ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Newsroom K

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που συμπεριλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορεί να εμποδίσει πολλές ασθένειες.

Βιταμίνη C
H βιταμίνη C βοηθά τα λεμφοκύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μεταφερθούν στο σημείο όπου βρίσκονται οι παθογόνοι «εισβολείς» και να τους εξουδετερώσουν. Xάρη στην αντιοξειδωτική της δράση, προφυλάσσει τις κυτταρικές μεμβράνες από τη φθορά.

Καλές πηγές είναι: τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, οι φράουλες, το πορτοκαλί, οι πιπεριές, το σπανάκι, το μπρόκολο, οι ντομάτες, ο χυμός λεμονιού. Επιπλέον, μπορείτε να καλύψετε ένα μέρος των αναγκών σας σε βιταμίνη C, βάζοντας μαϊντανό στη σαλάτα μας. Προσοχή! Τα βραστά ή τα ψητά λαχανικά χάνουν ένα μέρος των βιταμινών τους κατά το μαγείρεμα.

Βιταμίνη Α
Η βιταμίνη Α παίζει ρόλο στη διατήρηση της υγείας και της συνοχής του δέρματος και των βλεννογόνων, βοηθώντας στην πρόληψη των λοιμώξεων της μύτης, του λάρυγγα, των πνευμόνων, του ουροποιητικού συστήματος κ.τ.λ.
Καλές πηγές είναι: τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το βούτυρο, το αυγό, το συκώτι, τα καρότα, τις γλυκοπατάτες, τα βερίκοκα, το μπρόκολο, το ροδάκινο.

Βιταμίνη Ε
Χάρη στην αντιοξειδωτική της δράση, διατηρεί σε καλή κατάσταση τις κυτταρικές μεμβράνες και παρεμποδίζει τη δράση των ελεύθερων ριζών, που μπορούν να προκαλέσουν ποικίλες βλάβες στον οργανισμό.
Καλές πηγές είναι: το ελαιόλαδο, τα θαλασσινά, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια.

Ψευδάργυρος
Ο ψευδάργυρος βοηθάει στην αποκατάσταση των πληγών και υποστηρίζει τη φυσιολογική ανάπτυξη και εξέλιξη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, της παιδικής και εφηβικής ηλικίας.
Καλές πηγές είναι: τα οστρακοειδή, το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα φασόλια, τα καρύδια.

Αλλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά
Βιταµίνες Β12, Β6, φυλλικό οξύ και σελήνιο.

Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε
Η υψηλή κατανάλωση απλών σακχάρων, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και λίπους φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, αυξάνοντας τον κίνδυνο μολύνσεων. Επιπλέον, επιβαρυντικός παράγοντας είναι, και οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε καθημερινά π.χ. όσοι ακολουθούν διαιτολόγια πολύ χαμηλή σε θερμίδες έχουν αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης ιώσεων, ενώ τα παχύσαρκα άτομα φαίνεται να εμφανίζουν μειωμένη δυνατότητα του ανοσοποιητικού συστήματος να καταπολεμά τις μολύνσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Ζητούνται παπάδες και μοναχοί

«Ξύπνησε ήλιε κι’ άργησε / η μέρα να χαράξει, / και η Κύπρος μας μέσ’τη φωτιά / τα ράσα να πετάξει… ...»
Ανδρεας Κωνσταντινιδης, Β.Α, Μ.Α.  |  12:59

Σύστημα πρόβλεψης σεισμών σώζει ζωές στο Μεξικό

«Η είδηση είναι λειψή: Δεν μας λέτε πώς έσωσε ζωές κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων σεισμών στο Μεξικό. ...»
Παναγιώτης Νικηφόρου  |  17:10

Προς εκλογές επιβίωσης βαίνει το ΑΚΕΛ

«Ο Αντρος απλως εφαρμοζει το χριστοφιακό :"το κομμα τζιε τα μαθκια σας", το οποιον ουσιαστικα παροτρυνει ...»
Ντοπρος Κελαηδης  |  06:57

Γιώργος Λιλλήκας: Στον β΄ γύρο κερδίζω τον όποιο αντίπαλο

«Εκαταντησες σαν την ΟΜΟΝΟΙΑ. Γεννημένος νικητής. Αναμορφωτής, ηγέτης, λεβέντης. Όπως όλους τους άλλους ...»
Billy JO  |  17:46

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση