ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:28
 

Συμβουλές για σωστή διατροφή

Τα μυστικά για γρήγορη αλλά σταθερή απώλεια βάρους

Newsroom K

Ποια είναι λοιπόν, τα διατροφικά σημεία, στα οποία θα πρέπει να δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή  ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας και να προστατεύουμε την υγεία μας;

Παρακάτω παραθέτουμε μερικά από αυτά:

  1. Μην υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μια ολοήμερη αφαγία έως την ώρα του επικείμενου δείπνου. Όταν μένετε νηστική, τα επίπεδα σακχάρου σας μειώνονται, με αποτέλεσμα να αναζητάτε γρήγορη τόνωση και ενέργεια. Να έχετε πάντα μαζί σας σνακ χαμηλών θερμίδων και λίπους.
  2. Περιορίστε τις γευστικές ατασθαλίες σε μία φορά την εβδομάδα. Όποτε έρχεστε αντιμέτωπη με ένα πολύ ελκυστικό φαγητό, να καταναλώνετε ένα μικρό μέρος από αυτό.
  3. Μην τρώτε αργά το βράδυ. Το γεύμα προ-ύπνου πρέπει να περιλαμβάνει 1 φρούτο και τουλάχιστον 3 ποτήρια νερό. Κι αυτό γιατί το νερό βοηθά τον οργανισμό να αποβάλει τις τοξίνες πιο εύκολα.
  4. Αποφύγετε τρόφιμα όπως κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά.
  5. Αποφύγετε πλήρως κάθε κατανάλωση fast-food.

 

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

Η βρώμη χρησιμοποιείται ως συστατικό σε πολλές συνταγές και μπορεί να πάρει τη μορφή που εμείς επιθυμούμε, σε μπισκότα, σνακ και μεγάλα γεύματα

Έξι οφέλη της βρώμης

Ένα θαυματουργό δημητριακό που, αν το εντάξουμε στη διατροφή μας, τα οφέλη θα είναι απίστευτα και εγγυημένα
Newsroom K
 |  ΟΜΟΡΦΙΑ
X