ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Threads: Τι αλλάζει με το «Twitter» του Ζούκερμπεργκ και πότε έρχεται στην Ευρώπη

Στη νέα πλατφόρμα οι χρήστες θα μπορούν να σχολιάσουν και να κοινοποιήσουν ό,τι θέλουν, διατηρώντας το ίδιο όνομα που έχουν στο Instagram και ακολουθώντας αυτομάτως τους ίδιους λογαριασμούς

Kathimerini.gr

Δέκα εκατομμύρια χρήστες απέκτησε ήδη η πλατφόρμα Threads -το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Meta που ανταγωνίζεται το Twitter– όπως ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα ο επικεφαλής του κολοσσού τεχνολογίας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

«Δέκα εκατομμύρια άνθρωποι γράφτηκαν μέσα σε επτά ώρες», έγραψε ο Ζούκερμπεργκ στον επίσημο λογαριασμό του στο Threads. Ο ίδιος έκανε ανάρτηση και στο Twitter, ανεβάζοντας ένα meme του Σπάιντερμαν να αντιπαρατίθεται με έναν Σπάιντερμαν – αστειευόμενος για την αντιπαλότητα του ίδιου με τον Ελον Μασκ, κάτοχο του Twitter, καθώς και μεταξύ των δύο μέσων.

Τι είναι το Threads

Το Threads περιγράφεται ως πλατφόρμα «όπου οι κοινότητες συγκεντρώνονται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα, μέχρι το τι θα γίνει αύριο». Στη νέα πλατφόρμα οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν αναρτήσεις, να σχολιάσουν και να κοινοποιήσουν ό,τι θέλουν. Παράλληλα, θα μπορούν να διατηρούν το ίδιο όνομα που έχουν στο Instagram και να ακολουθούν αυτομάτως τους ίδιους λογαριασμούς.

Λειτουργεί όπως το Twitter;

Η Meta προσπάθησε να πείσει ότι το Threads δεν είναι κλώνος του Twitter. Οπτικά η εφαρμογή μοιάζει πολύ με το Twitter, αν και έχει αλλάξει κάποια χαρακτηριστικά, με τα retweets να ονομάζονται «reposts» και τα tweets «threads».

«Το Threads είναι μια νέα εφαρμογή που επικεντρώνεται στο κείμενο και τον διάλογο. Ο τρόπος με τον οποίο το διαμορφώνουμε σχετίζεται με το Instagram», δήλωσε ο Κόνορ Χέις, αντιπρόεδρος προϊόντων της Meta.

Ωστόσο, από πολλές απόψεις, το Threads λειτουργεί ακριβώς όπως το Twitter. Κάποιες από τις μικρές διαφορές είναι ότι οι αναρτήσεις στο Threads μπορούν να έχουν 500 χαρακτήρες, σε σύγκριση με 280 για τους περισσότερους χρήστες του Twitter, καθώς και ότι μπορούν να αναρτηθούν βίντεο διάρκειας έως και 5 λεπτών, ενώ μια ανάρτηση μπορεί να κοινοποιηθεί ως σύνδεσμος σε άλλες πλατφόρμες.

Οι χρήστες μπορούν να κάνουν unfollow, να μπλοκάρουν, να περιορίσουν ή να αναφέρουν άλλους.

Τι είναι διαφορετικό από το Twitter;

Κατά την έναρξη, δεν υπάρχει ξεχωριστή λειτουργία άμεσων μηνυμάτων. Σε αντίθεση με το Twitter, τα νήματα (threads) δεν διαθέτουν λειτουργία hashtag ή trending-topics και δεν υπάρχει τρόπος επεξεργασίας τους αφού δημοσιευτούν.

 Είναι πραγματικός ανταγωνιστής του;

«Σίγουρα μοιάζει ό,τι πιο κοντινό στο Twitter», σχολιάζει η Wall Street Journal, ενώ ο συντάκτης τεχνολογίας των Financial Times «κάνει λόγο για επιστροφή στις παλιές καλές ημέρες του Twitter». Το Threads έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των περισσότερων ανταγωνιστών του Twitter: έχει βάση το Instagram και, σε αντίθεση με άλλες εναλλακτικές, όπως το Bluesky και το Post, έχει τη δύναμη μιας μεγάλης και καλά αμειβόμενης ομάδας μηχανικών πίσω του.

Ποιος είναι στο Threads;

Μεγάλες εταιρείες και διάσημα ονόματα φαίνεται πως εντάσσονται συνεχώς. Σύμφωνα με τη Μeta, ανάμεσα στους επώνυμους που εγγράφηκαν στη νέα πλατφόρμα βρίσκονται η τραγουδίστρια Σακίρα, ο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ, η Οπρα Γουίνφρεϊ και ο Δαλάι Λάμα κ.ά.

H Tζένιφερ Λόπεζ, για παράδειγμα, δημοσίευσε τρία ποστ σε διάστημα τεσσάρων ωρών: «Hola Threads! Τι να πρωτοσυζητήσουμε;», έγραψε στην πρώτη ανάρτησή της. Ακολούθησαν το «Hola a todos!!!!!» και το «Δεν χορταίνω τα threads σας». Η ηθοποιός κάλεσε, μάλιστα, τους followers της από το Twitter να την ακολουθήσουν στη νέα εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης.

Ο λογαριασμός του Μπιλ Γκέιτς είναι 18ος με τους περισσότερους followers στο Twitter. Στην πρώτη ανάρτησή του δήλωσε ενθουσιασμένος, ανεβάζοντας ένα gif του που χοροπηδάει.

Μπορώ να το κατεβάσω στην Ευρώπη;

Το Threads δεν θα προσφέρεται στην Ευρωπαϊκή Ενωση, καθώς η εταιρεία επεξεργάζεται πώς θα ρυθμίζεται η κοινή χρήση δεδομένων μεταξύ του Facebook, του Instagram και της νέας εφαρμογής.

Η Meta περιμένει περισσότερες οδηγίες σχετικά με τον Νόμο για τις Ψηφιακές Αγορές και τους νέους κανόνες ανταγωνισμού της Ε.Ε. που διέπουν τον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες χρησιμοποιούν την ισχύ τους στην αγορά, σύμφωνα με πηγή από το Bloomberg, που θέλει να παραμείνει ανώνυμη. Επί του παρόντος, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συζητά τους κανονισμούς με εταιρείες και τον Σεπτέμβριο αναμένεται να δώσει περισσότερες οδηγίες.

Τα App stores σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Ιρλανδίας και του Βελγίου, δεν καταχωρούσαν το Threads από το πρωί της Τετάρτης. 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Social: Τελευταία Ενημέρωση

Από ψηφιακό χώρο συνάντησης του κοινωνικού μας κύκλου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν να μετατρέπονται όλο και περισσότερο ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Τη στιγμή που υπάρχει μια ομαδική συνομιλία για το κάθε τι, πώς μπορούμε να κάνουμε υγιή χρήση των τσατ χωρίς να χάνουμε ...
Kathimerini.gr
 |  SOCIAL
Δεν σχετίζεται η παγκόσμια εξάπλωση του Facebook με τα ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Ιντερνετ ...
ΠΗΓΗ: Reuters
 |  SOCIAL