ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 23:23
 

Ανανάς: 5 λόγοι για να τον εντάξετε στη διατροφή σας

Η πλούσια σύσταση του καλοκαιρινού φρούτου, ασπίδα για την υγεία μας

Newsroom K

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες (κυρίως βιταμίνη C), ανόργανα άλατα, φυτικές ίνες αλλά και ένζυμα , όπως τη βρομελίνη, η οποία ενισχύει τη συνολική υγεία του πεπτικού συστήματος και έχει αντιφλεγμονώδεις, αντιπηκτικές (για το αίμα) και αποτοξινωτικές ιδιότητες. Επιπλέον, έχει μικρή περιεκτικότητα νατρίου και χοληστερίνης.

Ποια είναι τα οφέλη του;

Υπέρταση: Είναι πλούσιος σε κάλιο, ιχνοστοιχείο το οποίο συμβάλλει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Απώλεια βάρους: Λόγω της φυσικής του γλυκύτητας αλλά και της πλούσιας περιεκτικότητάς του σε φυτικές ίνες, ο ανανάς μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, καθώς μειώνει την όρεξη για γλυκό και επιφέρει πιο γρήγορα κορεσμό.

Υγεία του πεπτικού συστήματος και χώνεψη: Περιέχει βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά στη χώνεψη των τροφών. Επιπλέον, οι φυτικές ίνες που περιέχει μπορούν να βοηθήσουν κατά της δυσκοιλιότητας.

Αντιοξειδωτική δράση & ενίσχυση ανοσοποιητικού συστήματος: Η υψηλή περιεκτικότητά του στην αντιοξειδωτική βιταμίνη C μπορεί να συμβάλει στην προστασία έναντι της εμφάνισης νοσημάτων φθοράς όπως καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη και καρκίνου (προστασία από τον καρκίνο του παχέος εντέρου), ενώ μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύοντας έναντι του κοινού κρυολογήματος. Χάρη στο ένζυμο βρομελίνη, ενισχύει την ανοσολογική λειτουργία, διότι το ένζυμο αυτό μπορεί να προκαλέσει ευεργετικές αλλαγές στα λευκά αιμοσφαίρια.

Υγεία της όρασης: Περιέχει τεράστιες ποσότητες αντιοξειδωτικών, κυρίως βήτα-καροτίνη , επομένως θεωρείται ένας εξαιρετικός σύμμαχος κατά των ασθενειών των ματιών, που προκαλούνται από την πάροδο της ηλικίας, ειδικά από την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

Πως να τον καταναλώσετε;

Φρέσκο ή κονσερβοποιημένο (προτιμότερο στον δικό του χυμό αντί σε σιρόπι) ή ακόμα και σε μορφή χυμού. Μπορεί να προστεθεί στα κυρίως γεύματα (π.χ. σε σαλάτες, σάλτσες για κοτόπουλο ή ψάρι, στο ρύζι, στα μακαρόνια ή ακόμα και σε πίτσα) στα ενδιάμεσα σνακ π.χ. με γιαούρτι, ξηρούς καρπούς, αλλά και σε ροφήματα π.χ. σμούθις – αναμεμιγμένος με άλλα φρούτα, γιαούρτι, γάλα, σπόρους κ.τ.λ.

Πηγή: Mustcy

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Newsroom K

Σχόλια αναγνωστών

Στον Γ. Εισαγγελέα θα αποταθεί ο Γ. Ελεγκτής για τον Άθω Αντωνιάδη

«Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε στην πάταξη της διαφθοράς πρέπει να συνεργαστείτε με τους οργανισμούς ...»
Ελένη Αγαθαγγέλου Δημητριάδη  |  23:20

ΟΑΥ για ΓεΣΥ: Υπάρχει σχέδιο Β' για παιδίατρους

«Άμα με τόσα λεφτά που τους προσφέριρ το ΓεΣΥ δεν συνεργάζονται φανταστείτε πόσα τζακρούν και αφορολήτα ...»
ΧΓΑ  |  12:09

Χριστοδουλίδης: Ένα το πλαίσιο Γκουτέρες και δεν αμφισβητείται

«Διπλωματία από τα Lidl να θεωρείς πως τα σχόλια που έδωσε η πλευρά σου επί του εγγράφου της 30ης Ιουλίου, ...»
Πέτρος Παπαστυλιανού  |  09:50

Συμπληρώθηκε η εξάδα του ΔΗΣΥ

«Mετά που το μπάχαλο με την τραγουδίστρια που σώνει και καλά να την χρήσουμε πολιτικό, τι γίνεται;»
ΑΚΑ  |  09:50

Θέματα: Τελευταία Ενημέρωση

X