ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Οι ευεργετικές ιδιότητες των φρούτων και λαχανικών

Οι γυναίκες που τρώνε λαχανικά μειώνουν τις πιθανότητες καρδιακού επεισοδίου κατά 50%

Newsroom K

Με δημοφιλέστερη την ντομάτα, τα κόκκινα φρούρα και λαχανικά είναι η καλύτερη πηγή λυκοπενίου, μια ουσία πολύ σημαντική στη σωστή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Το λυκοπένιο (παρών στις ντομάτες και το καρπούζι) έχει επίσης αποδειχθεί ότι έχει αντιγηραντικές και αντικαρκινικές ιδιότητες (ιδίως κατά του καρκίνου του προστάτη).

Τα μαγειρεμένα προϊόντα ντομάτας, όπως ο παστεριωμένος χυμός τομάτας, η σούπα, η σάλτσα και το κέτσαπ, περιέχουν τις υψηλότερες συγκεντρώσεις του βιοδιαθέσιμου (εύκολα απορροφήσιμου από τον οργανισμό) λυκοπένιου. Δεδομένου ότι το λυκοπένιο είναι λιποδιαλυτό, το φαγητό χαμηλής περιεκτικότητας σε λάδι, καθιστά επίσης ευκολότερα αποροφήσιμο το λυκοπένιο από τις ωμές ντομάτες.

Η ανθοκυάνη (παρούσα στις φράουλες, τα κόκκινα σταφύλια, τα βατόμουρα, τα κεράσια και το κόκκινο μήλο) είναι ένα καλό αντιοξειδωτικό που προστατεύει τα κύτταρα από βλάβες. Επίσης μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και κρατά την αρτηριακή πίεση υπό έλεγχο. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν ότι οι ανθοκυανίνες, παρούσες στα κεράσια, έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να είναι ωφέλιμες σε όσους πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα ή άλλες μορφές αρθριτικής φλεγμονής.

Τα κόκκινα φασόλια ρίχνουν την πίεση του αίματος και σύμφωνα με νέες έρευνες βοηθούν το καρδιαγγειακό σύστημα να λειτουργεί ρολόι. Μπορείς να τα προσθέσεις στη σαλάτα σου και θα έχεις αμέσως μια υπερτροφή για την καρδιά σου.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

Η βρώμη χρησιμοποιείται ως συστατικό σε πολλές συνταγές και μπορεί να πάρει τη μορφή που εμείς επιθυμούμε, σε μπισκότα, σνακ και μεγάλα γεύματα

Έξι οφέλη της βρώμης

Ένα θαυματουργό δημητριακό που, αν το εντάξουμε στη διατροφή μας, τα οφέλη θα είναι απίστευτα και εγγυημένα
Newsroom K
 |  ΟΜΟΡΦΙΑ
X