ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

«Τέλος εποχής» για το Ford Fiesta - Κλείνει η γραμμή παραγωγής στη Γερμανία

Τα δύο τελευταία Fiesta θα κρατηθούν από τη Ford - το ένα θα παραμείνει στη Γερμανία ενώ το άλλο θα αποσταλεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα τοποθετηθεί στη συλλογή της

Kathimerini.gr

Το τελευταίο Ford Fiesta βγαίνει την Παρασκευή από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας, σηματοδοτώντας το «τέλος εποχής» για ένα μοντέλο με εκατομμύρια πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη εδώ και 47 χρόνια.

Τα δύο τελευταία Fiesta θα κρατηθούν από τη Ford – το ένα θα παραμείνει στη Γερμανία ενώ το άλλο θα αποσταλεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και θα τοποθετηθεί στη συλλογή της.

Οπως ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία, η μετατροπή του Fiesta σε ηλεκτρικό όχημα θα κόστιζε πολύ. Θεωρείται πάντως πιθανό ότι το όνομα Fiesta θα επανέλθει κάποια στιγμή, αλλά για ένα εξηλεκτρισμένο και εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας μοντέλο.

Στη θέση του «θρυλικού» μοντέλου θα παράγεται το ηλεκτρικό SUV Ford Explorer που θα κατασκευάζεται στο Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας. «Αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το πρώτο μας ηλεκτρικό όχημα μεγάλου όγκου εδώ στην Κολωνία», δήλωσε ο Μάρτιν Σάντερ, γενικός διευθυντής της Ford Model e Europe στο Autocar τον Δεκέμβριο του 2022.

Το ηλεκτρικό Explorer θα είναι ένα από τα εννέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που σχεδιάζει να παρουσιάσει η Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2024, συμπεριλαμβανομένου ενός δεύτερου σπορ crossover που θα ξεκινήσει την παραγωγή του στην Κολωνία από τα μέσα του 2024 και του Puma EV που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ρουμανίας από το 2024.

Αρχικά το Fiesta σχεδιάστηκε ως ένα μικρό αυτοκίνητο με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, στον απόηχο της πετρελαϊκής κρίσης του 1973. Το Fiesta μπήκε στην παραγωγή το 1976 και μετά από 22 εκατομμύρια πωλήσεις σταμάτησε στην ένατη γενιά έκδοσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Αυτοκίνηση: Τελευταία Ενημέρωση