Η παλιότερη τεχνική απαιτούσε λάστιχα σιλικόνης, τα οποία ναι μεν θα αποτύπωναν τις λεπτομέρειες και θα τις μετέφεραν στο τελικό καλούπι, ωστόσο όλο και κάποιο ίχνος ενδέχεται να άφηναν στο αυθεντικό αντικείμενο. Πώς αλλιώς, λοιπόν, θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα πιστό αντίγραφο της περίφημης χρυσής νεκρικής προσωπίδας «του Αγαμέμνονα», προκειμένου αυτό να ταξιδέψει στην Κίνα και να παρουσιαστεί σε μια έκθεση για την αρχαία Ελλάδα;
Πραγματοποιήθηκαν την περασμένη Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, τα εγκαίνια τη νέας προσωρινής έκθεσης της Λεβεντείου Πινακοθήκης «Χριστόφορος Σάββα: Απλά – Περίπλοκα – Αόρατα: Ένα άγνωστο αρχείο».