ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

7+1 χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας

Δείτε ποια είναι τα 8 μυστικά για να διατηρήσουμε το βάρος μας

Newsroom K

Οι μέρες των γιορτών είναι συνυφασμένες με τα εορταστικά δείπνα και τη διάθεση να αφήσουμε στην άκρη για λίγο τους διατροφικούς κανόνες… Δείτε ποια είναι τα 8 μυστικά για να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην κάνουμε τη ζυγαριά μας να «αναστενάξει».

1. Μικρά και συχνά γεύματα! Μην παραλείπετε γεύματα. Τα συχνά γεύματα εφοδιάζουν τον οργανισμό μας με ενέργεια και διατηρούν σε σταθερά επίπεδα το μεταβολισμό!

2. Αν έχετε - ή πρόκειται να πάτε σε - τραπέζι, φροντίστε το προηγούμενο γεύμα της ημέρας να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα με βραστό ψάρι, τόνο ή κοτόπουλο, φέτα, αυγό, cottage cheese) για να έχετε περιθώριο για μια πιο ελεύθερη κατανάλωση στο επόμενο γεύμα.

3. Να τρώτε αργά! Το φαγητό είναι μία διαδικασία που πρέπει να απολαμβάνουμε. Για να φτάσει το ερέθισμα του κορεσμού στον εγκέφαλο χρειάζονται 15 λεπτά από τη στιγμή που θα ξεκινήσουμε να τρώμε.

4. Σαλάτα: Αρχίστε κάθε γεύμα σας με μία γενναιόδωρη ποσότητα σαλάτας π.χ. ½ πιάτο. Αυτό θα σας χορτάσει και θα βοηθήσει στη μικρότερη απορρόφηση του λίπους από το φαγητό, αρκεί να μην προσθέσετε αλλαντικά, τυριά, μαγιονέζες, ξηρούς καρπούς, ή σάλτσες πλούσιες σε λιπαρά. Προτιμήστε λίγο λαδολέμονο ή λαδόξυδο.

5. Γαλοπούλα: Πρώτον επιλέξτε στήθος αντί για μπούτι και απομακρύνετε την πέτσα πριν την κατανάλωση. Για συνοδευτικό της γαλοπούλας προτιμήστε λαχανικά βραστά ή ψητά και περιορίστε τα τηγανισμένα τρόφιμα.

6. Εορταστικά γλυκά: Προτιμήστε το μελομακάρονο και τη μηλόπιτα, καθότι έχουν τις λιγότερες θερμίδες, συγκριτικά με τις υπόλοιπες χριστουγεννιάτικες επιλογές, ενώ, επίσης, περιέχουν χαμηλότερες ποσότητες κορεσμένων λιπιδίων. Η βασιλόπιτα και ο κουραμπιές αποδίδουν ανά μερίδα τις περισσότερες θερμίδες και είναι πλούσια σε χοληστερόλη και κορεσμένα λιπίδια.

7. Μην ξεχνάτε το νερό! Να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό πριν το φαγητό, για να «κόβετε» την όρεξή σας. Προσοχή!! Μην πιείτε πολύ νερό μετά το φαγητό, γιατί θα αραιώσει τα γαστρικά υγρά και θα δυσκολέψει την πέψη.

8. Προσοχή στο αλκοόλ! Επιλέξτε ποτά με λιγότερες θερμίδες π.χ. σαμπάνια, μπύρα light, λευκό ξηρό κρασί και καθαρά ποτά όπως το ουίσκι και η βότκα. Αφού τελειώσετε με τα 1-3 ποτά που σας αναλογούν, συνεχίστε με λάιτ αναψυκτικά ή μεταλλικό νερό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Χ. Γεωργιάδης: Περικόψαμε δαπάνες, δεν επιβάλαμε φόρους

«Η απόλυτη κοροϊδία στην απόγειό της! Οι αποκοπές μισθών και συντάξεων, αντί επιβολής φόρου, είναι πολύ ...»
Ai Em  |  10:00

Ντάισελμπλουμ: Η κυπριακή κυβέρνηση πρότεινε το αρχικό κούρεμα

«Η ιστορία με το πιστόλι δηλαδή παραμύθι ήταν ?»
LEO  |  19:41

Συλλεκτικό ημερολόγιο 2018 από την Disney

«Έχουμε κρατήσει για εσάς αντίτυπο του ημερολογίου. Μπορείτε να περάσετε να το προμηθευτείτε. Για πληροφορίες ...»
Καθημερινή  |  15:53

Συλλεκτικό ημερολόγιο 2018 από την Disney

«δυστυχώς δεν το πρόλαβα, μπορώ να το προμηθευτώ κάπου?»
αργυρώ  |  21:30

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση