ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ζητήματα για μαθητές συζήτησαν ΠΣΕΜ και Διευθυντής Τεχνικής Εκπαίδευσης

Η ΠΣΕΜ αναφέρει ότι τονίστηκε η έντονη διαφωνία της με την εφαρμογή των εξετάσεων ανά τετράμηνο

ΚΥΠΕ

Τις απόψεις της για τα ζητήματα που αφορούν τους μαθητές, το εκπαιδευτικό σύστημα γενικά, αλλά και τις Τεχνικές Σχολές ειδικά, κατέθεσε η Γραμματεία της ΠΣΕΜ κατά τη συνάντηση που είχε με τον Διευθυντή Τεχνικής Εκπαίδευσης, Ηλία Μαρκάτζη.

Σε ανακοίνωσή της, η ΠΣΕΜ αναφέρει ότι τονίστηκε η έντονη διαφωνία της με την εφαρμογή των εξετάσεων ανά τετράμηνο, οι οποίες θα αυξήσουν το άγχος των μαθητών, τη βαθμοθηρία και την παραπαιδεία.

Όπως αναφέρει, θέλει ένα σχολείο της κριτικής σκέψης και της ολόπλευρης μόρφωσης, ένα σχολείο ανθρώπινο και δημοκρατικό που στο επίκεντρο του θα είναι ο μαθητής και οι ανάγκες του, ενώ κατά τη συνάντηση ανέφερε θα λάβει δυναμικά μέτρα αν δεν ανακληθεί η εφαρμογή του μέτρου.

Στη συνέχεια συζήτησε το ζήτημα της βίας και παραβατικότητας στα σχολεία και επανέλαβε πως η μείωση τέτοιων φαινομένων θα έρθει μέσω της πρόληψης, της διαπαιδαγώγησης και της δημιουργίας ενός ανθρώπινου και δημοκρατικού σχολείου.

Επίσης, η Γραμματεία της ΠΣΕΜ εξέφρασε τη διαφωνία της με την εισαγωγή ψηλών περιφράξεων, καμερών ασφαλείας κλπ, καθώς θεωρεί ότι τα κοινωνικά προβλήματα δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται με κατασταλτικά μέτρα.

Επιπλέον, συζήτησε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Τεχνικές Σχολές, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι σε κάποιους κλάδους οι μαθητές δεν έχουν πάρει ακόμα βιβλία, το γεγονός ότι αρκετά βιβλία είναι παλιά και δεν ακολουθούν τις νέες επιστημονικές εξελίξεις του κάθε κλάδου και τις κακές εγκαταστάσεις σε κάποιες Τεχνικές Σχολές.

Εξάλλου, συζητήθηκε το θέμα της χαλάρωσης της στολής και κυρίως την εισαγωγή φόρμας τους χειμερινούς μήνες, που το κλίμα είναι ψυχρό.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

ΚΥΠΕ

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ημερίδα με θέμα: «Μετανάστευση και Εκπαίδευση: Πολιτικές και πρακτικές σε μια περίοδο αστάθειας» ...
Δελτίο Τύπου
 |  ΠΑΙΔΕΙΑ