ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
 

Τέμπη: Απολογείται σήμερα ο δεύτερος σταθμάρχης Λάρισας

Τι αναμένεται να ισχυριστεί ο σταθμάρχης που σχόλασε νωρίτερα από το τέλος της βάρδιάς του

Kathimerini.gr

Aπολογείται σήμερα για το σιδηδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ο έτερος σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.

Πρόκειται για τον άνθρωπο ο οποίος δούλευε το μοιραίο απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου και έφυγε νωρίτερα από τις 23:00 που έληγε η βάρδιά του. Είναι μόνιμος υπάλληλος του ΟΣΕ, εμπειρότερος και παλαιότερος τη τάξει από την ήδη προφυλακιστέο σταθμάρχη Λάρισας, Βασίλη Σαμαρά.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο σταθμάρχης αναμένεται να ισχυριστεί πως παρότι έφυγε νωρίτερα, δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ό,τι έγινε, καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00, γύρω στις 23:02.

Την Πέμπτη απολογείται ο επιθεωρητής του ΟΣΕ

Την Πέμπτη 30 Μαρτίου αναμένεται να απολογηθεί με 80σελιδο υπόμνημα ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες, για το ποιος ήταν σε ποιο σταθμό, πόσες ώρες εργαζόταν και τι καθήκοντα είχε.

Ο ίδιος έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως τις 11 το βράδυ να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία.

Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς έγινε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει τρεις καταθέσεις ως μάρτυρας στην Τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

Ποιοι απολογήθηκαν χτες

Τη Δευτέρα, απολογήθηκε ο συμβασιούχος σταθμάρχης και αφέθηκε ελεύθερος με εγγύηση και με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης σε αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Ο 33χρονος κατηγορούμενος ισχυρίστηκε πως: «Ημουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών».

Ο κατηγορούμενος συμβασιούχος σταθμάρχης επέμεινε ότι το ωράριό του ήταν 8ωρο, κάτι που ίσχυε έπειτα από προφορική συμφωνία με τον προϊστάμενό του, καθώς βάσει σύμβασης δεν μπορούσε να πληρωθεί υπερωρίες και ότι η βάρδιά του έληγε στις 10 το βράδυ. Μάλιστα ανέφερε ότι, αν ήξερε πως χρειαζόταν να μείνει παραπάνω, θα το έκανε.

Νωρίτερα, στον ειδικό εφέτη ανακριτή κατέθεσαν και άλλοι δύο συμβασιούχοι σταθμάρχες, που άρχισαν να εργάζονται από την 1η Φεβρουαρίου, προκειμένου να εξηγήσουν από την πλευρά τους πώς γινόταν στην πράξη η οργάνωση των βαρδιών.

Συγκεκριμένα, απάντησαν στα εξής ερωτήματα:

  • Ποια ήταν τα ωράριά τους
  • Ποιες ήταν οι βάρδιες τους
  • Σε ποιους σταθμούς εργάστηκαν πλην αυτόν της Λάρισας
  • Ποια ήταν τα ακριβή καθήκοντά τους

Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι παραπάνω κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Σε καλά φυλασσόμενο χώρο τα απομεινάρια των βαγονιών

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο ειδικός εφέτης ανακριτής έχει ζητήσει τη μεταφορά των βαγονιών των δύο μοιραίων αμαξοστοιχιών σε καλά φυλασσόμενο χώρο, ενδεχομένως και σε στρατόπεδο, μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα των πραγματογνωμόνων.

Η έρευνα του εφέτη ανακριτή διεξάγεται σε πολλαπλά επίπεδα, καθώς έχει ζητήσει πολλές πραγματογνωμοσύνες και επιμένει σε διάφορα στοιχεία της υπόθεσης.

Ενα από αυτά από αυτά τα στοιχεία είναι, για παράδειγμα, τι ήταν αυτό που προκάλεσε τη φωτιά. Υπάρχουν εμπειρογνώμονες, ειδικοί χημικοί οι οποίοι παίρνουν δείγματα και κάνουν αναλύσεις για να δουν τι ήταν ακριβώς αυτό που προκάλεσε αυτή τη φωτιά, η οποία ήταν μοιραία για ένα μεγάλο αριθμό των θυμάτων.

Τέλος, γίνεται και έρευνα για την κοπέλα η οποία ακόμη αγνοείται, μήπως μπορέσει να ταυτοποιηθεί ακόμα και σε τόσο μεταγενέστερο χρόνο.

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Άλλα άρθρα συγγραφέα

Kathimerini.gr

Ελλάδα: Τελευταία Ενημέρωση