ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 22:58
 

8 τροφές που «δυναμώνουν» το μυαλό!

Εντάξτε τις στη διατροφή σας

Newsroom K

Σας προτείνουμε 8 τροφές που θα δυναμώσουν το μυαλό σας και πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας.

1. Λιπαρά ψάρια
Τα λιπαρά ψάρια (π.χ. σολομός, τσιπούρα, λαβράκι, σαρδέλες) αποτελούν την κύρια πηγή ωμεγα-3 λιπαρών οξέων που έχουν μελετηθεί και συσχετιστεί με την καλύτερη λειτουργιά του εγκέφαλου, με την μείωση κίνδυνου για εκφυλιστικές παθήσεις π.χ. νόσο Αλτσχάιμερ και με αντικαταθλιπτική δράση. Καταναλώστε τα 1-2 φορές την εβδομάδα στην σχάρα ή στον φούρνο!

2. Στρείδια
Τα στρείδια είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τον εγκέφαλο λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε ψευδάργυρο και σίδηρο , τα οποία ενισχύουν την μνήμη και την συγκέντρωση.

3. Ξηροί καρποί και σπόροι
Είναι πλούσιοι σε ω - 3 και ω – 6 λιπαρά οξέα, μαγνήσιο, φολικό οξύ, βιταμίνη Ε, Β6 και Β2. Προάγουν την καλή διάθεση, την καθαρή σκέψη και τη γνωστική ικανότητα. Καταναλώστε ανάλατα καρύδια, αμύγδαλα, φυστίκια Βραζιλίας, κολοκυθόσπορο, λιναρόσπορο ως σνακ ή ακόμα προσθέστε τα στα γεύματα π.χ. σε σαλάτες, δημητριακά πρωινού. ΠΡΟΣΟΧΗ! Παρόλο που οι ξηροί καρποί και οι σπόροι έχουν αρκετά οφέλη στην υγεία είναι πλούσια σε θερμίδες!

4. Δημητριακά ολικής άλεσης
Αποτελούν το βασικό καύσιμο του εγκεφάλου. Επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ιδιαίτερα σημαντικές για το κεντρικό νευρικό σύστημα.

5. Πράσινα λαχανικά
Λαχανικά, όπως το μαρούλι, το λάχανο, το σπανάκι και άλλα επιδρούν στην ανάκληση πληροφοριών. Αυτό γιατί είναι πλούσια σε βιταμίνες Β6, φολικό οξύ και σε σίδηρο, που μειώνουν τα επίπεδα ομοκυστεϊνης (αμινοξύ που οδηγεί σε απώλεια μνήμης).

6. Βατόμουρα – Μύρτιλλα
Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φλαβονοειδή. Ευνοούν τη μαθησιακή ικανότητα.

7. Μαύρη σοκολάτα
Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας της σε αντιοξειδωτικά, θεοβρωμίνη και καφεΐνη, δρα προστατευτικά στην εγκεφαλική και πνευματική λειτουργία και αυξάνει την εγρήγορση. Συστήνεται η κατανάλωση 15-30γρ. μαύρης σοκολάτας (>70% κακάο) 1-2 φορές την εβδομάδα.

8. Δεντρολίβανο
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι ½ κουταλάκι αποξηραμένο δεντρολίβανο μπορεί να βελτιώσει την μακροπρόθεσμη μνήμη και την εγκεφαλική λειτουργία. Επίσης φάνηκε ότι ακόμα και η έκθεση στο άρωμα του δεντρολίβανου μπορεί να βελτιώσει την μνήμη!

Πηγή: Must

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

#PoliticsBlog Ο πιο εύκολος αντίπαλος, η Λουτ και το αγνοούμενο πόρισμα

«Εσύ και ο συνομιλητής σου, που πολύ βολικά δεν αναφέρεις ποιος είναι, πρέπει να αντιληφθείτε ότι ανήκετε ...»
Yiannos  |  10:15

Γ. Εισαγγελέας: Καμιά σχέση με συγκεκριμένη πώληση τεμαχίου στον Πωμό

«Κάτι μου λέει ότι δεν είναι τυχαία που άρχισε η υπόσκαψη του Γ.Ε. Μετά από διαφωνίες του με κάποιες ...»
CGA  |  09:36

Ζητά βοήθεια η Ερευνητική Επιτροπή για ΣΚΤ

«Eλπίζω όταν αυτή η Επιτροπή τελειώσει το έργο που ανέλαβε, να μην ντρέπεται να κυκλοφορεί στους ...»
knak  |  20:51

Γυναίκα: Τελευταία Ενημέρωση

Ο οίκος Delpozo και Roksanda μας το έδειξε σε chic σύνολα και κοστούμια, ο οίκος Dries Van Noten σε cozy πλεκτά

Το χρώμα του Φθινοπώρου

Μια από τις μεγαλύτερες τάσεις που θα έχετε συνειδητοποιήσει πως θα δείτε παντού είναι το καφέ
Newsroom K
 |  ΜΟΔΑ