ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Τέμπη: «Δεν υπήρχε λόγος να μείνω στον σταθμό ως εμπειρότερος»

Ο σταθμάρχης Λάρισας Κ.Π. αρνήθηκε τις κατηγορίες και μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση

Γιάννης Σουλιώτης

«Αρνούμαι ως αβάσιμο και νομικά αστήρικτο τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου ως σταθμάρχη να παραμείνω στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λάρισας την 28η Φεβρουαρίου 2023 μέχρι τις 11 μ.μ. που αναγράφεται στο φύλλο παρουσίας σταθμαρχών του μηνός αυτού, καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης για τις ώρες 10 έως 11 των σταθμαρχών της 2ης και 3ης βάρδιας, αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της υπηρεσίας από τον έναν στον άλλον».

Αυτό υποστήριξε στο απολογητικό του υπόμνημα ο σταθμάρχης Λάρισας Κ.Π., ο οποίος την 28η Φεβρουαρίου είχε βάρδια στον σιδηροδρομικό σταθμό Λάρισας πριν από τον προφυλακισμένο ως υπαίτιο για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά. Ο Κ.Π. αντιμετωπίζει δίωξη σε βαθμό κακουργήματος καθώς φέρεται να αποχώρησε από τον σιδηροδρομικό σταθμό λίγο μετά τις 10 μ.μ., σχεδόν μία ώρα πριν από τη λήξη της βάρδιάς του.

Στο υπόμνημά του, πάντως, ο σταθμάρχης αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται και υποστηρίζει ότι το διάστημα της μίας ώρας που μεσολαβεί προβλέπεται για την ασφαλή παράδοση – παραλαβή από τον έναν σταθμάρχη της μιας βάρδιας στον άλλον. «Ερχεται ο σταθμάρχης της νέας βάρδιας. Ενημερώνεται από τον προηγούμενο. Παραλαμβάνει υπηρεσία και υπογράφει το βιβλίο και αποδεσμεύεται ο προηγούμενος, ο οποίος και αποχωρεί», σημειώνει στο υπόμνημά του ο Κ.Π.

Για τη μοιραία βραδιά του πολύνεκρου δυστυχήματος ο σταθμάρχης υποστήριξε ότι αποχώρησε από την υπηρεσία του αφού πρώτα είχε ομαλοποιηθεί η κίνηση στο σιδηροδρομικό δίκτυο.

«Καμία απολύτως άλλη εργασία δεν είχε να κάνει ο κ. Σαμαράς από την ώρα που αποχώρησα, δηλαδή από τις 10.30 μ.μ. μέχρι τις 11 μ.μ., και εν γένει κανένας απολύτως λόγος δεν συνέτρεχε να χρειαστεί να μείνω περισσότερο δίπλα του ως εμπειρότερος σταθμάρχης. Στην ουσία δηλαδή από τις 10.11 μ.μ. που ήρθε στο Σ.Σ. Λάρισας η Intercity 63 την οποία διευθέτησα εγώ, μέχρι τις 10.45 μ.μ. που θα ερχόταν ο προαστιακός 2597, κανένα άλλο τρένο δεν είχε κινηθεί εντός χωρικών ορίων του Σ.Σ. Λάρισας».

Για την ύπαρξη μπλάνκο στο βιβλίο παράδοσης – παραλαβής ο διωκόμενος σταθμάρχης ισχυρίστηκε στο απολογητικό του υπόμνημα ότι από αβλεψία του συμπλήρωσε λανθασμένα την ώρα παράδοσης, την οποία διόρθωσε κάνοντας μια μουντζούρα την οποία έσβησε χρησιμοποιώντας διορθωτικό. «Τούτο (σ.σ. η χρήση μπλάνκο) δεν άλλαξε κάτι στο πραγματικό γεγονός, ότι η ώρα παράδοσης – παραλαβής της υπηρεσίας μου ως σταθμάρχη είναι η 10.30 μ.μ.».

Οταν, μετά τη σύγκρουση των τρένων, ο Κ.Π. επέστρεψε στον σταθμό ανέφερε επί λέξει ότι «βρήκαμε τον Σαμαρά να κάθεται έξω από τον σταθμό και προσπαθήσαμε με ήρεμο τρόπο να τον ρωτήσουμε τι συνέβη, αλλά δεν μας έδινε να καταλάβουμε». Μετά την απολογία του χθες στον ανακριτή αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση 15.000 ευρώ. Η απολογία του επιθεωρητή Λάρισας είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Το άγνωστο τετ α τετ με Κασσελάκη και η μέτρηση που δείχνει με ποιο σχηματισμό ταυτίζουν οι ψηφοφόροι τον πρώην πρωθυπουργό ...
Kathimerini.gr
 |  ΕΛΛΑΔΑ