ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Πόσα κερδίζει η Ιβάνκα Τραμπ με τις εμφανίσεις της

Η κόρη του Αμερικανού προέδρου αποτελεί μια ζωντανή διαφήμιση της εταιρίας της

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Η πρώτη κυρία των ΗΠΑ και η κόρη του Προέδρου Τραμπ έχουν καταφέρει να μαγέψουν το πλήθος με τις στυλιστικές τους επιλογές, με την επίδραση τους να ξεπερνά ακόμα και αυτή των celebrities. Διαχρονικά όμως οι πρώτες κυρίες των ΗΠΑ έχουν καταφέρει να επηρεάσουν την τάση της μόδας, η οποία σε κάθε περίπτωση φαίνεται να υιοθετεί στοιχεία από το στυλ τους.

Έχοντας αυτό ως δεδομένο, είναι σαφές ότι οι γυναίκες του Λευκού Οίκου, έχουν στο χέρι τους μια απίστευτη δυναμική στο να κερδίσουν εκατομμύρια δολάρια με μοναδικό ατού τους τις στυλιστικές τους επιλογές.

Συμπέρασμα το οποίο δεν προκύπτει αυθαίρετα, καθώς υπό αυτό το πρίσμα ο Ντέιβιντ Γιενμαρκ καθηγητής οικονομικών στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, έχει μελετήσει τις ενδυματολογικές επιλογές της Μισέλ Ομπάμα, κατά τον πρώτο της χρόνο στον Λευκό Οίκο. Αυτό που παρατήρησε ήταν ότι οι οίκοι μόδας και τα brands που επέλεγε η Πρώτη Κυρία, εκτόξευαν τις πωλήσεις τους μετά τις εμφανίσεις της.

Η διαφορά με την κυρία Ιβάνκ Τραμπ, η οποία φαίνεται να συνεχίζει την παράδοση στην επίδραση προς το κοινό, είναι ότι τα ρούχα που επιλέγει είναι του δικού της οίκου μόδας. Άρα προμοτάρει ουσιαστικά την επιχείρηση της, με μια εμφάνιση της.

Αμφιλεγόμενες πρακτικές

Η διαχείριση μιας επιχείρησης μόδας είναι στα όρια των ομοσπονδιακών κανόνων οι οποίοι εμποδίζουν τους κυβερνητικούς υπαλλήλους να χρησιμοποιήσουν τη θέση τους για να προωθήσουν μάρκες που τους αποφέρουν προσωπικό όφελος λέει ο Guian McKee, αναπληρωτής καθηγητής στις προεδρικές σπουδές στο Miller Center του Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια.

Από την πλευρά η Ιβάνκα Τραμπ αναφέρει ότι δεν προσπαθεί να βγάλει κέρδος μέσα από την παρουσία της στον Λευκό Οίκο. Αξίζει να σημειωθεί ότι μπορεί οι πωλήσεις των ρούχων Ivanka Trump να αυξήθηκαν μετά τα εγκαίνια του Ιανουαρίου, ωστόσο τα στοιχεία Οκτωβρίου 2017 δείχνουν μείωση της τάξης του 50% σε σχέση με τις πωλήσεις Οκτωβρίου 2016. Ωστόσο και πάλι δεν δίνεται σαφής εικόνα καθώς το εμπορικό σήμα διατίθεται και σε πολυκαταστήματα αλλά και σε αλυσίδες άλλων καταστημάτων.

Τον περασμένο Μάρτιο, η κόρη του προέδρου Τραμπ έβαλε την εταιρεία σε ένα καταπίστευμα που διαχειρίζεται ο γαμπρός της Josh Kushner και η αδελφή Nicole Meyer και έδωσε εντολή στην εταιρεία της να μην χρησιμοποιήσει το πρόσωπο της σε καμπάνιες. Ζήτησε παράλληλα από τους λιανοπωλητές να αφαιρέσουν την εικόνα της από διαφημιστικά υλικά, ενώ πέρυσι, διαχώρισε τους προσωπικούς της λογαριασμούς των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης από την εταιρεία της.

Παρά τις προσπάθειες να αποστασιοποιηθεί από την επιχείρηση, δεν σταμάτησε να φοράει τα εμπορεύματά της, ενώ δεν έχει πουλήσει την εταιρία της,  κάτι που ορισμένοι εμπειρογνώμονες της ηθικής υποστηρίζουν ότι είναι οι μόνοι τρόποι για την πλήρη εξάλειψη της σύγκρουσης συμφερόντων.

Εκατομμύρια οι followers

Στο μεταξύ, μια φωτογραφία της συγκεντρώνει το ενδιαφέρον εκατομμύριων χρηστών στο facebook ενώ παρουσιάζεται με τα ρούχα της εταιρίας της σε συνεντεύξεις Τύπου, με τους παπαράτσι να δίνουν προσοχή στα ρούχα της, χωρίς την ενεργό συμμετοχή τους.

Η κυρία Τραμπ προσπαθεί να αποφύγει να φορέσει την επωνυμία της κατά τη διάρκεια κρατικών επισκέψεων ή άλλων εκδηλώσεων υψηλού προφίλ, αλλά πιστεύει ότι τα παπούτσια και τα αξεσουάρ της ξεχωρίζουν λιγότερο από τα ρούχα, σύμφωνα με κάποιον που γνωρίζει τις πρακτικές της.

Από τις 68 καταχωρίσεις ρούχων της σε τέτοιες εμφανίσεις που εξετάστηκαν, εννέα περιλάμβαναν τα φορέματα της εταιρείας της.
Οι ενδυμασίες που εμφανίζονται σε αποσπάσματα δεν είναι μόνο αυτές που μπορεί να είχε στο ντουλάπι της ήδη όταν μπήκε στο Λευκό Οίκο. Περιλαμβάνουν φορέματα, τσάντες και παπούτσια που εισήχθησαν μετά τον Μάρτιο, σύμφωνα με τα στελέχη της βιομηχανίας και τα στοιχεία του Amazon σχετικά με το πότε τα προϊόντα διατίθενται για πρώτη φορά στον ιστότοπό της. Πάντως πρόσωπο το οποίο γνωρίζει τις τακτικές της αναφέρει ότι η  κα Τραμπ αγοράζει τα ρούχα και τα αξεσουάρ της και δεν παίρνει κανένα από τα προϊόντα της μάρκας της δωρεάν.

Παρ' όλα αυτά είναι σαφές ότι υπάρχουν οικονομικές επιπτώσεις στην εταιρεία της από την εκλογή του πατέρα της, ωστόσο δεν είναι ακριβές το ποσό. Η επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε το 2011 και απασχολεί λιγότερο από 20 άτομα, είναι ιδιωτική και δεν αποκαλύπτει πωλήσεις ή άλλες οικονομικές πληροφορίες.

Με στοιχεία από την Wall Street Journal

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Επιχειρήσεις: Τελευταία Ενημέρωση