ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Eurocontrol: Ζητείται «κοινή γλώσσα» για την καταγραφή καθυστερήσεων

Η διαφορά στην κατανόηση των καθυστερήσεων των πτήσεων που ζημιώνει τους καταναλωτές

Χρειάζεται να έχουμε κοινή γλώσσα όσον αφορά τις καθυστερήσεις στις πτήσεις, επισημαίνει το Eurocontrol, που τονίζει την ανάγκη να υπάρξει κατάληξη σε παγκόσμια πρότυπα, ώστε να μην εμφανίζονται διαφορές στην καταγραφή και ανάλυση των καθυστερήσεων.

Σε ανακοίνωσή του τη Δευτέρα, o Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την ασφάλεια της αεροναυτιλίας αναφέρει ότι «όλοι στις αερομεταφορές θα πρέπει να κατανοούν τις καθυστερήσεις κατά τον ίδιο τρόπο».

Κάτι τέτοιο, προστίθεται, είναι ιδιαίτερα σημαντικό στην Ευρώπη, λόγω της νομοθεσίας της Κομισιόν για τα δικαιώματα των επιβατών, που προνοεί αποζημίωση και παροχή βοήθειας στους επιβάτες που έρχονται αντιμέτωποι με ακυρώσεις, μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις και άρνηση επιβίβασης.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι το Eurocontrol συμμετέχει σε ομάδα εργασίας της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) από το 2010 ενώ πρότεινε πρόσφατα τη δημιουργία υποομάδας, με τη συμμετοχή αρμοδίων φορέων της βιομηχανίας, που θα τυποποιήσει και θα επικαιροποιήσει τους κωδικούς για την καταγραφή των καθυστερήσεων.

Μια συνάντηση προς διευκόλυνση του στόχου αυτού, προστίθεται, είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Μάρτιο, ώστε να εξευρεθεί τρόπος για να προχωρήσουν τα πράγματα προς τα μπρος.

Μεταξύ άλλων, είχε αποφασιστεί ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στις αλυσιδωτές καθυστερήσεις, στην έγκαιρη άφιξη και διασύνδεση των πτήσεων, στις οικονομικές επιπτώσεις από την εφαρμογή της νομοθεσίας για τα δικαιώματα των επιβατών αλλά και στην άμβλυνση της ασάφειας στους κωδικούς καταγραφής των καθυστερήσεων.

Οικονομία: Τελευταία Ενημέρωση