερμοκρασίες είναι σχετικά υποφερτές, διερωτόμαστε πραγματικά τι θα γίνει εάν έχουμε σημαντική πτώση της θερμοκρασίας ή έντονα καιρικά φαινόμενα.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση