Τελευταία Ενημέρωση: 00:34

Γνωρίστε το έντομο... Ντόναλντ Τραμπ

Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο που θυμίζει τα μαλλιά του Τραμπ

ΠΗΓΗ: skai.gr

Είναι ένα μικρό λεπιδόπτερο έντομο, ένας σκόρος μόλις εννέα χιλιοστών, που έχει ένα περίεργο κεφάλι, το οποίο θυμίζει τα μαλλιά του....Ντόναλντ Τραμπ. Έτσι, οι επιστήμονες τού έδωσαν το όνομα του επόμενου προέδρου των ΗΠΑ, λίγο πριν την ορκωμοσία του.

Το έντομο, που πλέον λέγεται Neopalpa donaldtrumpi, ανακαλύφθηκε πρόσφατα και ζει στη νότια Καλιφόρνια και στο βόρειο Μεξικό, διασχίζοντας ελεύθερα τα σύνορα (δηλαδή εκεί ακριβώς που ο Τραμπ θέλει να φτιάξει τείχος ανάμεσα στις δύο χώρες για να μην περνάνε οι μετανάστες!).

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον εξελικτικό βιολόγο Βαζρίκ Ναζάρι του καναδικού Πανεπιστημίου της Οτάβα, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό ζωολογίας ZooKeys.

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο διάφορα είδη φυτών και ζώων να παίρνουν ονομάτα διασήμων ανθρώπων. Ο απερχόμενος πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα έχει εμπνεύσει περισσότερα τέτοια ονόματα από κάθε άλλον πρόεδρο - συνολικά εννέα. Αναμένεται το «σκορ» του Τραμπ.

ΠΗΓΗ: skai.gr

Περιμένοντας την kolotoumba του Μπόρις Τζόνσον

«Κύριε Τζόνσον μπήκατε στην ΕΕ με στόχο τη διάλυσή της, τώρα σας παρακολουθούμε να αυτοδιαλύεστε. Ειλικρινά ...»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  16:10

Προεδρική ανησυχία για τις καταχρήσεις του ΓεΣΥ

«Εχω κάνει εισήγηση στο ευρωπαικό κοινοβούλιο να συγχρηματοδοτήσει το γενικο σχέδιο υγείας γιατι το ...»
Marios  |  15:18

Brexit: Εγκρίθηκε η συμφωνία, απορρίφθηκε το χρονοδιάγραμμα

«Τι άκουσα μόλις τώρα; Πάει κι αυτή η απειλή;»
Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης  |  21:48