ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

Συμβουλές για σωστή διατροφή

Τα μυστικά για γρήγορη αλλά σταθερή απώλεια βάρους

Newsroom K

Ποια είναι λοιπόν, τα διατροφικά σημεία, στα οποία θα πρέπει να δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή  ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας και να προστατεύουμε την υγεία μας;

Παρακάτω παραθέτουμε μερικά από αυτά:

  1. Μην υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μια ολοήμερη αφαγία έως την ώρα του επικείμενου δείπνου. Όταν μένετε νηστική, τα επίπεδα σακχάρου σας μειώνονται, με αποτέλεσμα να αναζητάτε γρήγορη τόνωση και ενέργεια. Να έχετε πάντα μαζί σας σνακ χαμηλών θερμίδων και λίπους.
  2. Περιορίστε τις γευστικές ατασθαλίες σε μία φορά την εβδομάδα. Όποτε έρχεστε αντιμέτωπη με ένα πολύ ελκυστικό φαγητό, να καταναλώνετε ένα μικρό μέρος από αυτό.
  3. Μην τρώτε αργά το βράδυ. Το γεύμα προ-ύπνου πρέπει να περιλαμβάνει 1 φρούτο και τουλάχιστον 3 ποτήρια νερό. Κι αυτό γιατί το νερό βοηθά τον οργανισμό να αποβάλει τις τοξίνες πιο εύκολα.
  4. Αποφύγετε τρόφιμα όπως κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, dressing, βούτυρο, πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα. Έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε λίπος και θερμίδες, με αποτέλεσμα να δρουν ανασταλτικά στην προσπάθειά σας να χάσετε κιλά.
  5. Αποφύγετε πλήρως κάθε κατανάλωση fast-food.

 

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Χωρίς προγράμματα όλοι οι υποψήφιοι

«Προς κύριο άρθρογραφο. Κυριε. Ο κύριος Γιώργος Λιλληκας έχει δώσει πολλά πλάνα και σχέδια πληρος ...»
Σωκράτης Νικολαου  |  21:08

#PoliticsBlog Τα πολιτικά παχύδερμα και ο πόλεμος κατά της διαφθοράς

«Μην ανησυχείτε για την Χρυστάλλα. Ο κ. Γενικός «δεν βλέπει .. δεν ακούει». Τους κακόμοιρους που κλέβουν ...»
Chrystalla`s Fan  |  09:30

Καρογιάν: Δεν είναι ώρα για νεότευκτες στρατηγικές σοφιστείες

«Η ΔΙΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Κεκτημένο – το οποίο προνοεί Ελευθερία ...»
Ανδρεας Κωνσταντινιδης  |  16:43

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση