ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 00:14
 

Θεατρικές παραγωγές για παγκόσμιους θεατές on demand

«Θεατρική» παραγωγή του Netflix, η οποία αποτελεί μια ειδικά διαμορφωμένη εκδοχή της παράστασης του Μπρόντγουεϊ «American Son»

Newsroom Κ, Αθήνα

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΝΟΥΔΟΥ

Η μαγεία του θεάτρου πηγάζει από το γεγονός πως οι ηθοποιοί «κατοικούν» τον ίδιο χώρο με τους θεατές. Ωστόσο, η δημοφιλία προγραμμάτων όπως το «National Τheatre Live» του Εθνικού Θεάτρου της Αγγλίας ή το «The Met: Live» της Μητροπολιτικής Οπερας της Νέας Υόρκης αποδεικνύει πως το κινηματογραφημένο θέατρο (ή η όπερα) δεν είναι απλώς ποιοτικό σινεμά. Υπεύθυνοι για την επιτυχία τέτοιου είδους εγχειρημάτων είναι, σε μεγάλο βαθμό, οι εξειδικευμένοι σκηνοθέτες. Η δουλειά τους όμως δεν θα είχε ιδιαίτερο νόημα εάν δεν προϋπήρχε το «κατάλληλο» κοινό: λάτρεις του θεάτρου ή της όπερας που δεν μπορούν, για πρακτικούς ή οικονομικούς λόγους, να παρακολουθήσουν μια παράσταση και συμβιβάζονται με μια ζωντανή ή μαγνητοσκοπημένη μετάδοση.

Σε αυτό το κοινό απευθύνεται η πρώτη μεγάλης κλίμακας «θεατρική» παραγωγή του Netflix, η οποία αποτελεί μια ειδικά διαμορφωμένη εκδοχή της παράστασης του Μπρόντγουεϊ «American Son» σε σκηνοθεσία του Kenny Leon. Σύμφωνα με την πρωταγωνίστριά της, Κέρι Ουάσινγκτον, στόχος είναι η δημιουργία ενός κινηματογραφικού-θεατρικού υβριδίου, το οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν εκατομμύρια συνδρομητές του Netflix ανά τον κόσμο, όπως συνέβη ήδη με το πρόσφατο μουσικοθεατρικό σόου του Μπρους Σπρίνγκστιν στη Νέα Υόρκη. Και αν η φράση «theatre on demand» προκαλεί ανησυχία σε όσους θεωρούν πως το θέατρο ενδέχεται να χάσει κάτι από την αυθεντικότητά του, καθώς σκηνοθέτες και ηθοποιοί θα επιχειρούν να προσελκύσουν το διεθνές τηλεοπτικό κοινό αδιαφορώντας για τους «πραγματικούς» θεατές τους, οι πιο αισιόδοξοι θεατρόφιλοι εκτιμούν πως η εξοικείωση ενός ευρύτερου ακροατηρίου με το σύγχρονο θεατρικό γίγνεσθαι δεν μπορεί παρά να έχει θετικό αντίκτυπο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

Με προβλήματα η πρεμιέρα ΓεΣΥ για τους πολίτες

«Ορθογραφία άρθρου...μεγάλη ντροπή!»
Ο Κριτικός  |  23:31

Επετειακό γραμματόσημο για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Γλαύκου Κληρίδη

«Τα όσα πρέσβευε ο Γλαύκος Κληρίδης! Ο ενταφιαστής των ιδεών Γκάλι και ίσως της πιο σοβαρής προσπάθειας ...»
Giannos  |  14:35

Ο Αναστασιάδης διόρισε τον Λεωνίδα Παντελίδη ως Ε/κ μέλος στη ΔΕΑ

«Σοβαρότητα μηδέν από την κυβέρνηση Αναστασιάδη η οποια φαίνεται ξέχασε πως έγινε η φονική έκρηξη στο ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  09:50

Την άρση των απομονώσεων ζητά από τον ΟΗΕ ο Ακιντζί

«O κ. Ακιντζί ακόμη να αντιληφθεί ότι κανείς δεν τον λαμβάνει σοβαρά υπόψη. »
ΑΚΑ  |  09:35

Θέατρο-Χορός: Τελευταία Ενημέρωση

Amen μια πράξη αποχαιρετισμού.

Amen II

Μια χοροθεατρική πρόταση του Φώτη Νικολάου, όπου ήρωες σε μια διαρκή πτώση αναμετρώνται με το αδιανόητο
Δελτίο Τύπου
 |  ΘΕΑΤΡΟ-ΧΟΡΟΣ
X