ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Google: Τέλος «DoubleClick» και «AdWords»

Η εταιρεία επιθυμεί να διατηρήσει τα λογισμικά «Adsense» και «AdMob» ,που σχετίζονται με τεχνολογίες πώλησης διαφημίσεων

ΠΗΓΗ: skai.gr

H Google καταργεί τις υπηρεσίες «DoubleClick και τα AdWords» , -διάσημα λογισμικά διαφήμισης, προκειμένου να εξομαλύνει την είσοδο νέων διαφημιστών και πωλητών διαφήμισης, στην ηλεκτρονική αγορά.

Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Google το παραπάνω δεν αφορά συγχώνευση υπηρεσιών και δεν συνεπάγεται αλλαγή στον τρόπο φορολόγησης τους. 

Η εταιρεία επιθυμεί να διατηρήσει τα λογισμικά «Adsense» και «AdMob» ,που σχετίζονται με τεχνολογίες πώλησης διαφημίσεων και απευθύνονται σε μικρού βεληνεκούς ιστοσελίδες και δημιουργούς εφαρμογών για κινητά.

Μάλιστα το βασικό εργαλείο αγοράς διαφημίσεων της εταιρείας θα ονομάζεται πλέον «Google Ads» και θα έχει προσβασιμότητα στις βάσεις απογραφής της μηχανής αναζήτησης, στις υπηρεσίες προσφοράς βίντεο από το «youtube», στην εφαρμογή καταλόγου υπηρεσιών «Google play» και σε τρία εκατομμύρια  υπηρεσίες συνεργαζόμενων εταιρειών. 

Οι βασικές ιδιότητες της υπηρεσίας θα απλοποιηθούν με στόχο την δημιουργία ενός αυτοματοποιημένου μοντέλου σχεδιασμού των διαφημίσεων το οποίο θα μπορεί ακόμη και να κρίνει το που θα είναι ιδανικό να τοποθετηθούν.

Από την άλλη, προβλέπεται η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου λογισμικού αγορών διαφημίσεων με ονομασία «Google Μarketing Platform»  στο οποίο η «Google Ads» θα λειτουργεί ως υποβοηθητικό εργαλείο για μεγάλης κλίμακας πωλητές.

Ο Μπράιαν Γουίζερ, έμπειρος οικονομικός αναλυτής, με σημαντικές μελέτες αναφορικά με τον τομέα της διαφήμισης, εκφράζει την πεποίθηση ότι η νέα μορφή υπηρεσιών της «Google» προκαλεί σύγχυση, ειδικά στους μη εξοικειωμένους χρήστες.

Το αίσθημα σύγχυσης που διακατέχει τους χρήστες σε σχέση με τα νέα δεδομένα, επιβεβαίωσε από την πλευρά του και ο βασικός αντιπρόεδρος της «Google», Sridhar Ramaswamy προτάσσοντας ωστόσο την άποψη ότι η «Google Ads» θα αποτελέσει ένα μοντέλο υπηρεσιών που θα καλύπτει ένα ευρύ σύνολο χρηστών.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Σχόλια αναγνωστών

Ζητά βοήθεια η Ερευνητική Επιτροπή για ΣΚΤ

«Eλπίζω όταν αυτή η Επιτροπή τελειώσει το έργο που ανέλαβε, να μην ντρέπεται να κυκλοφορεί στους ...»
knak  |  20:51

Τα πάνω κάτω στο ΔΣ της Cyta από γνωμάτευση του Γ. Εισαγγελέα

«Ο καλύτερος κουγκάς της κυβέρνησης!!! Καλλύτερο εν θέλει!!! Aκούεις τον και σβήνεις την τηλεόραση!!! ...»
knak  |  20:48

#PoliticsBlog Οι εμετοί, τα ξερατά και πιθανές θεραπείες

«η τάση προς εμετό μπορεί να προκλήθηκε απο το βούρκο στον οποίο κυλιέται ο Γενικός Εισαγγελέας »
leoegotora  |  12:54

GEEK: Τελευταία Ενημέρωση

Το «πιστεύω» της Google, το οποίο πέρασε εδώ και χρόνια στην αφάνεια, ήταν το «Don´t be evil», «Μη κάνεις τίποτα κακό».

20 χρόνια Google

Η πρώτη εκδοχή της μηχανής, που προγραμματίστηκε από τους δύο ιδρυτές το 1996, ονομάζονταν BackRub
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  GEEK