Είναι σχεδόν βέβαιο ότι, περιδιαβαίνοντας τις αναρτήσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα έχετε κάποια στιγμή νιώσει θυμό ή και οργή με κάτι που διαβάζετε εκεί. Εχετε σκεφτεί ότι αυτό το «κάτι» μπορεί να είναι επίτηδες έτσι διατυπωμένο ώστε να προκαλέσει το θυμικό και τελικά να σας προσελκύσει με απώτατο σκοπό (και) το κέρδος; Ο όρος «rage bait» –ας το μεταφράσουμε ελεύθερα ως «δόλωμα οργής»–, ο οποίος περιγράφει το φαινόμενο, αποτελεί τη λέξη της χρονιάς για το περίφημο Λεξικό της Οξφόρδης, σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της Oxford University Press. Γιατί επιλέχθηκε όμως ο συγκεκριμένος όρος;...