ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Χρεώσεις με γνώμονα τον άνθρωπο

Οι τραπεζικές υπηρεσίες οι οποίες γίνονται μέσω Online Banking και Mobile App, γίνονται δίχως οποιοδήποτε κόστος

Προωθητική Ενέργεια

Σε μία εποχή όπου λόγω πληθωρισμού όλα ακριβαίνουν, πρέπει να δημιουργούνται λύσεις για να μειώνονται όσο είναι δυνατόν οι τιμές προϊόντων και υπηρεσιών. Οι τράπεζες έχουν τη δική τους ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και δη, στους ηλικιωμένους, με απώτερο στόχο να πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο τα ανακουφιστικά μέτρα.

Στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής που εφαρμόζουν οι τράπεζες ως μεγάλοι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο έχουν τη δυνατότητα να μην εφαρμόζουν τις δυνάμεις της αγοράς σε όλη τη μερίδα των πολιτών, να επιλέγουν να μην χρεώνουν για συγκεκριμένες υπηρεσίες, ή και να απορροφούν το κόστος που αναπόφευκτα δημιουργείται για όφελος του πελάτη.

Η Ελληνική Τράπεζα με γνώμονα τον άνθρωπο προχωρά σε διευκολύνσεις και σε χαμηλότερες χρεώσεις σε συγκεκριμένες ηλικιακές ομάδες, σε χαμηλοσυνταξιούχους, σε άτομα με αναπηρίες, σε λήπτες Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος, αλλά πρωτοπορεί και με εξειδικευμένο προσωπικό στα καταστήματα που είναι πανέτοιμο να βοηθήσει τους πελάτες σε κάθε τους αίτημα.

Σημειώνεται πως, από αρχές του 2024 η Ελληνική Τράπεζα θα προχωρήσει σε αναθεωρημένες χρεώσεις όσον αφορά στις τραπεζικές υπηρεσίες εντός του καταστήματος, ενώ η πλειοψηφία των συναλλαγών στα εναλλακτικά κανάλια συνεχίζει να μην έχει οποιοδήποτε κόστος.

Διευκολύνσεις για άνω των 65 ετών

Η Ελληνική Τράπεζα έχει προνοήσει για τους πελάτες της που είναι άνω των 65 ετών και που θα επιλέγουν να προχωρήσουν με υπηρεσίες που θα γίνονται εντός του καταστήματος από τις 2 Ιανουαρίου 2024 να επωφελούνται από χαμηλότερες χρεώσεις. Συγκεκριμένα, η Τράπεζα έχει θέσει την ελάχιστη δυνατή χρέωση για πελάτες άνω των 65 ετών που θα θελήσουν να καταθέσουν μετρητά στο ταμείο, για ανάληψη μετρητών από το ταμείο, για κατάθεση επιταγών και για την εξαργύρωσή τους.

Μηδενικά έξοδα για χαμηλοσυνταξιούχους

Οι χαμηλοσυνταξιούχοι πελάτες δε, με σύνταξη έως τα 800 ευρώ το μήνα η οποία κατατίθεται σε λογαριασμό ταμιευτηρίου της Ελληνικής Τράπεζας, ήδη θα ανακαλύψουν πως επωφελούνται από μηδενικά έξοδα διατήρησης Λογαριασμού Ταμιευτηρίου, με ισχύ από την 1η Οκτωβρίου 2023. Τα μηδενικά έξοδα διατήρησης Λογαριασμού Ταμιευτηρίου ισχύουν για 1 χρόνο. Υπολογίζεται πως, μπορούν να επωφεληθούν συνολικά 36 χιλιάδες χαμηλοσυνταξιούχοι.

Άτομα με αναπηρίες και λήπτες ΕΕΕ

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας με αναπηρίες, που δυσκολεύονται να εξυπηρετηθούν από τις ΑΤΜ,  πραγματοποιούν αναλήψεις και καταθέσεις στα ταμεία των καταστημάτων δίχως οποιαδήποτε χρέωση. Οι  λήπτες ΕΕΕ δε, έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Λογαριασμό «Basic» χωρίς καμία χρέωση, ενώ με την κάρτα του Λογαριασμού «Basic» της Ελληνικής μπορούν πραγματοποιούν όλες τις βασικές τραπεζικές συναλλαγές τους «free of charge». Υπολογίζεται πως μπορούν να επωφεληθούν συνολικά 21 χιλιάδες ευάλωτοι πελάτες – λήπτες ΕΕΕ.

Αναλήψεις από ΑΤΜ δίχως χρέωση

Αξίζει να σημειωθεί πως, η Ελληνική Τράπεζα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να προχωρούν με δωρεάν αναλήψεις μετρητών σε ευρώ από ATM οποιασδήποτε τράπεζας στον κόσμο (και στην Κύπρο) με τη χρήση χρεωστικής κάρτας συνδεδεμένης με λογαριασμό Ταμιευτηρίου, ή Λογαριασμό «Basic». Υπάρχουν αρκετές τράπεζες που δεν προσφέρουν τέτοια διευκόλυνση, η Ελληνική πρωτοπορεί και έτσι δεν χρειάζεται οι πελάτες της να «ψάχνουν» αυστηρά ATM της Ελληνικής για να κάνουν ανάληψη μετρητών και να μην χρεωθούν.

Και όχι μόνο για τους ευάλωτους

Η Ελληνική Τράπεζα αποφάσισε την επέκταση του ορίου δωρεάν μεταφοράς εμβασμάτων SEPA μέσω του «Online Banking» από 1.000 ευρώ που ήταν μέχρι πρότινος, στις 5.000 ευρώ, από τις 2 Ιανουαρίου 2024. Η δωρεάν υπηρεσία ισχύει για «online» μεταφορές χρημάτων σε ευρώ, εντός ΕΕ και είναι μέτρο το οποίο έχει εφαρμογή σε οικογένειες και μικρές / μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Μοντέλο εξωτερικού στην Κύπρο

Στην Ελληνική Τράπεζα σας υποδέχονται οι «meeter and greeters» όπως γίνεται σε τράπεζες του εξωτερικού. Εκπαιδευμένοι να βάζουν το λιθαράκι τους στην εξοικείωση των μεγάλης ηλικίας πελατών με τα δωρεάν ψηφιακά κανάλια της τράπεζας, λειτουργώντας παράλληλα και με το «διαδικτυακό ραντεβού». Ο πελάτης της Ελληνικής μέσω του «Book A Meeting» διευθετεί συνάντηση με λειτουργό εξυπηρέτησης της Ελληνικής Τράπεζας η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε μέσω διαδικτύου, είτε σε φυσικό κατάστημα.

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Προωθητική Ενέργεια

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση