ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Δέκα τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό καθημερινά

Το νερό αποτελεί το κλειδί για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής

Newsroom K

Το νερό αποτελεί το κλειδί για έναν ποιοτικό τρόπο ζωής, καθώς αποβάλλει τις τοξίνες, ενυδατώνει το δέρμα και βοηθά στην απώλεια βάρους.

Δείτε 10 έξυπνες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την ποσότητα νερού που πίνεις ημερησίως, χωρίς να το καταλάβεις ιδιαίτερα.

1. Βαλε ξυπνητήρι ή χρονόμετρο
Αν ξεχνάς να πιεις την ποσότητα νερού που πρέπει, δοκίμασε να κατεβάσεις applications που έχουν δημιουργηθεί ακριβώς για να στο υπενθυμίζουν ή βάλε εσύ κάποιο ξυπνητήρι.

2. Χρησιμοποίησε καλαμάκι
Όταν πίνεις νερό με καλαμάκι, συνήθως καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα σε λιγότερο χρόνο. Δοκίμασέ το και θα δεις.

3. Πρόσθεσε… μπουρμπουλήθρες
Αν θέλετε την αφρώδη γεύση ενός αναψυκτικού δοκιμάστε ένα ποτήρι ανθρακούχο νερό. Αν θέλεις περισσότερη γεύση, πρόσθεσε λίγο ξύσμα λεμονιού ή πορτοκαλιού ή ακόμα μερικές σταγόνες από lime ή μια κουταλιά από χυμό φρούτων χωρίς ζάχαρη.

4. Πιες νερό πριν φας
Πίνοντας ένα ποτήρι πριν από κάθε γεύμα ή σνακ, αυξάνεις την ημερήσια πρόσληψη σε υγρά, αλλά μπορείς να ενισχύσεις και την απώλεια βάρους, αφού θα σε κάνει να αισθάνεσαι λίγο πιο … χορτάτη!

5. Μπουκάλι νερό – βάλτο παντού
Το να βλέπεις το νερό παντού μέσα στο σπίτι, σε κάνει και να το θυμάσαι. Κράτα ένα μπουκάλι νερό στο γραφείο σου, δίπλα από το κρεβάτι σου ή κοντά στην τηλεόραση.

6. Δώσε γεύση στο νερό σου
Πρόσθεσε μέσα στο ποτήρι σου λίγες φέτες λεμόνι, αγγούρι, λάιμ ή οποιοδήποτε άλλο φρούτο ή λαχανικό προτιμάς. Αν δεν έχεις φρέσκα φρούτα, δοκίμασε να ρίξεις 1/4 του φλιτζανιού χυμού φρούτων. Εναλλακτικά, μπορείς να προσθέσεις τσάι (π.χ. φασκόμηλο, χαμομήλι ή τσάι από τζίντζερ), φυτικά ροφήματα αλλά και βότανα (π.χ. τζίντζερ σε σκόνη ή φρέσκο σε φέτες, φύλλα μέντας) με αποτέλεσμα να επωφεληθείς και από τις ιδιότητες των πιο πάνω αφεψημάτων.

7. Πρόσθεσε παγάκια με γεύση
Πάγωσε λίγο χυμό φρούτου σε παγοθήκες ή πρόσθεσε μερικά φρέσκα φρούτα (π.χ. μούρα ή ρώγες σταφυλιών) ή φέτες λεμονιού για να δώσεις γεύση και μια παιχνιδιάρικη εμφάνιση στο νερό σου.

8. «Φάτε» το νερό σου
Πρόσθεσε στη διατροφή σου περισσότερα φρούτα και λαχανικά, καθώς περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού, ενώ, παράλληλα, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικές βιταμίνες. Φρούτα και λαχανικά με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό είναι το αγγούρι (96% νερό), το κολοκυθάκι (95% νερό), το καρπούζι (92% νερό) και το γκρέιπφρουτ (91% νερό).

9. Πιες πριν διψάσεις
Θυμήσου ότι η δίψα δεν είναι καλό σημάδι του πόσο καλά ενυδατωμένη είσαι. Μόλις διψάσεις, το σώμα σου έχει ήδη χάσει αρκετό νερό, μειώνοντας την απόδοση του οργανισμού σου.

10. Νερό σε θερμοκρασία δωματίου
Προτίμησε να πίνεις νερό σε θερμοκρασία δωματίου αντί παγωμένο, καθώς αυτό θα σε βοηθήσει να πιεις μεγαλύτερες ποσότητες.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Οι θεσμοί δοκιμάζουν τις αντοχές της κοινωνίας

«Το άρθρο συνεχίζει: Ένα από τα πιο εντυπωσιακά αιτήματα της έρευνας είναι η εντύπωση που υπάρχει ότι ...»
Yiannos  |  10:42

Οι θεσμοί δοκιμάζουν τις αντοχές της κοινωνίας

«ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ Stockwatch: Διολίσθηση στους 5 από τους 6 δείκτες διακυβέρνησης για το 2017, δείχνουν ...»
Yiannos  |  10:38

43χρονος εξωθούσε γυναίκες στην πορνεία

«Kάποτε κάποιος υπουργός εφεύρε τη μέθοδο εξάληψης των προαγωγών (πατρώνων) και για μια 20ετία εξηλήφτηκαν! ...»
knak  |  10:11

Σήμερα στην «Κ»: Σε βαθιά κρίση οι θεσμοί στην Κύπρο

«Όταν αξιωματούχοι αποδεικνύονται λερωμένοι, μην περιμένετε χαΐρι! »
knak  |  10:08

Υγεία: Τελευταία Ενημέρωση

Η γιόγκα και άλλες μορφές γυμναστικής μπορούν να προλάβουν επικίνδυνα νοσήματα.

Πάσχουμε από έλλειψη άσκησης

Tο ένα τρίτο των γυναικών και το 25% των ανδρών σε όλο τον κόσμο κινδυνεύουν άμεσα να εμφανίσουν καρδιακές παθήσεις, διαβήτη ...
ΠΗΓΗ: Reuters
 |  ΥΓΕΙΑ
Η Κίνα, η Ινδία και η Ρωσία είναι τα πρώτα κράτη σε θανάτους που συνδέονται με το αλκοόλ σε άνδρες και γυναίκες

Και το λίγο ποτό βλάπτει

Το οινόπνευμα ήταν ο βασικός παράγοντας κινδύνου για ασθένειες και πρόωρους θανάτους σε άνδρες και γυναίκες ηλικίας από ...
Newsroom Κ, Αθήνα
 |  ΥΓΕΙΑ