ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
Τελευταία Ενημέρωση: 14:07
 

Τα μέχρι στιγμής συμπεράσματα για το μοιραίο σκάφος

Το σκάφος είχε περάσει επιτυχώς από επιθεώρηση και διέθετε όλες τις απαραίτητες άδειες σύμφωνα με το Υφυπουργείο Ναυτιλίας

Της Μαρίας Ηρακλέους

Τρεις άδειες πρέπει να διαθέτουν τα σκάφη αναψυχής και αυτές λαμβάνονται από το Υφυπουργείο Ναυτιλίας. Άδεια κυκλοφορίας, άδεια χειριστή και άδεια ασύρματου. Το μοιραίο σκάφος στη Ξυλοφάγου στο οποίο επέβαιναν πέντε μέλη της ίδιας οικογένειας,μαζί και η 60χρονη Νίκη Χριστοφίδη η οποία έχασε την ζωή της, διέθετε και τις τρεις. Αυτό προκύπτει από τις μέχρι στιγμής έρευνες του Υφυπουργείου Ναυτιλίας, το οποίο από την πρώτη στιγμή ήταν σε επαφή με το Κέντρο Συντονισμού έρευνας και διάσωσης και τη λιμενική αστυνομία.

Μάλιστα είχε περάσει με επιτυχία από επιθεώρηση μόλις τον προηγούμενο χρόνο, στο πλαίσιο της οποίας είχαν ελεγχθεί οι μηχανές και ο εξοπλισμός του (ασύρματος, σωσίβια, φανούς), και είχε διαπιστωθεί ότι πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις ώστε να του δοθεί η άδεια κυκλοφορίας.

Πρόκειται για καινούργιο σκάφος (κατασκευής 2011), μήκους έξι μέτρων, ιταλικής κατασκευής και στη βάση ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Ο συγκεκριμένος τύπος σκάφους είναι κατάλληλο να βρίσκεται σε λειτουργία ακόμα και με ανέμους έξι μποφόρ και κυματισμό μέχρι δύο μέτρων, εξηγεί ο γενικός Διευθυντής του Υφυπουργείου Ναυτιλίας Κώστας Ιακώβου σε δηλώσεις του στην «Κ». Υπενθυμίζεται ότι την στιγμή του δυστυχήματος στην περιοχή έπνεαν άνεμοι 4 μποφόρ, ένταση που δεν είναι απαγορευτική για τον συγκεκριμένο τύπο.

Στοιχεία που φαίνεται να αποκλείουν το ενδεχόμενο το τραγικό δυστύχημα να οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα, ή έλλειψη στον εξοπλισμό. Είναι για αυτό το λόγο που το Υφυπουργείο Ναυτιλίας έχει προχωρήσει στον διορισμό ανώτερου επιθεωρητή πλοίων ο οποίος θα εξετάσει όλες τις επιμέρους λεπτομέρειες, ώστε να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στον βυθισμό του σκάφους και τον θάνατο της άτυχης γυναίκας.

Από τις μέχρι στιγμής έρευνες του περιστατικού, διαφαίνεται ότι η 60χρονη δεν έφερε σωσίβιο, ωστόσο είναι κάτι το οποίο θα εξακριβωθεί στην συνέχεια.  Καταγράφεται επίσης ότι στο σκάφος επέβαιναν δύο αδειοδοτημένοι χειριστές ωστόσο οι έρευνες δεν έχουν καταδείξει ακόμα το ποιος ήταν ο χειριστής του, την στιγμή του δυστυχήματος. 

Εν αναμονή της έρευνας από τον επιθεωρητή πλοίων, αυτό που υπογραμμίζεται από τον κ. Ιακώβου είναι ότι, ανεξάρτητα από το άν ένα σκάφος είναι αδειοδοτημένο το σημαντικό είναι να τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας. «Εφόσον το σκάφος είναι μικρό, οι επιβαίνοντες οφείλουν να φέρουν τα σωσίβια τους καθόλη την διάρκεια που το σκάφος βρίσκεται στην θάλασσα ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες ατυχήματος» επισημαίνει.

 

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Διαβάζονται σήμερα

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Της Μαρίας Ηρακλέους

Σχόλια αναγνωστών

Ελικόπτερο της Αστυνομίας κατέγραφε την αυξημένη τροχαία κίνηση (φωτος-βίντεο)

«Εν τω μεταξύ η ουρά στον αυτοκινητόδρομο ξεκινά από τα φώτα του Καλησπέρα πέρα από τον κυκλικό κόμβο ...»
Αρμαγεδών  |  14:45

Ορφανίδης: Η ΣΚΤ δεν απεβίωσε με φυσικά αίτια

«Αυτός ο κύριος ήταν ο Διοικητής της Κ.Τ., δηλαδή ο άμεσα υπεύθυνος για τις τράπεζες. Αντί να κάμει ...»
CGA  |  10:08

Ελεύθερος ο Γ. Σιαηλής που είχε κριθεί ένοχος στην υπόθεση ΣΑΠΑ

«Καμία έκπληξη πλέον σε αυτόν τον τραγικό τόπο. Εγκληματείστε άφοβα!!!! Αυτούς ψηφίζυμε, αυτοί μας ...»
αηδιασμένος  |  20:28

Ορφανίδης: Η ΣΚΤ δεν απεβίωσε με φυσικά αίτια

«Kαι πάλι στην επικαιρότητα ο μέγας Χριστόφιας, ο κακός δαίμων της Κύπρου! »
knak  |  19:35

Κύπρος: Τελευταία Ενημέρωση