ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Την ανακύκλωση του πλοίου Mississauga Express ανακοίνωσε η Hapag – Lloyd

Σε μία έξυπνη κίνηση εγγράφει τα πλοία της σε ευρωπαϊκά νηολόγιά για να εμπίπτουν στα πρότυπα της ένωσης

Του Ανδρέα Καραμήτα

Μία από τις μεγαλύτερες Ναυτιλιακές ανακυκλώνει τα πλοία της ακολουθώντας τα πρότυπα της Ε.Ε. Συγκεκριμένα, η  γερμανική Hapag-Lloyd, ανακοίνωσε την ανακύκλωση του εμπορικού πλοίου  «Mississauga Express».

Η εταιρία αφού δημοσιοποίησε την διαδικασία ανακύκλωσης του πλοίου τονίζοντας την δέσμευση της για την συνεχή υιοθέτηση πολιτικών που συνάδουν τόσο με την προσπάθεια της ένωσης στην πράσινη μετάβαση αλλά και την δέσμευση της για φιλικές προς το περιβάλλον ανακυκλώσεις.

Σε μία έξυπνη κίνηση, η  Hapag-Lloyd εγγράφει τα πλοία της σε ευρωπαϊκά νηολόγιά για να εμπίπτουν στα πρότυπα της Ε.Ε, για σωστή ανακύκλωση. Αυτή η κίνηση είναι μία πρακτική που μπορούν να υιοθετήσουν και άλλοι πλοιοκτήτες .

Η βιομηχανία της ανακύκλωσης πλοίων έχει ανθίσει τα τελευταία 20 χρόνια σε όλο τον κόσμο. Ωστόσο η παγκόσμια ναυτιλία έχει επικριθεί για τον μη εξορθολογισμό της. Υπάρχουν πάρα πολλά σημεία στον κόσμο όπου γίνεται η ανακύκλωση και είναι ένα ζήτημα πολυσύνθετο το οποίο χρήζει ολιστικής αντιμετώπισης από τις κυβερνήσεις και την παγκόσμια ναυτιλιακή σκηνή. 

Σημειώνεται πως το 2014 η Ε.Ε εξέδωσε κανονισμό όπου ρυθμίζει έναν ορθολογικό τρόπο ανακύκλωσης ο οποίος να είναι συμβατός με το περιβάλλον. Ειδικότερα, ο κανονισμός ρυθμίζει ζητήματα που σχετίζονται με την διαδικασία ανακύκλωσης αφορούν την προστασία της υγείας και του περιβάλλοντος, υπάρχει τρόπος διαχείρισης των βλαβερών αποβλήτων που δύναται να έχουν τα πλοία. Ο Κανονισμός ρυθμίζει επίσης τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι πλοιοκτήτες και εφαρμόζεται σε όλα τα εμπορικά πλοία υπό σημαία κράτους – μέλους της  Ε.Ε. Επιπλέον, ο κανονισμός αγγίζει και σκάφη που αγκυροβολούν σε λιμάνι της ένωσης.

Βάσει του κανονισμού το κάθε σκάφος οφείλει να διατηρεί κατάλογο των επικίνδυνων που φέρει είτε στην δομική κατασκευή του είτε ξεχωριστά. Τέτοια είναι ο αμίαντος, ο μόλυβδος και ο υδράργυρος. Οι ανακυκλώσεις λέει ο κανονισμός πρέπει να γίνονται μόνο σε εταιρίες που είναι εγγεγραμμένες στον κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης της  Ε.Ε . Το προσωπικό κάθε πλοίου οφείλει να καταρτίσει σχέδιο   ανακύκλωσης στο οποίο αναφέρονται ρητά τι επικίνδυνα υλικά   απόβλητα έχει  αλλά και σε τι ποσότητα. 

 

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Ανδρέα Καραμήτα

Ναυτιλία: Τελευταία Ενημέρωση