ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Η Vogue Greece Νοεμβρίου αποτυπώνει ένα film noir με πρωταγωνίστρια την Eva Green

Μαζί με την Καθημερινή με επιπλέον €2

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Ο κινηματογράφος έχει πάντα την δύναμη να μας ανοίγει δρόμους σε νέους ορίζοντες και κόσμους, να μας γεμίζει ελπίδες και να μας αποκαλύπτει ακόμα και διαφορετικές εκδοχές του εαυτού μας. Όπως κάθε χρόνο η Vogue Greece Νοεμβρίου που κυκλοφορεί 19 Νοεμβρίου με την Καθημερινή, είναι αφιερωμένη στη μαγεία της μεγάλης οθόνης και ειδικά φέτος και στην τηλεόραση που έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη με τις παραγωγές της. Η Vogue Greece Νοεμβρίου φιλοξενεί μια σούπερ σταρ του σινεμά που μιλά σπάνια. Η εντυπωσιακή Eva Green ταξίδεψε στο Παρίσι και φωτογραφήθηκε στο φακό της Ellen Von Unwerth δημιουργώντας τέσσερα διαφορετικά εξώφυλλα και γράφοντας μια film noir ιστορία μόδας. Η ίδια μίλησε για τη νέα της ταινία The Three Musketeers: Milady και έκανε έναν απολογισμό για τους ρόλους της και τον χαρακτηρισμό της femme fatale που της έχουν αποδώσει. «Νιώθω πάντα ανασφάλεια για το μέλλον. Κάθε φορά που ολοκληρώνω μια δουλειά, φοβάμαι ότι μπορεί να μην έχω την ευκαιρία να ξαναδουλέψω ποτέ. Σκέφτομαι μόνο ότι θέλω να παίζω ετερόκλητους χαρακτήρες και να μην επαναλαμβάνομαι. Γενικά δεν παίρνω τίποτα σαν δεδομένο, κάτι κάπως επώδυνο για μένα, αλλά τουλάχιστον έτσι διατηρώ τον ενθουσιασμό μου», εξομολογείται στην Κέλλυ Σταυροπούλου.

Η Sofia Coppola επανέρχεται στη μεγάλη οθόνη με την Priscilla, αφηγούμενη την ιστορία της έφηβης που ενηλικιώθηκε στη σκιά του «βασιλιά» Elvis, από τη δική της οπτική γωνία. «Με ενδιαφέρει να εξερευνώ τις γυναικείες εμπειρίες, τη δική τους οπτική. Και η περίπτωση της Priscilla έχει ενδιαφέρον, γιατί είναι μια τεράστια φιγούρα της κουλτούρας μας και δεν ξέρουμε πολλά γι’ αυτήν. Ήθελα να ακούσω την ιστορία της», αποκαλύπτει στην αποκλειστική συνέντευξή της στη Vogue Greece.

Η κινηματογραφική μεταφορά της Φόνισσας του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη είναι η πολυαναμενόμενη ελληνική παραγωγή της χρονιάς. Οι πρωταγωνίστριες Καρυοφυλιά Καραμπέτη, Έλενα Τοπαλίδου, Μαρία Πρωτόπαππα, Πηνελόπη Τσιλίκα και η σκηνοθέτης Εύα Νάθενα, μιλούν στο τεύχος Νοεμβρίου για μια ταινία που διαδραματίζεται σε μια χρονική και κοινωνική στιγμή κατά την οποία η πατριαρχία καθιστά αβάσταχτη τη μοίρα της γυναίκας.

Από την Αθήνα στο Χόλιγουντ και πάλι πίσω. Η Melia Kreiling, πρωταγωνίστρια της σειράς Πανθέοι του ΣΚΑΪ, μιλά για το κυνήγι του αμερικανικού ονείρου. «Για να είμαι ειλικρινής, η πλειονότητα των επαγγελματιών του χώρου δεν είναι αυτό που πολλοί απέξω πιστεύουν, δηλαδή πιράνχας που περιμένουν να σε φάνε. Δεν λέω πως δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Υπάρχει και είναι τεράστιος. Υπάρχει όμως και η στήριξη του ενός προς τον άλλο. Αυτή η βιομηχανία είναι τόσο ισχυρή, που σου επιτρέπει να σκέφτεσαι με δύναμη».

Η Vogue Greece Νοεμβρίου συναντά τον εξωστρεφή καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Γιάννη Μόσχο, που φέτος άνοιξε τις πόρτες προς άπαντες, προασπίζοντας το δικαίωμα στη διαφορετικότητα. «Θέλω να πιστεύω ότι το ρεπερτόριο που παρουσιάζουμε φέτος χωράει όλες τις τάσεις: από τα μεγάλα κλασικά έργα μέχρι άπαιχτα θεατρικά, πειραματικές συγγραφικές φόρμες, σκηνοθέτες όλων των ηλικιών και όλων των αισθητικών αντιλήψεων. Όταν είσαι η μόνη κρατική σκηνή της Αθήνας, οφείλεις να ικανοποιήσεις πολλαπλά πεδία ενδιαφέροντος. Αν για κάτι θέλω να με θυμούνται στα χρόνια που θα βρίσκομαι στο τιμόνι του Εθνικού, είναι ότι προσπάθησα να φτιάξω ένα θέατρο ανοιχτό σε όλες, όλους, όλα, όπως είναι και το μότο μας φέτος. Είναι συνειδητή αυτή η απόφασή μου, το Εθνικό να είναι ανοιχτό προς κάθε κοινωνική ομάδα, προς κάθε άνθρωπο, ανεξαρτήτως φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού, θρησκείας, φυλής κ.λπ.». 

Ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης επιστρέφει στο θέατρο με την παράσταση Closer, έναν ρόλο που δούλεψε όσο σπούδαζε ακόμα. Πώς προσεγγίζει τώρα ο ίδιος τον Λάρι που υποδύθηκε ο Clive Owen; «Ναι, ο Λάρι είναι ο μεγάλος νικητής, αλλά έχω καταλήξει στο ότι όλοι είμαστε και Λάρι και Νταν, και ανάλογα με τη φάση που διανύουμε εναλλάσσονται μέσα μας. Κανείς δεν μπορεί να έχει πάντα το πάνω χέρι ούτε να μην το έχει ποτέ. Στο Closer ο νικητής και ο χαμένος δεν είναι το μόνο δίπολο. Για μένα το βασικό δίπολο είναι αυτό του σαδιστή-μαζοχιστή και θεωρώ αντίστοιχα ότι όποιος είναι σαδιστής έχει μια μαζοχιστική πλευρά και το αντίστροφο».

Τέλος η Χάρις Αλεξίου συστήνει ξανά στο κοινό ορισμένα κομμάτια της με έναν πιο μοντέρνο τρόπο ενορχήστρωσης, σε συνεργασία με τον Χρήστο Μάστορα και τον Μάνο Θεοφίλου που είχε την αρχική ιδέα, υπογράφοντας τόσο τη διεύθυνση παραγωγής όσο και τη συνολική επιμέλεια του project. «Όλοι θέλουμε μια αδελφή ψυχή στη ζωή μας. Έναν άνθρωπο που να μπορεί να σταθεί πλάι μας κι εμείς πλάι σε αυτόν. Θα είναι οι έρωτές μας, οι φιλίες μας, οι αδελφές ψυχές αυτές που θα μας ψάξουν ακόμη και στα σκοτάδια κι εμείς θα τις αναζητήσουμε σαν άλλους εαυτούς. Γι’ αυτό μιλάει το τραγούδι και γι’ αυτό θα με συγκινεί πάντα», λέει στη Vogue η Χάρις Αλεξίου.

Μη χάσετε τη Vogue Greece Νοεμβρίου που κυκλοφορεί την Κυριακή με την «Καθημερινή» με επιπλέον €2.00. 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Προσφορές: Τελευταία Ενημέρωση