ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 22:56
 

Συμβουλές για σωστή διατροφή

Τα μυστικά για γρήγορη αλλά σταθερή απώλεια βάρους

Newsroom K

Ποια είναι λοιπόν, τα διατροφικά σημεία, στα οποία θα πρέπει να δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή  ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας και να προστατεύουμε την υγεία μας;

Παρακάτω παραθέτουμε μερικά από αυτά:

  1. Μην υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μια ολοήμερη αφαγία έως την ώρα του επικείμενου δείπνου. Όταν μένετε νηστική, τα επίπεδα σακχάρου σας μειώνονται, με αποτέλεσμα να αναζητάτε γρήγορη τόνωση και ενέργεια. Να έχετε πάντα μαζί σας σνακ χαμηλών θερμίδων και λίπους.
  2. Περιορίστε τις γευστικές ατασθαλίες σε μία φορά την εβδομάδα. Όποτε έρχεστε αντιμέτωπη με ένα πολύ ελκυστικό φαγητό, να καταναλώνετε ένα μικρό μέρος από αυτό.
  3. Μην τρώτε αργά το βράδυ. Το γεύμα προ-ύπνου πρέπει να περιλαμβάνει 1 φρούτο και τουλάχιστον 3 ποτήρια νερό. Κι αυτό γιατί το νερό βοηθά τον οργανισμό να αποβάλει τις τοξίνες πιο εύκολα.
  4. Αποφύγετε τρόφιμα όπως κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά.
  5. Αποφύγετε πλήρως κάθε κατανάλωση fast-food.

 

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Απογοήτευση λόγω χαμηλών μέσων όρων στις Παγκύπριες

«Η ανομοιογένεια και οι πολλοι ξενογλωσσοι που εισερχονται στην παιδεια χωρις κατατακτηριες εξετασεις ...»
Ντόμπρος Κελαήδης  |  18:05

Υπ. Μεταφορών: Ένα κράτος δεν μπορεί να παρέμβει για να καθορίσει τις τιμές των ναύλων

«…και τις μπούρδες περί ανταγωνισμού, που θα φέρει μείωση των τιμών, πού να τις βάλουμε;»
Ai Em  |  10:41

Ο μυστικός δείπνος

«Ο νυν πρόεδρος, Νίκος Αναστασιάδης, θα γίνει γνωστός στην ιστορία ως ο ενταφιαστής της λύσης του Κυπριακού ...»
Yiannos  |  10:21

ΟΕΒ: Η Δημόσια Αργία της 25ης Ιουνίου δεν αφορά τον ιδιωτικό τομέα

«Αλλού σε τρώει τζιε αλλού κνίθεσαι ρε ...ΑΚΑ»
Χριστοσ Α.  |  11:07

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

X