
Must Weekend
Σε έναν κόσμο όπου η εικόνα μετράει όσο οι λέξεις -αν όχι και περισσότερο-, το λογότυπο (logo) μιας εταιρείας αποτελεί κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό γραφιστικό σχέδιο.
Είναι η πρώτη εντύπωση, το σήμα κατατεθέν, η «εικαστική ταυτότητα» που κουβαλά την ιστορία και τον χαρακτήρα μιας εταιρείας. Από μια απλή πινελιά σε ένα προϊόν, μέχρι ένα σύμβολο που αναγνωρίζεται παγκοσμίως με μια ματιά, το logo έχει τη «δύναμη» να γίνει εμβληματικό και να καταστεί το σήμα κατατεθέν μιας εταιρείας.
Διαβάστε τη συνέχεια στο must wknd