ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

7+1 χρήσιμες συμβουλές για τη διατροφή σας

Δείτε ποια είναι τα 8 μυστικά για να διατηρήσουμε το βάρος μας

Newsroom K

Οι μέρες των γιορτών είναι συνυφασμένες με τα εορταστικά δείπνα και τη διάθεση να αφήσουμε στην άκρη για λίγο τους διατροφικούς κανόνες… Δείτε ποια είναι τα 8 μυστικά για να διατηρήσουμε το βάρος μας και να μην κάνουμε τη ζυγαριά μας να «αναστενάξει».

1. Μικρά και συχνά γεύματα! Μην παραλείπετε γεύματα. Τα συχνά γεύματα εφοδιάζουν τον οργανισμό μας με ενέργεια και διατηρούν σε σταθερά επίπεδα το μεταβολισμό!

2. Αν έχετε - ή πρόκειται να πάτε σε - τραπέζι, φροντίστε το προηγούμενο γεύμα της ημέρας να είναι ελαφρύ (π.χ. σαλάτα με βραστό ψάρι, τόνο ή κοτόπουλο, φέτα, αυγό, cottage cheese) για να έχετε περιθώριο για μια πιο ελεύθερη κατανάλωση στο επόμενο γεύμα.

3. Να τρώτε αργά! Το φαγητό είναι μία διαδικασία που πρέπει να απολαμβάνουμε. Για να φτάσει το ερέθισμα του κορεσμού στον εγκέφαλο χρειάζονται 15 λεπτά από τη στιγμή που θα ξεκινήσουμε να τρώμε.

4. Σαλάτα: Αρχίστε κάθε γεύμα σας με μία γενναιόδωρη ποσότητα σαλάτας π.χ. ½ πιάτο. Αυτό θα σας χορτάσει και θα βοηθήσει στη μικρότερη απορρόφηση του λίπους από το φαγητό, αρκεί να μην προσθέσετε αλλαντικά, τυριά, μαγιονέζες, ξηρούς καρπούς, ή σάλτσες πλούσιες σε λιπαρά. Προτιμήστε λίγο λαδολέμονο ή λαδόξυδο.

5. Γαλοπούλα: Πρώτον επιλέξτε στήθος αντί για μπούτι και απομακρύνετε την πέτσα πριν την κατανάλωση. Για συνοδευτικό της γαλοπούλας προτιμήστε λαχανικά βραστά ή ψητά και περιορίστε τα τηγανισμένα τρόφιμα.

6. Εορταστικά γλυκά: Προτιμήστε το μελομακάρονο και τη μηλόπιτα, καθότι έχουν τις λιγότερες θερμίδες, συγκριτικά με τις υπόλοιπες χριστουγεννιάτικες επιλογές, ενώ, επίσης, περιέχουν χαμηλότερες ποσότητες κορεσμένων λιπιδίων. Η βασιλόπιτα και ο κουραμπιές αποδίδουν ανά μερίδα τις περισσότερες θερμίδες και είναι πλούσια σε χοληστερόλη και κορεσμένα λιπίδια.

7. Μην ξεχνάτε το νερό! Να πίνετε 1-2 ποτήρια νερό πριν το φαγητό, για να «κόβετε» την όρεξή σας. Προσοχή!! Μην πιείτε πολύ νερό μετά το φαγητό, γιατί θα αραιώσει τα γαστρικά υγρά και θα δυσκολέψει την πέψη.

8. Προσοχή στο αλκοόλ! Επιλέξτε ποτά με λιγότερες θερμίδες π.χ. σαμπάνια, μπύρα light, λευκό ξηρό κρασί και καθαρά ποτά όπως το ουίσκι και η βότκα. Αφού τελειώσετε με τα 1-3 ποτά που σας αναλογούν, συνεχίστε με λάιτ αναψυκτικά ή μεταλλικό νερό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Αναστασιάδης: Απειλή στην Αν. Μεσόγειο η συμπεριφορά της Τουρκίας

«Ουτε που ιδρωνει τ` αυτι τους κ. Παπαστυλιανου. Τετοια πληροφορηση! Τετοιου επιπεδου δημοσιογραφια!»
Λευκωσιατης  |  23:14

Αναστασιάδης: Απειλή στην Αν. Μεσόγειο η συμπεριφορά της Τουρκίας

«Πέραν της Ντάλια, είναι και ο Πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου στη φωτογραφία, ο κύριος που τοκκάρει με ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  14:49

ΠτΔ: Η Κύπρος μπορεί να διαδραματίσει στην περιοχή ένα ρόλο σταθερότητας

«Τα λόγια του αέρα είναι προσωρινά χρήσιμα για τον πολιτικό που τα εκστομίζει, δεν προσφέρουν όμως καλή ...»
Ai Em  |  09:55

Αναστασιάδης: Απειλή στην Αν. Μεσόγειο η συμπεριφορά της Τουρκίας

«Η Ντάλια της Λιθουανίας προδίδει αν όχι τα fake news, τουλάχιστον τη fake photo. Άσχημη εικόνα για την ...»
Λευκωσιατης  |  11:51

Ομορφιά: Τελευταία Ενημέρωση