Γνωρίστε το έντομο... Ντόναλντ Τραμπ

Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο που θυμίζει τα μαλλιά του Τραμπ

ΠΗΓΗ: skai.gr

Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο, ένας σκόρος μόλις εννέα χιλιοστών, που έχει ένα περίεργο κεφάλι, το οποίο θυμίζει τα μαλλιά του....Ντόναλντ Τραμπ. Έτσι, οι επιστήμονες τού έδωσαν το όνομα του επόμενου προέδρου των ΗΠΑ, λίγο πριν την ορκωμοσία του.

Το έντομο, που πλέον λέγεται Neopalpa donaldtrumpi, ανακαλύφθηκε πρόσφατα και ζει στη νότια Καλιφόρνια και στο βόρειο Μεξικό, διασχίζοντας ελεύθερα τα σύνορα (δηλαδή εκεί ακριβώς που ο Τραμπ θέλει να φτιάξει τείχος ανάμεσα στις δύο χώρες για να μην περνάνε οι μετανάστες!).

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον εξελικτικό βιολόγο Βαζρίκ Ναζάρι του καναδικού Πανεπιστημίου της Οτάβα, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ζωολογίας ZooKeys.

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο διάφορα είδη φυτών και ζώων να παίρνουν ονομάτα διασήμων ανθρώπων. Ο απερχόμενος πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα έχει εμπνεύσει περισσότερα τέτοια ονόματα από κάθε άλλον πρόεδρο - συνολικά εννέα. Αναμένεται το «σκορ» του Τραμπ.

Διαβάζονται σήμερα

ΠΗΓΗ: skai.gr

Χωρίς αναφορές στο Kυπριακό οι τοποθετήσεις Γκουτέρες

«Αυτό ,για να καταλάβουν κάποιοι πόσο σημασία μας αποδίδει ο διεθνής παράγων.»
Leo  |  09:52

Χ. Γεωργιάδης: Περικόψαμε δαπάνες, δεν επιβάλαμε φόρους

«Η απόλυτη κοροϊδία στην απόγειό της! Οι αποκοπές μισθών και συντάξεων, αντί επιβολής φόρου, είναι πολύ ...»
Ai Em  |  10:00

Ντάισελμπλουμ: Η κυπριακή κυβέρνηση πρότεινε το αρχικό κούρεμα

«Η ιστορία με το πιστόλι δηλαδή παραμύθι ήταν ?»
LEO  |  19:41