ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Αυστηροί έλεγχοι Facebook στα διαφημιστικά εργαλεία

Η διαφημιστική πολιτική του Facebook βρίσκεται κατ’ εξακολούθησιν στο επίκεντρο οξείας κριτικής για τις παθογένειές της

Newsroom Κ, Αθήνα

Τον αντισημιτισμό θέτει στο στόχαστρο το Facebook, το οποίο ανακοίνωσε, διά στόματος της διευθύντριας επιχειρησιακών λειτουργιών Σέριλ Σάντμπεργκ, την αυστηροποίηση του ελέγχου στο πεδίο των διαφημιστικών εργαλείων για τον εντοπισμό χρηστών.

Η απόφαση ελήφθη κατόπιν της δημοσίευσης αποκαλυπτικής έρευνας από την ProPublica, την περασμένη εβδομάδα, η οποία κατέδειξε πως τα διαφημιστικά εργαλεία του Facebook επέτρεψαν την προβολή αντισημιτικών διαφημίσεων σε άτομα που εκδηλώνουν μίσος εναντίον των Εβραίων.

Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν λόγω της εφαρμογής αλγόριθμου που λάμβανε υπόψη στοιχεία χρηστών σχετικά με το εκπαιδευτικό και επαγγελματικό περιβάλλον τους. Ειδικότερα, περίπου 2.300 χρήστες έγραψαν στο προφίλ τους ότι έχουν σπουδάσει «Μίσος κατά των Εβραίων», με αποτέλεσμα η φράση αυτή να καθίσταται αυτομάτως διαφημιστικός στόχος.

Η Σάντμπεργκ παραδέχθηκε σε ανάρτησή της πως η προβολή τέτοιων διαφημίσεων θεωρείται «απολύτως απαράδεκτη» και συνιστά «αποτυχία» της εταιρείας, αναλαμβάνοντας έτσι την ευθύνη για την αδυναμία έγκαιρης ανίχνευσης του προβλήματος. Η διαφημιστική πολιτική του Facebook βρίσκεται κατ’εξακολούθησιν στο επίκεντρο οξείας κριτικής. Είχε προηγηθεί, στις 6 Σεπτεμβρίου, η παραδοχή της εταιρείας ότι ψεύτικοι λογαριασμοί, με έδρα τη Ρωσία, προώθησαν διαφημίσεις, αξίας 100.000 δολαρίων, με διχαστικό περιεχόμενο για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ.

Είναι η πρώτη φορά που η Σάντμπεργκ αποφασίζει να αναφερθεί δημοσίως στις παθογένειες της διαφημιστικής πολιτικής του Facebook. Κατόπιν τούτων, η ίδια ανακοίνωσε πως η εταιρεία προέβη στον αποκλεισμό των αντισημιτικών όρων και την αποκατάσταση μόνον όσων όρων εντοπισμού έχουν υποστεί ανθρώπινη επεξεργασία. Τέλος, δήλωσε πως η εταιρεία «θα ενισχύσει τον ανθρώπινο παράγοντα στον έλεγχο και την επίβλεψη των αυτοματοποιημένων διαδικασιών», ενώ προανήγγειλε την εφαρμογή προγράμματος με σκοπό την παρότρυνση των χρηστών να αναφέρουν διαφημιστικές καταχρήσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom Κ, Αθήνα

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Οι κολωτούμπες, ο Χαμπιαούρης και ποιους έχει στο χέρι η Χρυσταλλού

«Από ότι φαίνεται στην Κύπρο, εδώ και μερικές δεκαετίες, ευδοκιμούν οι προστάτες (με άλλα λόγια πατρώνοι) ...»
πανασιανός  |  14:45

Μόνο Αναστασιάδη - Ακιντζί συναντά η Λουτ

«ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ Έτοιμοι να μοιραστούν τη χώρα μας με τους Ισλάμ ...»
ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ  |  12:24

Συνάντηση Χαμπιαούρη-εκπαιδευτικών με μεγάλο διακύβευμα για την Παιδεία

«Αν διερωτατε καποιος που ηταν η χρυσταλλα τα τελευταια τεσσερα χρονια, ενω παλια την βλεπαμε συχνα να ...»
Ντομπρος Κελαηδης  |  10:59

Συνάντηση Χαμπιαούρη-εκπαιδευτικών με μεγάλο διακύβευμα για την Παιδεία

«Αν διερωτατε καποιος που ηταν η χρυσταλλα τα τελευταια τεσσερα χρονια, ενω παλια την βλεπαμε συχνα να ...»
Ντομπρος Κελαηδης  |  10:59

GEEK: Τελευταία Ενημέρωση

Προβλέπεται η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου λογισμικού αγορών διαφημίσεων με ονομασία «Google Μarketing Platform»

Google: Τέλος «DoubleClick» και «AdWords»

Η εταιρεία επιθυμεί να διατηρήσει τα λογισμικά «Adsense» και «AdMob» ,που σχετίζονται με τεχνολογίες πώλησης διαφημίσεων
ΠΗΓΗ: skai.gr
 |  GEEK