ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Άμεση προσαρμογή στις νέες συνθήκες

Του David Tabone*

Είναι γνωστό ότι η παγκόσμια οικονομία είναι ένα δυναμικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο με πολλές προκλήσεις, τις οποίες καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Τόσο οι συνέπειες της πανδημίας Covid-19 όσο και οι επιπτώσεις που έφερε ο πόλεμος στην Ουκρανία, καθώς και οι τρέχουσες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, επηρεάζουν το επιχειρηματικό περιβάλλον σε παγκόσμια κλίμακα και κατ’ επέκταση τον τομέα του FMCG.

Ως αποτέλεσμα των πιο πάνω, βιώνουμε σήμερα την άνοδο του πληθωρισμού, η οποία αυξάνει τα κόστη των επιχειρήσεων και μειώνει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Βασικό χαρακτηριστικό της φιλοσοφίας μας είναι η άμεση προσαρμογή στις νέες συνθήκες που δημιουργούνται. Η ικανότητα προσαρμογής και η ευελιξία είναι αναγκαία συστατικά των επιχειρήσεων στην προσπάθεια αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων. Καθίστανται δε επιτακτικά στην πορεία ανάκαμψης και ειδικότερα όταν μέσα από τις δοκιμασίες αναδεικνύονται ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης.

Καινοτόμες Πρακτικές

Οι δραστηριότητές μας προσαρμόζονται και αναπτύσσονται με καινοτόμες πρακτικές και στοχεύουν στην καλλιέργεια και στη διατήρηση κουλτούρας καινοτομίας, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και βελτιώνοντας την αποδοτικότητά μας στην αγορά. Η τεχνολογική πρόοδος που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια, οδήγησε στη δημιουργία νέων και στην αναβάθμιση υφιστάμενων ψηφιακών λύσεων. Συνεπώς επενδύουμε σε νέα συστήματα, στην εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης και στην αξιοποίηση των Big Data.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία μας είναι ο σεβασμός και η αφοσίωση στις δεσμεύσεις που αναλαμβάνουμε προς τους επιχειρηματικούς μας εταίρους. Η ανάπτυξη των brands που διαχειριζόμαστε με μακροχρόνιες συνεργασίες όπως Kerrygold, Birds Eye, McVities, Barilla, Weetabix, McCain, Tilda, Dr. Oetker, John West, αλλά και με πιο πρόσφατες όπως Cadbury Bıscuıts, Milka, Grenade, Indomie, Movenpick, IAMS και Prime, αποτελεί προτεραιότητα της Tryfon Tseriotis.

Την ίδια ώρα επικεντρωνόμαστε και στην προσθήκη νέων προϊόντων που να ικανοποιούν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και των συνεργατών μας.

Περιβαλλοντική Πολιτική

Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής απαιτούν άμεση μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των επιχειρήσεων. Μελετούμε και υιοθετούμε στην περιβαλλοντική μας πολιτική τις παγκόσμιες τάσεις και τις νέες πρακτικές για ένα βιώσιμο και πράσινο μέλλον, με σεβασμό προς τον πλανήτη. Στόχος μας είναι να διεκπεραιώνουμε τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες σε συνάρτηση με τη διασφάλιση της κοινωνικής και περιβαλλοντικής ανάπτυξης, καθώς και ο συνεχής εκσυγχρονισμός των διαδικασιών μας με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στο προσωπικό της εταιρείας μας και στην κοινωνία, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τον ίδιο ζήλο και συνέπεια, πετυχαίνοντας τους στόχους που οραματιζόμαστε. Για την επιτυχή ολοκλήρωση των στόχων μας επενδύουμε στην εκπαίδευση και την ευημερία των εργαζομένων μας, καθώς η συμβολή του ανθρώπινου δυναμικού στη δημιουργία συνθηκών οικονομικής ανάπτυξης και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, είναι για εμάς αδιαμφισβήτητη αρχή.

*O κ. David Tabone είναι CEO της Tryfon Tseriotis.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Προσωπικότητες στην ''Κ'': Τελευταία Ενημέρωση