ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
 

#PoliticsBlog Ο νέος πόλεμος Οδυσσέα-Σαββίδη και το μπούλινγκ της Ειρήνης

= ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021

Του Ονασαγόρα

Του Ονασαγόρα

Νέα σύρραξη Σαββίδη-Οδυσσέα

Νέα κατά μέτωπο σύγκρουση θεσμών βρίσκεται σε εξέλιξη. Ο Οδυσσέας-Τσακ Νόρις αλλά και ο πρίγκιπας Νικόλαος προκάλεσαν χθες τον εκνευρισμό του Γενικού Εισαγγελέα Γιώργου Σαββίδη. Οι αναφορές τους στην Επιτροπή Ελέγχου για τις πολιτογραφήσεις και τις καταγγελίες ότι έγιναν 221 πολιτογραφήσεις με το προηγούμενο νομικό καθεστώς προκάλεσαν την οργή του Σαββίδη η οποία αποτυπώθηκε στην ανακοίνωση που εξέδωσε. Μια ανακοίνωση που άρχισε με «το βάραθρο στο οποίο κατρακυλούν κάποιοι πολιτικοί και κάποιοι αξιωματούχοι δεν φαίνεται να έχει πάτο» και κατέληξε με το «Δεν θα εξευτελίσω τον υψηλό θεσμό που υπηρετώ ακολουθώντας τους στην κατρακύλα».

Η ιστορία όμως δεν τελείωσε και μάλλον τώρα αρχίζει αφού ο Οδυσσέας-Τσακ Νόρις ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκινά έρευνα για τις 221 πολιτογραφήσεις που ενέκρινε το Υπουργικό Συμβούλιο και ότι θα διερευνήσει εάν αυτές ήταν αιτιολογημένες και κατά πόσο υπήρξε σκόπιμη καθυστέρηση ή μεμπτή αμέλεια στην εξέταση των 221 αιτήσεων.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται πως τα ερωτήματα που θα διερευνήσει η Ελεγκτική Υπηρεσία θα απαντηθούν μέσα από την Ειδική Έκθεση που θα εκδοθεί όταν ολοκληρωθεί ο σχετικός έλεγχος, κατ’ εφαρμογή των ελεγκτικών προτύπων. Κάτι που από κάποιους ερμηνεύεται πως δεν αποκλείεται η έκθεση να επισπευσθεί και να συμπέσει με τις βουλευτικές...

Σημαντική είναι η τελευταία παράγραφος της ανακοίνωσης στην οποία αναφέρεται ότι η Ελεγκτική Υπηρεσία αντιπαρέρχεται επιθέσεις που υποβιβάζουν το επίπεδο του δημόσιου λόγου και το μόνο που δεικνύουν είναι έλλειψη σεβασμού στις αρχές λογοδοσίας και ελέγχου των ασκούντων δημόσια εξουσία. Οπόταν μια νέα απάντηση από τον Γενικό Εισαγγελέα είναι μάλλον θέμα, σύντομου, χρόνου.

Το μπούλινγκ της Ειρήνης στην Αννίτα

Επεισόδιο προκλήθηκε το πρωί της Παρασκευής στο Πρωϊνό Δρομολόγιο του Τρίτου προγράμματος του ΡΙΚ μεταξύ της Ειρήνης Χαραλαμπίδου και της Αννίτας Δημητρίου, κατά τη συζήτηση θεμάτων που προέκυψαν από εκθέσεις του Γενικού Ελεγκτή. Οι δύο μαχητικές βουλεύτριες παράθεσαν τις θέσεις τους με την μαχητικότητα που τις διακρίνει απαντώντας η μία στην άλλη και θέτοντας θέματα κομματικών και άλλων ευθυνών.

Η Ειρήνη είτε από συνήθεια, είτε από κεκτημένη ταχύτητα διέκοψε σε αρκετές περιπτώσεις την Αννίτα με την τελευταία να ζητά απεγνωσμένα από την συντονίστρια, δημοσιογράφο Ελένη Βρεττού, να της πει αν εξακολουθούσε να έχει τον λόγο και αν μπορούσε να συνεχίσει να μιλά χωρίς διακοπή. Σε κάποια φάση μάλιστα αναφώνησε ότι έχει πονέσει ο λαιμός της για να επανέλθει η Ειρήνη και να της πει ότι δικαιολογημένα πονάει ο λαιμός της αφού είναι «καταρράκτης στο ραδιόφωνο και όταν μιλά δεν αφήνει κανέναν να την διακόψει». Την ώρα που η ίδια διέκοπτε συνεχώς την Αννίτα.

Όταν η Αννίτα κατάφερε να συνεχίσει τη συζήτηση και την επιχειρηματολογία της, η Ειρήνη συνέχισε τις παρεμβάσεις με αποκορύφωμα σε κάποια στιγμή να ακούγεται να φωνάζει «μπούλινγκ, μπούλινγκ» διακόπτοντας ξανά την Αννίτα. Αναφερόταν σε μπούλινγκ που θεωρούσε ότι έγινε σε άτομο στην κρατική ορχήστρα, που ήταν και το θέμα της συζήτησης. Παραγνωρίζοντας ότι και η ίδια ασκούσε εκείνη τη στιγμή μπούλινγκ στη συνάδελφο και συνομιλήτρια της. Συνέχισε μάλιστα να μιλά έντονα πάνω από τα λόγια της Αννίτας και να αναφέρει διεκδικητικά, διακόπτοντας ξανά, «θέλω και εγώ σχόλιο» προκαλώντας, παρά την ένταση της στιγμής, νευρικό γέλιο στην συντονίστρια αλλά και στην Αννίτα.

Την κατάσταση έσωσε η Βρεττού η οποία ζήτησε από την Αννίτα να συνεχίσει για να ολοκληρώσει επιτέλους τη φράση της, αφήνοντας ανικανοποίητο το αίτημα της Ειρήνης. Πόσα θα δούμε και θα ακούσουμε ακόμα μέχρι τις βουλευτικές;

--------------
*Στο νοητό σταυροδρόμι της εξουσίας της Κύπρου ο Πρόεδρος ξεκινά την ανάβασή του από τον πάτο του πηγαδιού των τειχών στην οδό Ομήρου που διαπερνά τον πολιτικό μας βουλευτικό πολιτισμό εντός του παρηκμασμένου πολυπολιτισμικού κήπου, για να ανέβει με κακουχίες ιερομάρτυρα τον Λόφο της Σεβέρη, ξαποσταίνοντας για λίγο από τα πολεμικά παίγνια υπό το θλιμμένο βλέμμα του υπό απόκρυψη τις νύχτες Κυριάκου Μάτση. Όταν όμως ο λόφος καταληφθεί, είτε συγκυριακά είτε από τακτική μαεστρία, τα λάφυρα είναι μεθυστικά. Τον κατήφορο της επιστροφής στην οδό Ομήρου δεν τον επέλεξε ποτέ κανείς.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
Ελεγκτής  |  Βουλή  |  ΔΗΣΥ  |  ΑΚΕΛ  | 
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ
Login with email
Login with Facebook

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Του Ονασαγόρα

Politics Blog: Τελευταία Ενημέρωση