ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Με νέο “look” η Deloitte στο Αεροδρόμιο Λάρνακας

Η εταιρεία εναρμονίζεται με την διεθνή καμπάνια του οίκου με τίτλο Make your impact.

Δελτίο Τύπου

Με νέο “look” εμφανίζεται η Deloitte στις πινακίδες που έχει αναρτημένες στο Αεροδρόμιο Λάρνακας. Η νέα εικόνα είναι εναρμονισμένη με τη διεθνή καμπάνια του οίκου Deloitte με τίτλο “Make your impact”, η οποία έχει λανσαριστεί σε 21 αεροδρόμια παγκοσμίως.

Όλα τα γραφεία του δικτύου της Deloitte στον κόσμο έχουν ευθυγραμμίσει την επικοινωνιακή τους πολιτική γύρω από ένα μοναδικό μήνυμα και ένα οπτικό στυλ - ένα παγκόσμιο brand με μια παγκόσμια φωνή μέσα από μια παγκόσμια εκστρατεία.

Η καμπάνια “Make your impact” παρουσιάζει την εξέλιξη, το μετασχηματισμό και τη δράση. Προβάλει την ικανότητα του Οίκου να επιδράσει σε μια εποχή ανακατάταξής και ταχείας αλλαγής, επισημαίνοντας συγκεκριμένα ότι η Deloitte κατανοεί την σημασία της τεχνολογίας και έχει τις δεξιότητες και την εμπειρία για να την εφαρμόσει στους πελάτες της προσφέροντάς τους επιχειρηματική αξία.

Το μήνυμα της νέας καμπάνιας ενισχύει το σκοπό που έχει θέσει η Deloitte παγκοσμίως «to make an impact that matters».

Στο Αεροδρόμιο της Λάρνακας η Deloitte διαθέτει 2 εξωτερικές πινακίδες, κατά την είσοδο και την έξοδο του αεροδρομίου και όλο το διάδρομο που οδηγεί στο VIP Lounge.

 

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση