ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Υπ.Μεταφορών για Cobalt: Θα αναστέλλαμε εμείς τις εργασίες της

Δόθηκε χρόνος στην εταιρεία να διευθετήσει τα οικονομικά της προβλήματα, δήλωσε η Βασιλική Αναστασιάδου

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ως υπουργείο και ως κράτος αισθανόμαστε την ανάγκη να βοηθήσουμε τους επιβάτες που εγκλωβίστηκαν, δήλωσε η Υπουργός Μεταφορών Βασιλική Αναστασιάδου μετά το τέλος της σύσκεψης των εμπλεκόμενων φορέων με σκοπό την αντιμετώπιση του θέματος που προέκυψε με το κλείσιμο της Cobalt.

Αφού εξέφρασε τη λύπη της για την κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες ώρες, η κ. Αναστασιάδου ανέφερε πως εντός ολίγου θα ανακοινωθούν τα τηλέφωνα των δύο ταξιδιωτικών γραφείων (Top Kinisis, Orthodoxou Travel), τα οποία θα αναλάβουν τους εγκλωβισμένους επιβάτες.

Η κ. Αναστασιάδου διευκρίνισε πως οι επηρεαζόμενοι επιβάτες (Κύπριοι και ξένοι) που θα ταξίδευαν μέχρι τις 24 Οκτωβρίου για επαναπατρισμό, θα μπορούν να απευθυνθούν σε δύο ταξιδιωτικά γραφεία (Top Kinisis-Orthodoxou Travel). Όσον αφορά τους υπόλοιπους επιβάτες, οι οποίοι αγόρασαν εισιτήρια πληρώνοντας με κάρτα, η Υπουργός τους κάλεσε να απευθυνθούν στις τράπεζες τους για να πάρουν τα χρήματά τους πίσω.

«Το τελευταίο διάστημα η εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα, τα οποία και παρακολουθούσαμε. Μας ζητήθηκε από τη διεύθυνση της εταιρείας να τους δώσουμε χρόνο έτσι ώστε να επιλύσουν τα οικονομικά τους προβλήματα. Δόθηκε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο, εντός του οποίου η εταιρεία θα έπρεπε να μας παρουσιάσει την οικονομική της κατάσταση», ανέφερε μεταξύ άλλων η κ. Αναστασιάδου, και πρόσθεσε πως «θα προχωρούσαμε εμείς στην αναστολή των εργασιών της εταιρείας, εάν δεν το έπραττε η ίδια»

Ερωτηθείσα αν η εταιρεία είχε ζητήσει οικονομική ενίσχυση από το κράτος απάντησε ότι είχαν απευθυνθεί στο Υπουργείο Οικονομικών, σημειώνοντας πως μια εταιρεία δεν μπορεί να παίρνει κρατική ενίσχυση και αυτό είναι παράνομο με βάση το κοινοτικό κεκτημένο.

Απαντώντας σε άλλη ερώτηση, η κ. Αναστασιάδου είπε πως σε θέμα ασφάλειας η εταιρεία δεν είχε παρουσιάσει προβλήματα.

Ερωτηθείσα αν υπάρχει και άλλη εταιρεία με παρόμοια προβλήματα είπε πως όλες οι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στην Κύπρο παρακολουθούνται και πως δεν νομίζει να αντιμετωπίζει κάποια εταιρεία αυτού του είδους το πρόβλημα.

Για τις άλλες εταιρείες είπε ακόμη πως «μέχρι στιγμής είναι σε καλή κατάσταση για αυτό και λειτουργούν. Εάν υπάρξει πρόβλημα παρόμοιου τύπου θα επιληφθούμε», υπογράμμισε.

Η κ. Αναστασιάδου είπε ακόμη πως «εμείς ακολουθήσαμε και τη νομοθεσία και τον κοινοτικό κανονισμό που παρέχει ευχέρεια σε μιαν εταιρεία να διορθώσει μιαν κατάσταση και της δώσαμε αυτή την ευκαιρία, σεβόμενοι και τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό».

«Δεν μπορώ ότι ήταν έκπληξη για εμάς (αυτό που έγινε). Όμως, θα μπορούσε να μας ενημερώσει έγκαιρα η εταιρεία ειδικά χτές», ανέφερε.

Ερωτηθείσα για το μέλλον των εργαζομένων, η Υπουργός Μεταφορών παρέπεμψε στην Υπουργό Εργασίας, σημειώνοντας πως υπάρχει νομοθεσία του κράτους και τα ανεργιακά επιδόματα. Εξέφρασε την προσδοκία ότι θα υπάρχουν άλλες ευκαιρίες για τους εργαζόμενους.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Πολιτική: Τελευταία Ενημέρωση