ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Κόντρα ΑΚΕΛ - Προδρόμου για την Παιδεία

Αφορμή οι αντιδράσεις για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία και τα τετράμηνα

Kathimerini.com.cy

info@kathimerini.com.cy

Σε κόντρα βρίσκεται τα τελευταία εικοσιτετράωρα το ΑΚΕΛ με το υπουργείο Παιδείας, με αφορμή την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία λόγω πανδημίας αλλά και την απουσία λήψης μέτρων για τις εξετάσεις στα τετράμηνα.

Σε δηλώσεις του το μέλος του Πολιτικού Γραφείου του ΑΚΕΛ Χρίστος Χριστοφίδης, ανέφερε πως ο υπουργός Παιδείας σφυρίζει αδιάφορα και δεν αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα της επιδείνωσης της κατάστασης στα σχολεία.

Ακόμα περιμένουμε τα θρανία…

«Η ετσιθελική επιμονή να διεξαχθούν οι εξετάσεις στα τετράμηνα μέσα σε αυτές τις πολύ δύσκολες συνθήκες είναι πραγματικά απίστευτη. Η ΟΕΛΜΕΚ ενημέρωσε χθες ότι περίπου δυόμιση χιλιάδες μαθητές βρίσκονται σε καραντίνα. Σχολεία έχουν κλείσει στη Λεμεσό και στην Πάφο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συγκεκριμένες τάξεις βρίσκονται σε καραντίνα στο σπίτι. Η εξ΄ αποστάσεως διδασκαλία αντιμετωπίζει πάρα πολλά προβλήματα λόγω της έλλειψης τεχνολογικής υποδομής που οδήγησε στο περιβόητο «οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιούν το δικό τους εξοπλισμό». Δεν υπάρχει σχέδιο για αντιμετώπιση του κρύου στις τάξεις. Ακόμα περιμένουμε τα μονά θρανία τα οποία θα έπρεπε να ήταν έτοιμα από το καλοκαίρι» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Χριστοφίδης.

Να ακυρωθούν οι εξετάσεις στα τετράμηνα

«Μπροστά σε αυτή την εικόνα ο Υπουργός Παιδείας ενδιαφέρεται μόνο να επιβάλει την άποψη του και να γίνουν οι εξετάσεις στα τετράμηνα. Απευθύνουμε ύστατη έκκληση στον Υπουργό Παιδείας να συναισθανθεί επιτέλους την κατάσταση και να ακυρώσει για φέτος τις εξετάσεις στα τετράμηνα οι οποίες απλά θα φορτώσουν εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς με πρόσθετο άγχος και πολλά προβλήματα» ανέφερε ο κ. Χριστοφίδης.

Για ισοπέδωση και λαϊκισμό έκανε λόγο ο υπουργός Παιδείας Πρόδρομος Προδρόμου, απαντώντας στις καταγγελίες του κ. Χριστοφίδη. Όπως σημείωσε η παρέμβαση του ΑΚΕΛ «υπενθυμίζει την πάγια αρνητική στάση και την αντιδραστική λογική που προτάσσει εδώ και χρόνια μπροστά σε μεταρρυθμίσεις που αποσκοπούν στην ποιοτική αναβάθμιση των σχολείων και τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων».

«Είναι γνωστό» σημείωσε «ότι το ΑΚΕΛ τάχθηκε ενάντια και στην αξιολόγηση μέσα στα σχολεία και στην αξιοκρατική επιλογή των εκπαιδευτικών και στην αναβάθμιση των παιδαγωγικών μεθόδων και του γνωσιολογικού περιεχομένου.

Μόνιμη επωδός του ΑΚΕΛ φαίνεται να είναι «όχι εξετάσεις-λιγότερη ύλη». Προφανώς το ΑΚΕΛ δεν εμπνέεται από το στόχο ενός σχολείου που θα επιδιώκει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για όλους.

Η πολιτεία δεν μπορεί όμως να δεχτεί την υποβάθμιση του επιπέδου της εκπαίδευσης στο όνομα του λαϊκισμού που συνθηματολογεί για λιγότερη γνώση και καθόλου εξετάσεις» κατέληξε ο κ. Προδρόμου.

Τα συνθήματα της «βολικής ευκολίας» και της «προς τα κάτω ισοπέδωσης» αντιστοιχούν στις πολιτικές εκείνες που στο παρελθόν οδήγησαν τη χώρα σε απαξίωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.com.cy

Παιδεία: Τελευταία Ενημέρωση