ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 21:30
 

Ενισχύστε την άμυνα του οργανισμού σας

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Newsroom K

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής που συμπεριλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μπορεί να εμποδίσει πολλές ασθένειες.

Βιταμίνη C
H βιταμίνη C βοηθά τα λεμφοκύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος να μεταφερθούν στο σημείο όπου βρίσκονται οι παθογόνοι «εισβολείς» και να τους εξουδετερώσουν. Xάρη στην αντιοξειδωτική της δράση, προφυλάσσει τις κυτταρικές μεμβράνες από τη φθορά.

Καλές πηγές είναι: τα εσπεριδοειδή, τα ακτινίδια, οι φράουλες, το πορτοκαλί, οι πιπεριές, το σπανάκι, το μπρόκολο, οι ντομάτες, ο χυμός λεμονιού. Επιπλέον, μπορείτε να καλύψετε ένα μέρος των αναγκών σας σε βιταμίνη C, βάζοντας μαϊντανό στη σαλάτα μας. Προσοχή! Τα βραστά ή τα ψητά λαχανικά χάνουν ένα μέρος των βιταμινών τους κατά το μαγείρεμα.

Βιταμίνη Α
Η βιταμίνη Α παίζει ρόλο στη διατήρηση της υγείας και της συνοχής του δέρματος και των βλεννογόνων, βοηθώντας στην πρόληψη των λοιμώξεων της μύτης, του λάρυγγα, των πνευμόνων, του ουροποιητικού συστήματος κ.τ.λ.
Καλές πηγές είναι: τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το βούτυρο, το αυγό, το συκώτι, τα καρότα, τις γλυκοπατάτες, τα βερίκοκα, το μπρόκολο, το ροδάκινο.

Βιταμίνη Ε
Χάρη στην αντιοξειδωτική της δράση, διατηρεί σε καλή κατάσταση τις κυτταρικές μεμβράνες και παρεμποδίζει τη δράση των ελεύθερων ριζών, που μπορούν να προκαλέσουν ποικίλες βλάβες στον οργανισμό.
Καλές πηγές είναι: το ελαιόλαδο, τα θαλασσινά, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια.

Ψευδάργυρος
Ο ψευδάργυρος βοηθάει στην αποκατάσταση των πληγών και υποστηρίζει τη φυσιολογική ανάπτυξη και εξέλιξη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, της παιδικής και εφηβικής ηλικίας.
Καλές πηγές είναι: τα οστρακοειδή, το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, τα φασόλια, τα καρύδια.

Αλλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά
Βιταµίνες Β12, Β6, φυλλικό οξύ και σελήνιο.

Τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε
Η υψηλή κατανάλωση απλών σακχάρων, η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και λίπους φαίνεται να επηρεάζουν αρνητικά τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, αυξάνοντας τον κίνδυνο μολύνσεων. Επιπλέον, επιβαρυντικός παράγοντας είναι, και οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε καθημερινά π.χ. όσοι ακολουθούν διαιτολόγια πολύ χαμηλή σε θερμίδες έχουν αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης ιώσεων, ενώ τα παχύσαρκα άτομα φαίνεται να εμφανίζουν μειωμένη δυνατότητα του ανοσοποιητικού συστήματος να καταπολεμά τις μολύνσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

Η Jennifer Lopez με μακρύ καρέ

Το νέο look της JLo

Με το πέρασμα των χρόνων καταφέρνει να αποδεικνύει πως παραμένει μια από τις πιο λαμπερές σταρ
Newsroom K
 |  ΟΜΟΡΦΙΑ
Δείτε 5 τάσεις που εντοπίσαμε και πρέπει όλες μας να τις υιοθετήσουμε στις εμφανίσεις μας asap!

Πέντε φθινοπωρινά trends

Οversized σιλουέτες που υπόσχονται άνετες εμφανίσεις, pajama looks που εγγυούνται ρομαντικά βράδια και φορέματα με έντονα ...
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ
Είναι ένα αρκετά stylish κομμάτι που θα απογειώσει την εμφάνιση σας μιας και μπορεί να την κρατήσετε στις φθινοπωρινές σας εξόδους

Η νέα Louis Vuitton τσάντα είναι must

Η συγκεκριμένη τσντα είναι μια κανονική χιαστή τσάντα με την ονομασία Multi Pochette για τον λόγο ότι υπάρχουν 3 διαφορετικοί ...
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ
X