ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Νέα τηλεοπτική καμπάνια από τη ΔΩΔΩΝΗ

Κύριος πρωταγωνιστής της εκστρατείας το Χαλλούμι ΔΩΔΩΝΗ

Δελτίο Τύπου

Με μια καινούργια τηλεοπτική εκστρατεία, η ΔΩΔΩΝΗ αναδεικνύει την αξία, την ποιότητα και την υπεροχή του παραδοσιακού κυπριακού χαλλουμιού.

Η τηλεοπτική καμπάνια επικεντρώνεται στους διάφορους τρόπους με τους οποίους ο κάθε καταναλωτής απολαμβάνει το χαλλούμι στην καθημερινότητα του, ως ένα 100% κυπριακό προϊόν, με πλούσια γεύση που παράγεται από τη ΔΩΔΩΝΗ ΚΥΠΡΟΥ με βάση τα υψηλότερα standards ποιότητας.

Η προτίμηση που δείχνουν οι καταναλωτές για τα προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας ΔΩΔΩΝΗ στην Κύπρο, οδήγησε την εταιρεία να εγκαινιάσει το 2016 μια νέα υπερσύγχρονη μονάδα στη Λεμεσό, με σκοπό την παραγωγή αυθεντικών κυπριακών τυριών από 100% κυπριακό γάλα, τα οποία προορίζονται τόσο για την κυπριακή αγορά, όσο και για το εξωτερικό.

Στη μονάδα της ΔΩΔΩΝΗ στη Λεμεσό παράγονται 3 μοναδικές εκδοχές χαλλουμιού: το κανονικό, το light και το Αρχοντικό (παραδοσιακή κυπριακή συνταγή), οι οποίες ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές, προσφέροντας αυτό που ζητούν – ποιότητα, ποικιλία και προσήλωση στην παράδοση της γεύσης.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Δελτίο Τύπου

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση