ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 07:30
 

ΑΤ&Τ, Verizon κόβουν διαφήμιση στην Google

Oι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε βίντεο του Youtube μe εξτρεμιστικό περιεχόμενο

Newsroom Κ, Αθήνα

Μετά τον όμιλο περιποίησης και ομορφιάς Johnson&Johnson και την εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Enterprise, οι εταιρείες τηλεπικοινωνίας Verizon και AT&T αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από ορισμένες μη εγκεκριμένες πλατφόρμες της Google, συμπεριλαμβανομένων και του Youtube, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η λίστα των εταιρειών, παγκοσμίως, που αντιτίθεται στις πρακτικές της Google. Ο λόγος; Μεγάλες εταιρείες εκφράζουν την ανησυχία τους ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε βίντεο του Youtube με προσβλητικό και εξτρεμιστικό περιεχόμενο.

Ο δημοφιλής διαδικτυακός ιστότοπος βρίσκεται στο στόχαστρο πολλών πολιτικών και εταιρειών στην Ευρώπη, καθώς μεγάλο μέρος των διαφημίσεών τους τοποθετούνταν δίπλα σε αναρτήσεις και βίντεο που προωθούσαν ομοφοβικά και αντισημιτικά μηνύματα. Σύμφωνα με τον αναλυτή Τζαν Ντάουσον της Jackdaw Research, ο διαδικτυακός κολοσσός αντιμετωπίζει βραχυπρόθεσμα απώλεια εσόδων, ενώ μακροπρόθεσμα θα μπορούσε να χάσει την εμπιστοσύνη των εταιρειών. Η AT&T δήλωσε ότι θα αποσύρει διαφημίσεις από τις πλατφόρμες της Google, εκτός της αναζήτησης, διότι «οι διαφημίσεις της εταιρείας ενδεχομένως να έχουν εμφανιστεί δίπλα από βίντεο του Youtube που εμπεριέχουν μηνύματα μίσους και τρομοκρατίας».

Η Verizon απέσυρε όλες τις διαφημίσεις της από μη εγκεκριμένα σάιτ, ενώ νωρίτερα την Τετάρτη είχε δηλώσει ότι προέβη απλώς σε αναστολή των διαφημίσεών της σε πλατφόρμες της Google πλην της μηχανής αναζήτησης. Σε επιφυλακή βρίσκεται και η πολυεθνική εταιρεία Mondelez, η οποία, όμως, προς το παρόν, δεν έχει διαπιστώσει ότι οι διαφημίσεις της εμφανίζονται δίπλα σε αναρτήσεις με άσεμνο περιεχόμενο. Ο Φίλιπ Σίντλερ, ανώτατο στέλεχος της Google, υποσχέθηκε ότι θα καταρτιστεί σχέδιο τριών σημείων για τη βελτίωση του διαφημιστικού της δικτύου. Επίσης, ζήτησε συγγνώμη από τις εταιρείες των οποίων οι διαφημίσεις τοποθετήθηκαν δίπλα σε περιεχόμενο που δεν συνάδει με τις αξίες τους. Ο κ. Σίντλερ υποσχέθηκε ότι η εταιρεία θα αυστηροποιήσει τους κανόνες της και θα ασκεί συχνότερα ελέγχους. Μετά τις ενστάσεις της Verizon και της AT&T, ο αριθμός των εταιρειών που μποϊκοτάρουν το διαφημιστικό δίκτυο της Google ανέρχεται στις 250.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

«Βαλκανική άνοιξη», διαδηλώσεις σε Σερβία, Αλβανία, Μαυροβούνιο

«Το νέο φρούτο εποχής να εφαρμοστεί και εδώ. Κάποιος να αυτοανακυρηχθεί πρόεδρος, βλέπε Βενεζουέλα, και ...»
CGA  |  13:57

Δημοκρατία εναντίον Κομισιόν για το χαλλούμι

«O "Κύπριος" Επίτροπoς τί κάνει για το θέμα? Έκανε κάτι υπέρ των συμφερόντων μας ή προτιμά να το διασυνδέει ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  09:38

Κλείδωσε ψηφοδέλτιο, είδε και τον Πρόεδρο ο ΔΗΣΥ

«Εκείνος που θα βρει πόσα στότσια περιέχει ο κατάλογος των υποψηφίων του ΔΗΣΥ, κερδίσει μια φλαούνα! »
ΑΚΑ  |  09:26

Απαντά στα καρφιά Κοτζιά ο Άντρος

«Κύριε Κοτζιά, ο Άντρος δεν μπορεί να διαψευσθεί γιατί ναι μεν δεν ήταν ο ίδιος παρών, είχε όμως τον ...»
ΑΚΑ  |  09:22

GEEK: Τελευταία Ενημέρωση

Μετά από σχεδόν 28 χρόνια, το SMS όχι μόνο αντιστέκεται, αλλά συνεχίζει να αποτελεί ένα πολυχρηστικό μέσο γραπτής επικοινωνία

Η ιστορία του SMS

Το κλειδί της «απογείωσης» των SMS ήταν το λανσάρισμα του Nokia 2010, του πρώτου μαζικής κυκλοφορίας κινητού που επέτρεπε ...
Newsroom Κ/ ΑΜΠΕ
 |  ΚΙΝΗΤΑ-TABLETS
Eνας απλός διαμοιρασμός περιεχομένου που πήραμε από άλλο χρήστη στα κοινωνικά δίκτυα συνιστά διάδοση «είδησης».

Διαρκής η μάχη κατά των fake news

Ο δρ Βασίλειος Μεζάρης, συντονιστής του InVID, ενός συστήματος πολυπαραγοντικού ελέγχου των βίντεο, μιλάει στην «Κ»
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  SOCIAL
Οι μισοί συμμετέχοντες απενεργοποίησαν τους λογαριασμούς τους έναντι οικονομικής αποζημίωσης.

Ευτυχείς χωρίς Facebook

Περισσότερος χρόνος για διαπροσωπικές σχέσεις με τους φίλους και την οικογένεια
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  GEEK
X