ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Μουσείο Ακρόπολης για Σούνακ: «Δεν κατάφερε να σπάσει την ενότητα των μαρμάρων του Παρθενώνα»

«Πολιτισμός δεν είναι μόνον οι αρχαιότητες και τα έργα Τέχνης. Πολιτισμός είναι και οι σχέσεις και οι συμπεριφορές των ανθρώπων»

Kathimerini.gr

«Πολιτισμός δεν είναι μόνον οι αρχαιότητες και τα έργα Τέχνης. Πολιτισμός είναι και οι σχέσεις και οι συμπεριφορές των ανθρώπων», σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο γενικός διευθυντής του Μουσείου Ακρόπολης, Νικόλαος Χρ. Σταμπολίδης. Υπογράμμισε ακόμα ότι, παρά τον παγκόσμιο θόρυβο που δημιούργησε, ο Βρετανός πρωθυπουργός δεν κατάφερε ούτε να σπάσει την ενότητα των μαρμάρων ούτε να διαταράξει τη σειρά με τις αρχές και τις αξίες των εξαιρετικών σχέσεων δύο χωρών και των λαών τους. Συνεχίζοντας, ο κ. Σταμπολίδης υπενθυμίζει την απόφαση που έλαβε η UNESCO το 2021 με την οποία αναγνωρίζεται το ζήτημα της διεκδίκησης, επιστροφής και επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα ως ορθό, δίκαιο και διακυβερνητικό.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Πολιτισμός δεν είναι μόνον οι αρχαιότητες και τα έργα Τέχνης. Πολιτισμός είναι και οι σχέσεις και οι συμπεριφορές των ανθρώπων. Ο Βρετανός Πρωθυπουργός δημιουργώντας παγκόσμιο θόρυβο, δεν κατάφερε και αυτή τη φορά να σπάσει την ενότητα των μαρμάρων του Παρθενώνα. Και ακόμα δεν κατόρθωσε να διαταράξει τη σειρά με τις αρχές και τις αξίες των εξαιρετικών σχέσεων δύο χωρών και των λαών τους, καθώς επίσης την Απόφαση του 2021, του Παγκόσμιου Οργανισμού, της UNESCO, με την οποία αναγνωρίζεται ότι το ζήτημα της διεκδίκησης, της επιστροφής και επανένωσης των γλυπτών του Παρθενώνα, του συμβόλου της αρμονίας, της αισθητικής και της Δημοκρατίας, είναι ορθό, δίκαιο και διακυβερνητικό, καλώντας τις δύο Κυβερνήσεις να το λύσουν, σύμφωνα με τα επιχειρήματα, τα δεδομένα και την παγκόσμια βούληση στον 21ο αιώνα.

Καθ. Νικόλαος Χρ. Σταμπολίδης, Γενικός Διευθυντής Μουσείου Ακρόπολης

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση

Η κόκκινη κάρτα του Αλέξη Τσίπρα, το στοίχημα της Ολγας Γεροβασίλη και το «όλα ή τίποτα» του Στέφανου Κασσελάκη ...
Kathimerini.gr
 |  ΕΛΛΑΔΑ